Досвід проведення інтерактивного заняття за допомогою WebexCisco

8 квітня 2020 року
м. Київ, НУБіП України, Факультет харчових технологій та управління якістю продукції АПК

Завдяки керівництву НУБіП України в університеті є можливість використовувати корпоративний аккаунт у WebexCisco. Колектив нашої кафедри стандартизації та сертифікації сільськогосподарської продукції і факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК уже мали позитивний досвід у використанні згаданого програмного забезпечення під час засідань, нарад та участі у міжнародному конгресі.

Сьогодні, завдяки Webex Cisco отримала новий досвід у створенні та проведенні он-лайн інтерактивного заняття з дисципліни «Менеджмент персоналу» зі студентами ОС «Магістр» зі спеціальності «152 «Метрологія та інформаційно - вимірювальна техніка» освітньої програми «Якість, стандартизація та сертифікація» факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК.

Створити таке заняття не важко. Достатньо у особистому кабінеті обрати функцію «Запланировать».

Далі запланувати назву, дату, час, тривалість і додати електронні адреси учасників, тобто студентів. Після встановлення необхідних параметрів – натиснути кнопку «начать». За потреби у подальшому можна редагувати параметри.

Після створення заняття, організатору і студентам прийде повідомлення на пошту із запрошенням. У якому достатньо тільки натиснути зелену кнопку «начать совещение» у запланований час.

Приєднання і робота у Webex Cisco виявилася легкою і зручною. Студенти не мали жодних проблем з підключенням з різних гаджетів – ноутбука, планшета, смартфона.

Роботу інтерактивного заняття ми побудували наступним чином. Спочатку користуючись матеріалами Навчального порталу НУБіП (https://elearn.nubip.edu.ua/) подискусували над теоретичним матеріалом теми заняття «Мотивація трудової діяльності» який було дано для самостійного опрацювання.

Потім, через Webex Cisco демонструвала студентам зображення свого монітору та за допомогою мультимедійної презентації розкривала питання винесені у лекційні матеріали.

Поговорили про сутність та значення мотивації в управлінні персоналом; розкрили класифікації потреб, мотивів та стимулів; проглянули особливості мотивації персоналу підприємств різних країн світу; зупинилися на видах матеріальних і не матеріальних стимулів та плавно перейшли на тему самомотивації. 

Далі відбулося обговорення відео - матеріалів з різними методами самомотивації. Кожен із студентів висловив свою думку щодо їх дієвості. У деяких моментах розмова набувала "пікантності". Кожеж поділився соїм досвідом мотивації та самомотивації. 

Студенти запевнили, що суто «американські» підходи самомотивації, які відомі у промовах Арнольда Шварценеггера чи Вілла Сміта, де вони говорять про ціль та щоденну працю над собою, нині є мало дієвими або короткочасними. Зупинилися на тому, що самомотивація не можлива без саморозвитку, самоудосконалення інтелекту та поліпшення пам’яті.

За допомогою Webex Cisco продемонструвала студентам уривок спітча гарвардського лектора Джима Квіка, спеціаліста по тренуванню діяльності мозку. Його промова стосувалася розвитку пам’яті та роботи над собою на підсвідомому рівні. Студенти погодилися із ефективністю застосування такої теорії та зголосилися випробувати її. Натомість запропонували мені розглянути іншу теорію Хэла Элрода «Магия утра. Как первый час дня определяет Ваш успех». Тож ми всі разом ще продивилися відеоматеріали і цього експерта через демонстрацію ютуб - каналу у Webex Cisco.

Обговоривши цю теорію, ми прийшли до висновку, що її можливо адаптувати до нашого повсякденного життя за винятком медитації, яку автор пропонує зранку.

У подальшому ми разом виконували практичну роботу, яка полягала у побудові мотиваційного профілю працівника методами Ш. Річі і П. Мартіна.

Для цього пройшли тестування на визначення своїх мотиваційних факторів таза допомогою операторів Excel будували таблиці та діаграми для свого мотиваційного профілю. Виконані індивідуальні роботи студенти оформлять та підкріплять на курс дисципліни на Навчальному порталі НУБіП (https://elearn.nubip.edu.ua/для їх оцінювання.
 
   
 

Загалом, наші дві пари (4 академічні години) пролетіли дуже швидко, активно, пізнавально та цікаво. За що подяка і студентам. За їх словами, такий формат цікавіше ніж самостійно читати лекції.

Всім успіхів та здоров’я!

 

Леонора Адамчук,

доцент кафедри стандартизації та сертифікації

сільськогосподарської продукції НУБіП України

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook