Результати Всеукраїнського конкурсу учнівських та студентських творчих робіт «Молодь і місцеве самоврядування: партнерство заради майбутнього»
Результати Всеукраїнського конкурсу учнівських та студентських творчих робіт «Молодь і місцеве самоврядування: партнерство заради майбутнього»
24 квітня 2025 року
Близько 100 учнів закладів загальної середньої освіти, студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти України взяли участь у Всеукраїнському конкурсі учнівських та студентських творчих робіт «Молодь і місцеве самоврядування: партнерство заради майбутнього», що був започаткований Всеукраїнською асоціацією громад разом з кафедрою публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва НУБіП України і проходив з 18 лютого по 12 березня 2025 року.
Основна мета Конкурсу полягала у підвищенні рівня обізнаності молоді про місцеве самоврядування, реформу децентралізації, стимулювання молодіжних ініціатив у вирішенні актуальних проблем сталого розвитку територіальних громад, сприянні профорієнтації за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».
За результатами оцінювання творчих робіт Конкурсною комісією визначено переможців за кожною з номінацій окремо для учнів та студентів, а 24 квітня 2025 року під час проведення міжнародного семінару для представників територіальних громад Київської області учасникам Всеукраїнського конкурсу оголошено результати.


КРАЩІ УЧНІВСЬКІ РОБОТИ
Номінація «Історія успіху: як моя громада змінилася завдяки реформі децентралізації»
1 місце – Іванна Сторожук, учениця 11-3 класу Комунального закладу «Ліцей «Мрія» Кропивницької міської ради (м. Кропивницький).
2 місце – Всеволод Козирєв, учень 10-го класу Комунального закладу «Харківський ліцей № 89 Харківської міської ради» (м. Харків).
3 місце – Ілля Гойденко, учень 9-А класу Комунального закладу «Харківська гімназія № 19 Харківської міської ради» (м. Харків).
Номінація «Моя громада в майбутньому: молодіжні ініціативи для місцевого розвитку»
1 місце – Дар’я Іванова, учениця 10-Г класу Тростянецької філії Ліцею № 1 Тростянецької міської ради (м. Тростянець, Сумська область).
2 місце – Анастасія Мелешко, учениця 11 класу Рудниківського закладу загальної середньої освіти Миколаївської міської ради (с. Рудники,Стрийський район, Львівська область).
3 місце – Єва Ткаченко, учениця 10-А класу Комунальної установи «Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6» (м. Суми).
Номінація «Кращі європейські практики сталого розвитку громад: досвід для України»
1 місце – Марія Ткаченко та Софія Гурська, учениці 10-Б класу Ліцею № 38 Шевченківського району м. Києва (м. Київ).
2 місце – Соф’я Буданова, учениця 9 класу Комунального закладу «Харківська гімназія № 98 Харківської міської ради» (м. Харків).
3 місце – Дарʼя Пелих, учениця 11 класу Лебединського ліцею №1 об`єднаної територіальної громади Шполянської міської ради Черкаської області (с. Лебедин, Черкаська область).


КРАЩІ СТУДЕНТСЬКІ РОБОТИ
Номінація «Історія успіху: як моя громада змінилася завдяки реформі децентралізації»
1 місце – Оксана Фенюк, студентка 1 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ).
2 місце – Софія Демчук, студентка 1 курсу спеціальності «Соціальна робота» Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (м. Ніжин, Чернігівська обл.).
3 місце – Тимофій Горб, студент 1 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ).

Номінація «Моя громада в майбутньому: молодіжні ініціативи для місцевого розвитку»
1 місце – Валерія Кохан, Микола Сидьорка та Катерина Мазничко, студенти 3 та 4 курсів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Полтавського державного аграрного університету (м. Полтава).
2 місце – Анжеліка Кавун, студентка 2 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).
2 місце – Максим Доскач, студент 2 курсу відділення ІТ ВСП «Первомайський фаховий коледж Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова» (м. Первомайськ, Миколаївська обл.).
3 місце – Єгор Шаповал, студент 3 курсу спеціальності «Середня освіта» Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (м. Ніжин, Чернігівська обл.).
3 місце – Кіра Дмитрієва, студентка 2 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).

Заохочувальні відзнаки в номінації «Моя громада в майбутньому: молодіжні ініціативи для місцевого розвитку»
За творчий підхід до розв’язання проблем місцевого значення - Анна Кулик, студентка 2 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).
За системний підхід до напрямів розвитку громади - Аліна Максимова, студентка 4 курсу спеціальності «Публічне управління та адміністрування» Національного університету біоресурсів і природокористування України (м. Київ).
Номінація «Кращі європейські практики сталого розвитку громад: досвід для України»
1 місце – Юрій Мельник, студент 1 курсу спеціальності «Менеджмент» Економіко-правового фахового коледжу м. Вінниці.
2 місце – Катерина Кириченко, студентка 1 курсу спеціальності «Соціальна робота» Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (м. Ніжин, Чернігівська обл.).
3 місце – Софія Опалінська та Марія-Андріана Мамчак, студентки 2 курсу спеціальності «Економіка» Самбірського фахового коледжу економіки та інформаційних технологій (м. Самбір, Львівська область).

Всеукраїнська асоціація громад, кафедра публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва ННІ неперервної освіти і туризму НУБіП України щиро вітає переможців Всеукраїнського конкурсу. Ваші здобутки є яскравим свідченням активної громадської позиції, креативного мислення та глибокого розуміння ролі молоді в розвитку територіальних громад. Бажаємо вам нових звершень, цікавих ініціатив та підтримки однодумців на шляху до втілення ідей!
Оксана ЄВСЮКОВА,
професор кафедри публічного управління,
менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва