Національний освітній форум «Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент»
На базі НУБіП під егідою Міністерства освіти і науки України пройшов Національний освітній форум «Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент». Участь у ньому взяли директори департаментів освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівники департаментів (управлінь) освіти міст – обласних центрів, керівники закладів післядипломної педагогічної освіти.
У межах інформаційно-виставкової платформи заходу ректор Станіслав Ніколаєнко провів для них оглядову екскурсію родзинками університету, які з’явилися в його складі буквально за пару останніх років. Гості побували у Центрі водних ресурсів та аквакультури: декан факультету тваринництва та водних біоресурсів Руслан Кононенко продемонстрував їм можливості і перспективи його складових – науково-навчально-виробничої лабораторії біоресурсів та аквакультури, навчальних лабораторій – декоративних гідробіоресурсів і технологій в аквакультурі – та розповів про сучасні технології, які опановують наші студенти.
Завідувач кафедри ботаніки та дендрології Юрій Марчук представив гостям арборетум ботанічного саду, розповів про колекції майже 600 наявних тут видів деревних і кущових рослин, зокрема унікальну колекцію деревних, показав навчальні аудиторії під відкритим небом.
Потому освітяни з усієї України відвідали в 3-му корпусі виставки «Освітянські інновації – Новій українській школі» та «Національний університет біоресурсів і природокористування України».
Вітаючи учасників форуму, Станіслав Ніколаєнко представив НУБіП – його історію, можливості і перспективи, базу розвитку – програму «Голосіївська ініціатива 2025».
Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет, презентуючи Стратегію розвитку Нової української школи 2020/2021: стратегію інноваційних змін, подякував всім директорам і керівникам департаментів освіти і науки, причетним до організації нинішнього форуму. Адже цей захід для освітян такий же важливий, як і традиційні серпневі педагогічні конференції, підкреслив очільник освітньої галузі. І місцем його проведення обрано НУБіП - провідний університет України з надзвичайно потужною базою, який відіграє суттєву роль у забезпеченні продовольчої безпеки країни, що при всій своїй значимості приділяє велику увагу і підтриманню зв’язків зі школами. А їх, сказав на брифінгу для преси Станіслав Ніколаєнко, – біля 200 у різних регіонах нашої держави.
Сергій Шкарлет говорив про проблеми, що стоять сьогодні перед освітянами, та шляхи їх вирішення, питання, пов’язані з реформою Нової української школи. Мова йшла про оцінку якості освіти громадянами України, результати міжнародного дослідження РІSА-2018, цінність школи очима дітей і цінність школи для дітей – очима батьків, ставлення батьків до скасування бального оцінювання у початковій школі, результати моніторингу використання коштів державної субвенції «Нова українська школа» та багато іншого.
На тактиці упровадження Нової української школи, реалізацію інноваційних змін зосередилися директори Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков, Інституту розвитку освіти Вадим Карандій та Інституту освітньої аналітики Сергій Лондар.
Про наукові засади інноваційних змін Нової української школи 2020/2021 говорив президент НАПН України Василь Кремень.
У межах форуму також пройшли менторська і дискус-платформи, було презентовано кращі практики упровадження інноваційної Нової української школи в регіонах. Пдсумки роботи підбила заступниця міністра освіти і науки Віра Рогова (Скарбничка ідей технопарку «СІМ НОТ»).
Валентин Обрамбальський