Ігрові технології в освітньому процесі
Ігрові технології в освітньому процесі
11 лютого 2021 року
Завжди бути в тренді – це девіз викладачів кафедри банківської справи та страхування, які повсякчасно беруть активну участь не лише у наукових заходах, а й у методичних семінарах, піклуючись про підвищення своїх професійних компетентностей.
![](/sites/default/files/u207/img_20210208_094159.jpg)
Зокрема 8 лютого вони долучились до майстер-класу «Гейміфікація на заняттях як інструмент підвищення мотивації і залученості осіб, які навчаються, в освітній процес».
Під час онлайн-зустрічі було розглянуто актуальні питання:
гейміфікації як підходу до навчання;
використання ігрових моделей для побудови освітніх траєкторій і підвищення мотивації осіб, які навчаються;
цілей гейміфікації: привернення уваги осіб, які навчаються, зміна звичної поведінки аудиторії, підвищення мотивації, стимулювання;
плюсів та мінусів гейміфікації як інтерактивного навчання;
освітніх веб-квестів, їх видів та цифрового інструментарію викладача при їх створенні.