Знайомство з міжнародною ІТ компанією SoftServe

November 7, 2023

6 листопада 2023 року першокурсники Освітньо-професійної програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Інформаційні системи та технології» за спеціальністю 126 «Інформаційні системи та технології» відвідали офіс компанії й познайомились з майбутніми менторами й колегами міжнародної ІТ компанії SoftServe. Екскурсію було підготовлено та проведено співробітниками компанії SoftServe амбасадором Денисом Шевченко, Employer Brand Specialist Романом Куриленко та факультету Інформаційних технологій Інною Костенко та Вікторією Смолій

    Перший офіс компанії SoftServe, яка займається програмним забезпеченням, відкрили у Львові ще в 1993-му році. Першим клієнтом SoftServe стала компанія «General Electric», над замовним проектом якої працювало всього декілька людей. З часом SoftServe почав набирати обертів, поглиблювати експертизу, розробляти власні проекти та самостійно шукати клієнтів. У 2000-му році компанія відкрила свій перший офіс у Вашингтоні, згодом представництва з’явились у Бостоні, Каліфорнії, Нью-Йорку, Флориді. У Європі офіси компанії знаходяться у Великобританії, Німеччині, Нідерландах. Більшість розробницьких офісів SoftServe розташовані в Україні, проте за останні кілька років такі осередки з'явились також у Польщі та Болгарії.

     У компанії вибудовується певна ієрархічна структура, коли архітектори пропонують технологічне рішення, дизайнери будують візуалізацію, щоб в результаті все працювало максимально зрозуміло, логічно та просто. Після цього Project Manager (керівник проекту) планує процес, програмісти програмують і тільки тоді окремі спеціалісти проводять контроль якості. Під час роботи над проектом найкращі працівники з кожного напрямку дають свої пропозиції. Процес непростий, адже дуже оперативно потрібно зібрати різні компетенції та залучити багатьох людей одночасно.
     SoftServe від початку орієнтувався на ринок США – тамтешні клієнти зрозуміліші для компанії і швидше погоджуються на співпрацю. Натомість європейські клієнти, з якими компанія почала працювати лише чотири роки тому, більш консервативні і на обговорення умов співпраці з ними потрібно витратити значно більше часу.

     Протягом екскурсії звернули увагу здобувачів освіти на той факт, що офіси компанії пережили декілька генерацій, принцип роботи скрізь єдиний. Світ стає глобальним, і в ньому стираються національні особливості бізнесу. Всюди вимагають єдиного стандарту і це стосується не лише специфіки будівництва офісів, але й процесів розвитку людей у компанії та співпраці з клієнтами.

      В процесі екскурсії було наголошено, що важливо покращувати механізми засвоєння принципів ведення глобального бізнесу. Компанії, які хочуть вийти на інші ринки, повинні бути активними, інноваційними і трансформувати бізнес за допомогою цифрових технологій. Можливостей дуже багато, тому потрібно перестати повторювати та намагатися відрізнятися рішеннями та підходами, а не обладнанням, яке вже нікого не дивує. Насправді світ дуже інтегрований і немає реальної відмінності у можливостях для здобуття бізнес-освіти, все вирішує наполегливість та готовність вчитися.
     Впродовж екскурсії були протестовані комфортні воркспейси та зони для гри та відпочинку, досліджені особливості корпоративної культури і різновиди допомоги компанії своїм співробітникам у професійному розвитку. Відбулось ознайомлення з планами навчання, стажування, вимогами до вакансій і практичної роботи на програмах, які мають на меті комплексно підготувати IT-фахівців нового покоління.

Вікторія СМОЛІЙ
професор кафедри Інформаційних
систем і технологій, гарант ОП

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook