Відбулася студентська науково-практична конференція “Напрямки розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки”

27 квітня 2016, 10:00

     27 квітня на базі факультету аграрного менеджменту, кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі за підтримки НДІ економіки  і менеджменту відбулася студентська науково-практична конференція Напрямки розвитку маркетингу  в аграрному секторі економіки.

Метою конференції було поглиблення знань студентів в галузі маркетингу та покращення навичок публічних виступів та презентацій.

Завдання конференції:

-      Обговорити та узагальнити теоретичні та методичні  засади сучасного маркетингу;

-      Вивчити сучасні концепції та технології маркетингової діяльності;

-      Дослідити вплив факторів маркетингового середовища на діяльність підприємств аграрного сектору;

-      Вивчити параметри кон’юнктури ринків агропродовольчої  продукції;

-      Дослідити особливості ціноутворення на сільськогосподарську продукцію;

-      Оцінити перспективи розвитку окремих товарних ринків;

-      Дослідити особливості формування комплексів маркетингу відомих та успішних підприємств на ринках продуктів харчування;

-      Проаналізувати особливості використання інтернет-маркетингу в аграрному секторі економіки;

-      Дослідити основні чинники, що впливають на конкурентоспроможність підприємств та їх продукції;

-      Проаналізувати систему аграрного маркетингу підприємств України.

Робота конеренції було організована за двома секціями:

Секція “Маркетингові дослідження та обґрунтування стратегій розвитку підприємств аграрного сектору” (керівник секції д.е.н., професор Ларіна Я.С.)

Секція Комплекс маркетингу та забезпечення конкурентоспроможності підприємств аграрного сектору (керівник секції д.е.н, доцент Буряк Р.І.)

Організація роботи студентської конференції  була покладена  на завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларіну Я.С. та аспіранта кафедри  Діченко А.Л. Усі організаційні завдання були виконані вчасно, зокрема, до конференції виданий збірник тез студеньских доповідей обсягом  151 сторінки (9,7 друк. арк).

Кількість учасників – 54, з них 2 гостей з Київського університету туризму, економіки і права.

Очікуваний результат -  підвищення рівня знань студентів щодо сучасних теорій і концепцій маркетингу, методів маркетингових досліджень, особливостей формування комплексів комплексів маркетингу сучасних підприємств аграрногт сектору України.

 Конференція пройшла успішно. За усіма напрямами відбулися виступи студентів та активне обговорення проблем маркетингу в аграрному секторі економіки. За результатами роботи було визначено переможців:

Секція 1

Диплом І ступеня – Ситник Дмитро Віталійович;

Диплом ІІ ступеня  – Мончук Ірина Ярославівна

Диплом ІІІ ступеня – Ярошенко Катерина Олександрівна

 

Секція 2

Диплом І ступеня – Пастух Катерина Мих;

Диплом ІІ ступеня – BARTOSZ  FUDAŁA (студент з Польщі) 

Диплом ІІІ ступеня – Щерба Марина Олександрівна

 

Окремо відзначена краща постерна презентація на конференції  (Обиход Юрій Миколайович)


Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook