Ігрові технології в освітньому процесі

11 лютого 2021 року

          Завжди бути в тренді – це девіз викладачів кафедри банківської справи та страхування, які повсякчасно беруть активну участь не лише у наукових заходах, а й у методичних семінарах, піклуючись про підвищення своїх професійних компетентностей.


        Зокрема 8 лютого вони долучились до майстер-класу «Гейміфікація на заняттях як інструмент підвищення мотивації і залученості осіб, які навчаються, в освітній процес».


           Під час онлайн-зустрічі було розглянуто актуальні питання:

  • гейміфікації як підходу до навчання;

  • використання ігрових моделей для побудови освітніх траєкторій і підвищення мотивації осіб, які навчаються;

  • цілей гейміфікації: привернення уваги осіб, які навчаються, зміна звичної поведінки аудиторії, підвищення мотивації, стимулювання;

  • плюсів та мінусів гейміфікації як інтерактивного навчання;

  • освітніх веб-квестів, їх видів та цифрового інструментарію викладача при їх створенні.

Віктор Тринчук
доцент кафедри банківської справи та страхування

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook