Навчальна (діагностико-корекційна) практика майбутніх психологів триває

13 квітня 2022 року
     12 квітня 2022 р. – другий день навчальної (діагностико-корекційної) практики, яку проходять здлобувачі другого курсу спеціальності 053 «Психологія». Дистанційна практика відбувається в уже звичному для студентів онлай-форматі. Сьогодні до проведення практичного навчання майбутніх психологів долучилися фацівці Інклюзивно-ресурсного Центру №1 Голосіївського району м. Києва.

     Розпочала онлайн-зустріч директор Центру Білецька Ірина Володимирівна. Вона ознайомила практикантів з основними цілями та напрямками роботи освітньої установи. Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) – це установа, створена з метою реалізації права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття освіти.

     Фахівець-консультант Центру Степова Аліна Сергіївна детально ознайомила майбутніх психологів із методиками діагностики різних сфер особистості та порушень їх розвитку, які застосовуються фахівцями Центру в процесі діагностичної роботи з їхніми клієнтами.
     Зокрема, були представлені такі методики:
1. WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей-IV) – стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
2. Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) – методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі (від 3 до 75 років).
3. «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектру за методикою ТЕАССН» (РЕР-3) – методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектру та пов’язаних із ним порушень розвитку.
4. Conners-3 (Шкала Коннерс. 3 версія) – це набір шкал для оцінювання розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
5. Скринінгова шкала розладів аутистичного спектру – Тест CASD (Скринінгова шкала розладів аутистичного спектру), що пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву розладу.

     Майбутні психологи мали можливість поспілкуватись із досвідченими колегами з питань діагностики і корекції школярів.
     Колектив кафедри та практиканти висловлюють щиру вдячність Білецькій Ірині Володимирівні та Степовій Аліні Сергіївні за плідну співпрацю!


Валентина Теслюк,
керівник практики,
доцент кафедри психології 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook