Паблік рілейшнз та основи конкурентоспроможності - теми лекцій науковців в рамках профорієнтаційної роботи

28 жовтня 2019 року

     Сучасна економіка прямує до інформаційного суспільства, інтенсивного поширення нових комунікаційних та інформаційних технологій, розгортання глобальних телекомунікацій. Ділове середовище підприємства, його становлення та розвиток дедалі більшою мірою залежать від громадської думки і від уміння впливати на неї. Це означає, що в структуру механізму управління діяльністю сучасним підприємством повинні включатися адекватні ланки, завданням яких є забезпечення зв’язків з громадськістю - те, що становить сутність поняття „паблік рілейшнз”.

     Під час проведення тижня циклової комісії економічних дисциплін наприкінці жовтня до Боярського коледжу екології та природніх ресурсів НУБіП України завітали завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, доктор економічних наук, професор Буряк Руслан Іванович та професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, доктор економічних наук, професор Збарський Василь Кузьмович. Гості поділилися зі студентами економічних спеціальностей та викладачами своїм практичним досвідом у сфері економіки та маркетингу.


 У рамках профорієнтаційної роботи кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі передбачається проведення курсу лекцій з маркетингу та основ конкурентоспроможності. Представники НУБіП України прочитали лекції на теми: «Формування громадської думки за допомогою піар заходів» та «Формування конкурентних переваг підприємства».

     Випускників запросили на навчання у НУБіП України, а також озвучили інформацію про можливості вступу до базового навчального закладу НУБіП України; обґрунтували подальші можливості працевлаштування по закінченні навчання в університеті.
Зустріч була змістовною, цікавою і пізнавальною.

     На завершення студенти та викладачі подякували Руслану Івановичу та Василю Кузьмичу за цікаву лекцію та корисні поради, і висловили надію, що вони знову завітають до коледжу.

 

 

Ольга Рубан, голова циклової комісії економічних дисциплін
ВП НУБіП України "Боярський коледж екології та природніх ресурсів"
Олена Четверик, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015