Дистанційне навчання

   Дистанційне навчання – це нова, специфічна форма навчання, дещо відмінна від звичних форм очного або заочного навчання. Вона передбачає інші засоби, методи, організаційні форми навчання, іншу форму взаємодії викладача і студента, студентів між собою. Разом із тим, як і будь-яка форма навчання, система дистанційного навчання має такий компонентний склад: цілі, обумовлені соціальним замовленням для всіх форм навчання; зміст, передбачений діючими програмами, для конкретного типу навчального закладу; методи, організаційні форми, засоби навчання. 

     Тенденції дистанційного навчання показують, що цей вид навчання нічим не поступається, а багато в чому навіть перевершує традиційні відвідування лекцій. Завдяки самостійній роботі студент «дистанційник» набагато краще засвоює і глибше розуміє пройдений матеріал, застосовує його на практиці. А інтерес до навчання «підігрівається» завдяки застосуванню сучасних технологій.

До позитивної характеристики дистанційного навчання студенти та викладачі відносять наступне:

· максимально комфортний тем, при якому студенти не бояться відстати від одногрупників; повернутися до складного питання можна в будь-який зручний час, а легку тему — опустити, витративши час на важливі питання;

· підходить за індивідуальними показниками, уникнення перевантаження, скупчення людей в приміщенні; звична обстановка і, як наслідок, підвищення продуктивності навчання; одночасно суміщення напруженого графіку праці і т.д.;

·  підвищення якості навчання за рахунок використання сучасних міжнародних курсів та інформаційних технологій, технічних засобів, електронних бібліотек тощо;

· різноманіття засобів зв’язку з викладачами кафедри, підтримка спілкування online, offline (мобільні телефони, електронна пошта і т.д.);

· доступ до навчальних матеріалів, методична система навчання побудована таким чином, щоб студент у любий час мав можливість отримати доступ до інформації (див. сайт кафедри   https://nubip.edu.ua/node/1179 );

·  спокійна обстановка (менше стресу та хвилювання під час контрольних модулів і т.д.).

Як в будь-якому іншому аспекті нашого життя, в дистанційному навчанні крім «за» є і свої «проти», а саме:

·  наявність сильної мотивації, оскільки левову частку всього навчального матеріалу студент вивчає самостійно, тут необхідні міцні навички самоконтролю, розвиненої сили волі і відповідальності — ось що потрібно для успішного дистанційного навчання;

· не підходить для розвитку комунікабельності, оскільки всі процеси навчання відбуваються при мінімальної взаємодії з іншими людьми, а іноді — і при повної її відсутності;

· дефіцит практичних знань, відсутність «живих» практик, без яких складно повністю освоїти досліджувану тематику, дисципліну;

Щоб дистанційне навчання принесло максимум користі, викладачам, безумовно, слід враховувати основні та специфічні критеріями його оцінювання. Дистанційне навчання — той же очний курс, тільки набагато легше, доступніше.

 Дистанційна форма навчання, яка забезпечується викладачами кафедри екобіотехнології та біорізноманіття, дає можливість створення систем масового безперервного самоначання, загального обміну інформації. На допомогу студенту викладачі кафедри екобіотехнології та біорізноманіття організували презентаційні комплекси, інтенсивні блоки занять, на яких можна знайомитись з плановими тематичними напрямками відповідних дисциплін, що дозволяє найбільш оптимально розпорядитися своїм часом.

 

 

За детальною інформацією прохання звертатися до Викладачів!

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook