Викладачі кафедри обліку та оподаткування взяли участь в VI ERP FORUM
Конференція VI ERP FORUM – це захід, присвячений розвитку продуктів BAS для середнього та великого бізнесу, включаючи випуск редакції 2.5 програми «BAS Комплексне управління підприємством». Організатором цього заходу, що відбувся 20 грудня 2023 р., виступила Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.
Захід відбувся в очному та онлайн-форматі з можливістю переглянути трансляцію конференції за унікальним посиланням, яке було персонально згенероване для зареєстрованих учасників. До участі в конференції долучились власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери підприємств, викладачі ВНЗ.
Вони мали можливість ознайомитись з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю та аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.
В.о. завідувача кафедри обліку та оподаткування, доцент Володимир Литвиненко разом з викладачами кафедри, доцентами Оленою Бояровою, Тамарою Гуренко, Оксаною Данілочкіною, Світланою Дерев’янко, Людмилою Мельянковою та Лювовю Миськів прийняли активну участь у конференції.
З вітальним словом до учасників конференції звернувся Вадим Мазур, голова «Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу». Він зауважив, що робота конференції буде поділена на блоки. Так, у блоці доповідей про нову редакцію програми «BAS Комплексне управління підприємством» відбудеться огляд ключових змін функціональності і докладно розглянуто способи використання нових цікавих можливостей, реалізованих в рішенні (аналогічні можливості доступні в «BAS ERP» редакції 2.5).
У блоці доповідей про нову редакцію програми «BAS Комплексне управління підприємством» буде оглянуто ключові зміни функціональності і докладніше розглянуті способи використання нових цікавих можливостей, реалізованих в рішенні (аналогічні можливості доступні в "BAS ERP" редакції 2.5).
На заході буде представлено нове спеціалізоване рішення «BAS Зарплата та Управління Персоналом» для автоматизації розрахунку заробітної плати та реалізації кадрової політики комерційних підприємств будь-якого масштабу.
Суттєву увагу буде приділено важливим аспектам методології організації управління корпоративними проєктами автоматизації.
Бізнес-аналітикиня «Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу» Вікторія Ільченко детально розкрила можливості вирішення задачі актуалізації планів закупівель із використанням «підсумовуючого» та «змінного» планування.
Цікавими та змістовними були доповіді Олени Абрашиної, методистки «Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу», яка докладно зупинилась на ключових змінах в «BAS Комплексне управління підприємством» редакції 2.5, розширенні можливостей оперативного управління матеріальним потоком у виробництві, Ігоря Ємельянова, R&D «Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу», який зупинився на показниках собівартості й валового прибутку для аналізу діяльності підприємства з точки зору комерційного та фінансового директорів.
Тетяна Тимченко, спеціалістка служби технічної підтримки «Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу» познайомила з можливостями застосування ретро-бонусів як інструмента постачальника для стимулювання продажів.
Значна увага на заході була присвячена новому спеціалізованому рішенню «BAS Зарплата та Управління Персоналом» для автоматизації розрахунку заробітної плати та реалізації кадрової політики комерційних підприємств будь-якого масштабу.
Практичним досвідом автоматизації зарплатного напряму за допомогою продуктів лінійки BAS поділився Дмитро Дементов, керівник напряму автоматизації HR/Payroll компанії «Впроваджувальний центр СONTO».
З можливостями онлайн-навчання рішенням BAS для забезпечення ефективної роботи співробітників познайомив Олексій Старцев, методист «Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу».
Організатори заходу значну увагу приділили важливим аспектам методології організації управління корпоративними проектами автоматизації. Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, мали можливість поділитися позитивним досвідом та результатами їх впровадження.
Володимир Бузмаков, голова «Співтовариства ІТ-директорів України» зупинився на технології швидкого старту ERP з мінімальними ризиками впровадження. Дмитро Канигін, CEO компанії «Впроваджувальний центр СONTO» розглянув оптимізовані методики впровадження «BAS ERP» редакції 2.5 для досягнення технології швидкого результату.
Особливості впровадження МСФЗ на базі рішень «BAS Управління холдингом» та «BAS Оренда та управління нерухомістю» для компанії «Ашан» у своїй доповіді висвітив Олександр Бобровський, директор напряму автоматизації бізнесу групи компаній «СОФТКОМ».
Сергій Лисенко, CEO групи компаній «Центр Бізнес-Технологій» поділився досвідом роботи у «хмарі». З особливостями автоматизації управління ланцюжками поставок найбільшого імпортера сільгосптехніки в Україні – компанії «Амако» поділилася Марія Андрусенко, консультантка-аналітикиня компанії «REARDEN GROUP (EBS)».
Марина Ващук, керівниця напряму автоматизації workflow та електронного документообігу компанії «Впроваджувальний центр СONTO» свій виступ присвятила цифровій трансформація бізнесу: від оптимізації обміну електронними документами до безпеки підписання в сучасному бізнес-середовищі.
Провідна аналітикиня компанії «Впроваджувальний центр СONTO» Анна Байда познайомила з новими можливостями «BAS АГРО. ERP» редакції 2.5 та практичним досвідом застосування.
В рамках конференції було організовано Вернісаж партнерських рішень, де учасники мали можливість адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході живого спілкування.
Для бажаючих познайомитись з новими функціональними можливостями редакції 2.5 рішення «BAS ERP» детальніше можна переглянути відеозаписи виступів на YouTube-каналі BAS.
Світлана Дерев’янко,
доцентка кафедри обліку та оподаткування