Період практик на кафедрі управління та освітніх технологій

September 25, 2020

З 31 серпня 2020 р. на кафедрі управління та освітніх технологій гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України розпочалися виробнича науково-педагогічна практика студентів ІІ року навчання освітньо-професійної програми підготовки магістрів, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи) та науково-виробнича практика студентів ІІ року навчання освітньо-професійної програми підготовки магістрів, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Інформаційно-комунікаційні технології в освіті). Практика, відповідно до програми, розпочалась з ознайомлення студентів з правилами безпечної роботи та інструктажу з техніки безпеки, який провела к.с.г.н., старший викладач кафедри охорони праці та інженерії середовища Тетяна Зубок. Тетяна Олександрівна акцентувала увагу студентів на необхідності створення та підтримки максимально безпечного освітнього середовища, приділивши особливу увагу пандемії коронавірусу та захисту всіх учасників освітнього процесу від неї. Студенти отримали кваліфіковані відповіді на низку актуальних запитань.

Керівник практики, доцент кафедри управління та освітніх технологій Василь Базелюк познайомив студентів з цілями, завданнями та програмами практики, а також детально розповів про бази практики та діяльність студентів. У відповідності до затвердженої програми, науково-виробнича практика спрямована на закріплення теоретичних знань, одержаних студентами під час навчання, набуття й удосконалення практичних умінь і навичок у процесі професійної діяльності.
Протягом практики студенти вивчали організаційну структуру бази практики, знайомились з управлінською, виробничою та діловою документацією,  змістом наукових розробок кафедр та результатами їх впровадження  в практичну діяльність установ і закладів освіти.

Особливо важливим для студентів було відвідування навчальних занять викладачів кафедри та їх педагогічний аналіз. Проведене досвідченим викладачем кафедри лекційне або практичне заняття та їх кваліфікований аналіз, розкривав перед студентами творчу лабораторію педагога, відкривав віконце до таємниць педагогічної праці, до багатьох заздалегідь до дрібниць продуманих деталей, які ніколи не побачить око непрофесіонала. Такий аналіз надихав студентів на самостійну творчу працю, демонстрацію здобутих у процесі навчання знань і вмінь, бажання представити вирішення обраної проблеми з опорою на власний досвід і власне розуміння. Звичайно, під час підготовки власних занять студенти враховували поради викладачів і керівників, використовували новітні наукові розробки та намагались реалізувати власні креативні ідеї.  Як зазначила студентка Наталія Шакун: «Практика стала для нас новим витком на шляху професійного зростання. Крок від навчання до педагогічної діяльності тільки на перший погляд здається нескладним, насправді він потребував від кожного з нас повної зосередженості, відповідальності та уваги. Під час підготовки і особливо під час проведення власного заняття, на освітній процес дивишся вже зовсім іншими очима, розуміючи, що викладання - це дуже важка і майже неосяжна праця, яка може бути продуктивною лише за умови тісної взаємодії викладача і студента. Без співпраці досягнути оптимального результату неможливо».

Чи змінила практика студентів? Хочеться вірити, що так. Протягом більшої її частини практично всі студенти демонстрували відповідальне ставлення до професійної діяльності, високу виконавську дисципліну та самостійність. Особливо хочеться відмітити таких студентів як Олена Лаврега, Анна Марченко, Тетяна Тонха, Наталія Шакун, Ганна Гризунова, Вікторія Капустянчик, Анна Колумбет, які не тільки на «відмінно» впоралися із завданнями практики, але й надавали суттєву допомогу своїм одногрупникам і були надійними помічниками керівників практики.

У цілому, науково-виробнича практика продемонструвала зростання рівня відповідальності студентів за виконання завдань і доручень, прагнення оволодіти більш широким спектром практичних навичок необхідних у подальшому професійному житті та відкрила неабиякі креативні можливості майбутніх фахівців. Сьогодні з упевненістю можна сказати, що всі студенти виконали поставлені завдання, підготували змістовний письмовий звіт та успішно захистили його у формі заліку.

Василь Базелюк,
доцент кафедри управління та освітніх технологій

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook