Боярський фаховий коледж: підсумки роботи та плани на майбутнє
Боярський фаховий коледж: підсумки роботи та плани на майбутнє
21 грудня 2021 року
Як і завжди, по закінченні поточного року коледж аналізує, робить підсумки проведеної роботи і складає плани на майбутнє.
Рік був складним, адже в умовах пандемії освітній процес не повинен зупинятися. Колектив коледжу прийняв виклики сьогодення і справився з ними, адже підготовка майбутніх фахівців має бути якісною і відповідати вимогам і потребам ринку праці.
21 грудня 2021 року директор Боярського фахового коледжу Сергій Кропивко звітував про роботу колективу у 2021 навчальному році.
Звіт проходив очно і у форматі онлайн. На ньому були присутні працівники, студенти, представники НУБіП України: начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності ВСП, дистанційної освіти та заочного навчання Олександр Санченко, кандидат технічних наук, старший викладач; голова наглядової ради декан факультету захисту рослин, біотехнології та екології Юлія Коломієць, доктор сільськогосподарських наук, професор.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/dsc02311.jpg)
Директор Сергій Кропивко представив глибоку аналітичну доповідь про діяльність закладу за 2021 р. Зокрема, зупинився на здобутках педагогів у навчальній діяльності, у роботі з обдарованими студентами, у створенні умов для якісної освіти та оновлені матеріально-технічної базі. Звернув увагу, що цього порівняно з минулими роками суттєво збільшилася кількість вступників на денну форму навчання. Збільшилася кількість здобувачів освіти, які навчаються за умов договору. Цьому сприяла активна профорієнтаційна робота, постійна присутність коледжу у соціальних мережах, залучення студентів до створення рекламного контенту тощо. Вдало функціонує в умовах пандемії запроваджена змішана форма навчання, розроблено гнучкий алгоритм освітнього процесу. Педагогічні працівники постійно підвищують і вдосконалюють рівень володіння інформаційними технологіями і вміло їх застосовують під час проведення занять. Активізувала свою роботу рада роботодавців. Вони надають пропозиції щодо вдосконалення освітніх програм. Збільшилася кількість студентів учасників і переможців Всеукраїнських предметних олімпіад, фахових конкурсів. Коледж збільшив дохідну частину наповнення спеціального фонду, що дозволило поліпшити матеріально-технічну базу для забезпечення освітнього процесу.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/2_154.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/5_102.jpg)
Під час обговорення голови циклових комісії повідомили про досягнення в роботі викладачів, роботу з обдарованими студентами, матеріально-технічним забезпеченням. Участь в обговоренні взяли Ганна Стельмах, заступник головного бухгалтера, та Назарій Гнатюк, голова студентської ради коледжу.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/8_73.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/6_99.jpg)
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/7_85.jpg)
Олександр Санченко, начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності ВСП, дистанційної освіти та заочного навчання, відмітив позитивні зміни у діяльності коледжу і порекомендував зосередити зусилля на збільшенні дохідної частини спеціального фонду, що дасть можливість покращити матеріально-технічну базу та міжнародній діяльності.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u331/9_64.jpg)
Присутні схвально оцінили діяльність керівника коледжу, усього педагогічного колективу, внесли пропозиції на 2022 рік щодо модернізації освітньо-виховного процесу, матеріально-технічного забезпечення та поза навчальної діяльності в рамках програми «Голосіївська ініціатива 2025».
Наталія Гапонюк,
завідуюча НМК