От і добігла до завершення динамічна практика студентів агрономів
Навчальна практика студентів є важливою складовою частиною навчального процесу. При проходженні її студенти закріплюють і поглиблюють теоретичні знання, одержані в процесі вивчення навчальних дисциплін на кафедрі агрохімії та якості продукції рослинництва ім. О.І. Душечкіна, а також урізноманітнюють освітній процес та набувають уміння та навиків агронома.
Протягом 29 серпня по 22 вересня згідно наказу в змішаному форматі відбулася агрономічно-ознайомча навчальна практики студентів ІІ курсу спеціальності «Агрономія», яка проходила в навчальній лабораторії «Плодоовочевий сад» та в навчальних лабораторіях кафедри агрохімії та якості продукції рослинництва ім. О.І. Душечкіна.
Метою практики було формування професійного світогляду студентів, закріплення їхніх теоретичних знань і формування професійних компетентностей. Студенти виконуючи поставлені завдання визначали тип виробничої діяльності господарств, ознайомлювались та аналізували структуру розташування культур в «Плодоовочевий сад», аналізували схеми чергування культур та сівозмін на практиці.
Також вони удосконалювали теоретичні навики правильного виконання рослинної діагностики, відбору і підготовки рослинних зразків до аналізу. Підбирали в реальних умовах види і методи фіксації рослинних проб. Також ознайомились із новітніми експрес-методами та самостійно застосували їх на практиці.
В результаті проведених діагностик було визначено забезпеченість культур поживними елементами та необхідність проведення підживлень в навчальній лабораторії «Плодоовочевий сад». Потім в навчальних лабораторіях кафедри агрохімії та якості продукції рослинництва ім. О.І. Душечкіна студентами разом з викладачами було проведено корективи в систему удобрення культур з метою оптимізації мінерального живлення і отримання високих врожаїв.
Так як практика відбувалася в період очного навчання, керівники практик мали змогу приділити увагу кожному студенту. Студенти висловлювали своє враження від практики де ключовими словами були, «досвід», «увага», «демократичність», «консультувалася», «відвідувала», «допомагала» тощо. За висловленими враженнями студентів і розробленими ними звітами можна стверджувати, що знання які були отримані на лабораторних заняттях закріплено на практиці!
Семенко Лариса, доцент кафедри агрохіміїта якості продукції рослинництва