Навчання, практика і знову навчання

26 березня 2021 року

На факультеті тваринництва та водних біоресурсів викладання дисципліни «Виробничий менеджмент у рибництві» для магістрів 1-го року навчання спеціальності «Водні біоресурси та аквакультура» до введення карантинних обмежень відбувалося як аудиторно, так і он-лайн. Лекційні заняття проходили в дистанційному режимі, а практичні заняття відбувалися безпосередньо в університетських стінах. Таке поєднання дає свій ефект. Безпосереднє спілкування студентів з викладачами істотно підвищує рівень навчального процесу.

   

Своїми думками діляться студенти – магістри спеціальності «Водні біоресурси та аквакультура» факультету тваринництва та водних біоресурсів.

Полковникова Людмила: «Дистанційне навчання з одного боку полегшує життя, але тільки у сенсі особистого комфорту. У той же час спілкування з викладачами через різні застосунки відрізняється від живого (не завжди зручно турбувати педагога із проханням що-небудь пояснити)».

Лебідь Аліна: «Навчання в дистанційній формі дуже зручне. Подання інформації досить цікаве та зрозуміле з усіх предметів».

Тімченко Олександр: «На парі з “Виробничого менеджменту” доволі цікаво, я дізнався корисну інформацію яка стосується управління бізнесом, як можна розпочати свій бізнес, про ефективну роботу з колективом. Пари проводилися в он-лайн та очному режимі, працювати в аудиторії було дуже цікаво, чекаємо продовження пар і нової інформації».

Костенко Євгенія: «Дистанційне навчання теж не погано, але краще живе спілкування в аудиторіях».

Ткачук Таїса: «В принципі дистанційне навчання подобається але для кращого розуміння предметів очні знання більш підходять».

Пустовий Владислав: «Мені подобається дистанційне навчання тому що, в мене більше часу для навчання, а також я можу поєднувати роботу з навчанням!».

Залоїло Єгор: «Дистанційне навчання проходить на належному рівні. Матеріал викладається чітко і лаконічно. Е-льорн регулярно оновлюється та вчасно перевіряється. Завжди можна отримати он-лайн консультацію».

Мазуркевич Анастасія: «Я вважаю, що дистанційне навчання погано впливає на успішність студентів. Адже вони повністю не можуть вивчити свою спеціальність та її особливості. А викладач не може донести всю інформацію через комп’ютер. Та ще на мою думку студенти більше сприймають інформацію в очній формі, чим у дистанційній. Тому що при цьому відбувається взаємозв’язок між студентом та викладачем. Дистанційне навчання не може дати змогу працювати практично в лабораторіях, що дуже важливо для нашої спеціальності. Бо без практики дуже важко нею оволодіти. У підсумку хочу сказати, що дистанційне навчання погано впливає на вивчення тої, чи іншої спеціальності!».

Головченко Андрій: «Дистанційне навчання проходить чудово, досить зручно в неформальній обстановці працювати, і матеріал засвоюється краще».

Половину семестру відпрацьовано. Попереду два місяці практики. Далі – знову навчання…

 

М. Свердан
к.е.н., доцент кафедри
виробничого та інвестиційного менеджменту

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook