Практичне навчання


Положення про практичну підготовку студентів  НУБіП України
 


Освітня програма "Управління закладом освіти"

Освітня програма "Управління персоналом"

Освітня програма "Педагогіка вищої школи"

Освітня програма "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" 

 

Освітня програма "Управління закладом освіти"

Освітня програма "Управління персоналом"

Освітня програма "Педагогіка вищої школи"

Управління закладом освіти

1. Виробнича (переддипломна) практика

Загальною метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Загальною метою практик магістрантів спеціальності “Менеджмент (Управління закладом освіти)” є закріплення отриманих теоретичних знань, формування професійних умінь і навичок, вивчення структури, умов, досвіду роботи навчальних закладів системи освіти України, оволодіння сучасними методами управління, набуття досвіду суспільної, виробничої та управлінської діяльної в колективі.

Метою виробничої  (переддипломної) практики з фаху є узагальнення і вдосконалення здобутих знань, практичних умінь і навичок, набуття фахового досвіду, збір та опрацювання матеріалів для дипломної роботи.

2. Виробнича (безвідривна від навчання) практика

Загальною метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Метою виробничої  (безвідривної від навчання) практики є оволодіння студентами практичними навичками організації роботи навчального закладу, пов’язаної з його плануванням, контролем, координацією, розвитком, прийняттям управлінських рішень.

3. Навчальна  (безвідривна від навчання ознайомча зі спеціальністю) практика

Загальною метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Загальною метою практик магістрантів спеціальності “Менеджмент (Управління закладом освіти)” є закріплення отриманих теоретичних знань, формування професійних умінь і навичок, вивчення структури, умов, досвіду роботи навчальних закладів системи освіти України, оволодіння сучасними методами управління, набуття досвіду суспільної, виробничої та управлінської діяльної в колективі.

Метою навчальної (безвідривної від навчання ознайомчої зі спеціальності) практики є ознайомлення студентів зі структурою управління закладом освіти; документацією структурних підрозділів, що сприятиме закріпленню теоретичних знань, практичних умінь та навичок з обґрунтування, підготовки та прийняття самостійних управлінських рішень.

Педагогіка вищої школи

1. Виробнича (комплексна з фаху) практика

Метою виробничої (комплексної з фаху) практики є оволодіння студентами практичними навичками організації й здійснення педагогічного процесу у вищих навчальних закладах І – ІІ рівнів акредитації і пов’язаного з ним планування, організації, діагностики й контролю навчання й виховання студентів, набуття необхідного досвіду практичної роботи із майбутньої спеціальності.

Найважливішими завданнями виробничої (комплексної з фаху) практики є поглиблення і закріплення знань з теорії і методики професійного навчання, формування практичних умінь і навичок проведення навчальних занять з спеціальних дисциплін та дисциплін за напрямом базової підготовки; формування умінь і навичок самостійного планування, організації методичної роботи в умовах вищого аграрного навчального закладу; розробка навчально–методичного забезпечення з дисциплін професійної та практичної підготовки; участь у плануванні, організації та проведенні практичного навчання (за напрямом базової підготовки); формування у студентів критичної самооцінки, творчого аналізу виробничих ситуацій, прагнення до постійного вдосконалення рівня знань із спеціальності та методики навчальної роботи;

 

Бази практики

1. ВП НУБІП України «Боярський коледж екології»

2. ВП НУБІП України «Ірпінський економічний коледж»

3. ВП НУБІП України «Немішаївський агротехнічний коледж»

4. НУБІП України служба проректора  з навчально-виховної роботи

5. ДНЗ Регіональне вище професійне  училище будівництва 

6. ДНЗ Київський професійний коледж з посиленою військовою та  фізичною підготовкою

7. ЗОШ №35, м. Київ

8. Спеціалізована школа № 254, м. Київ

9. ДУ «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності ВНЗ «Агроосвіта»

10. Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка

11. ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний коледж»