Результати Всеукраїнського конкурсу учнівських та студентських творчих робіт «Молодь і місцеве самоврядування: партнерство заради майбутнього»

24 квітня 2025 року
Близько 100 учнів закладів загальної середньої освіти, студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти України взяли участь у Всеукраїнському конкурсі учнівських та студентських творчих робіт «Молодь і місцеве самоврядування: партнерство заради майбутнього», що був започаткований Всеукраїнською асоціацією громад разом з кафедрою публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва НУБіП України і проходив з 18 лютого по 12 березня 2025 року.
Основна мета Конкурсу полягала у підвищенні рівня обізнаності молоді про місцеве самоврядування, реформу децентралізації, стимулювання молодіжних ініціатив у вирішенні актуальних проблем сталого розвитку територіальних громад, сприянні профорієнтації за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».
 
За результатами оцінювання творчих робіт Конкурсною комісією визначено переможців за кожною з номінацій окремо для учнів та студентів, а 24 квітня 2025 року під час проведення міжнародного семінару для представників територіальних громад Київської області учасникам Всеукраїнського конкурсу оголошено результати.
 
 
КРАЩІ УЧНІВСЬКІ РОБОТИ
Номінація «Історія успіху: як моя громада змінилася завдяки реформі децентралізації»
 
1 місце – Іванна Сторожук, учениця 11-3 класу Комунального закладу «Ліцей «Мрія» Кропивницької міської ради (м. Кропивницький).
2 місце – Всеволод Козирєв, учень 10-го класу Комунального закладу «Харківський ліцей № 89 Харківської міської ради» (м. Харків).
3 місце – Ілля Гойденко, учень 9-А класу Комунального закладу «Харківська гімназія № 19 Харківської міської ради» (м. Харків).
 
Номінація «Моя громада в майбутньому: молодіжні ініціативи для місцевого розвитку»
1 місце – Дар’я Іванова, учениця 10-Г класу Тростянецької філії Ліцею № 1 Тростянецької міської ради (м. Тростянець, Сумська область).
2 місце – Анастасія Мелешко, учениця 11 класу Рудниківського закладу загальної середньої освіти Миколаївської міської ради (с. Рудники,Стрийський район, Львівська область).
3 місце – Єва Ткаченко, учениця 10-А класу Комунальної установи «Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6» (м. Суми).
 
Номінація «Кращі європейські практики сталого розвитку громад: досвід для України»
1 місце – Марія Ткаченко та Софія Гурська, учениці 10-Б класу Ліцею № 38 Шевченківського району м. Києва (м. Київ).
2 місце – Соф’я Буданова, учениця 9 класу Комунального закладу «Харківська гімназія № 98 Харківської міської ради» (м. Харків).
3 місце – Дарʼя Пелих, учениця 11 класу Лебединського ліцею №1 об`єднаної територіальної громади Шполянської міської ради Черкаської області (с. Лебедин, Черкаська область).
 
 КРАЩІ СТУДЕНТСЬКІ РОБОТИ 
Номінація «Історія успіху: як моя громада змінилася завдяки реформі децентралізації»
 
1 місце – Оксана Фенюк, студентка 1 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ).
2 місце – Софія Демчук, студентка 1 курсу спеціальності «Соціальна робота» Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (м. Ніжин, Чернігівська обл.).
3 місце – Тимофій Горб, студент 1 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ).
 
 
Номінація «Моя громада в майбутньому: молодіжні ініціативи для місцевого розвитку»
1 місце – Валерія Кохан, Микола Сидьорка та Катерина Мазничко, студенти 3 та 4 курсів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Полтавського державного аграрного університету (м. Полтава).
2 місце – Анжеліка Кавун, студентка 2 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).
2 місце – Максим Доскач, студент 2 курсу відділення ІТ ВСП «Первомайський фаховий коледж Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова» (м. Первомайськ, Миколаївська обл.).
3 місце – Єгор Шаповал, студент 3 курсу спеціальності «Середня освіта» Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (м. Ніжин, Чернігівська обл.).
3 місце – Кіра Дмитрієва, студентка 2 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).
 
 Заохочувальні відзнаки в номінації «Моя громада в майбутньому:  молодіжні ініціативи для місцевого розвитку»
За творчий підхід до розв’язання проблем місцевого значення - Анна Кулик, студентка 2 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).
За системний підхід до напрямів розвитку громади - Аліна Максимова, студентка 4 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ).
 
Номінація «Кращі європейські практики сталого розвитку громад: досвід для України»
1 місце – Юрій Мельник, студент 1 курсу спеціальності «Менеджмент» Економіко-правового фахового коледжу м. Вінниці.
2 місце – Катерина Кириченко, студентка 1 курсу спеціальності «Соціальна робота» Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (м. Ніжин, Чернігівська обл.).
3 місце – Софія Опалінська та Марія-Андріана Мамчак, студентки 2 курсу спеціальності «Економіка» Самбірського фахового коледжу економіки та інформаційних технологій (м. Самбір, Львівська область).
 
 
Всеукраїнська асоціація громад, кафедра публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва ННІ неперервної освіти і туризму НУБіП України щиро вітає переможців Всеукраїнського конкурсу.  Ваші здобутки є яскравим свідченням активної громадської позиції, креативного мислення та глибокого розуміння ролі молоді в розвитку територіальних громад.  Бажаємо вам нових звершень, цікавих ініціатив та підтримки однодумців на шляху до втілення ідей!
 
Оксана ЄВСЮКОВА,
професор кафедри публічного управління,
менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook