Карантин – не перешкода для навчання
Вже майже рік навчання триває в дистанційному режимі. До цього звикли всі – і студенти, і викладачі. Сприйняття дистанційного навчання різне. Які б не створювались обставини, а працювати та навчатись необхідно. Створено всі умови для безперебійного й ефективного навчального процесу.
Однак, дечого все ж таки не вистачає …
Власними враженнями діляться студенти начальної групи МВ-17001б гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України.
Єлизавета Артемчук: «НУБіП України – один з небагатьох університетів Києва, який був готовий до дистанційного навчання. У студентів є можливість здобувати знання на декількох платформах: elearn.nubip, zoom та webex meeting. Такий підхід до онлайн-навчання забезпечує комфортні умови для здобуття кваліфікаційних знань та навичок. Окремо хочеться виділити дисципліну "Міжнародні економічні відносини". Викладач креативно організував лекційні та практичні заняття на платформі zoom. Найчастіше семінари та лекції супроводжувались обговоренням актуальних міжнародних економічних питань, які переростали в дискусії. Інформативні та творчо оформлені презентації сприяли кращому засвоєнню навчального матеріалу. Сподіваюсь, що в найближчому майбутньому студенти повернуться до офлайн навчання і знову насолоджуватимуться живим спілкуванням».
Максим Іващук: «Особисто мені подобається дистанційне навчання. На мою думку, воно надає більше можливостей та вільного часу, ніж навчання в аудиторіях. Серед плюсів я можу виокремити такий, як можливість навчання з дому, або ж з будь-якої точки світу. Оскільки кожного дня я витрачав в середньому 1 годину на їзду автобусом та метро. Зараз же цей час я можу використати з користю для себе. Мінусом звичайно є те, що не вистачає живого спілкування. Це стосується як спілкування з викладачами, так і спілкування з одногрупниками».
Ірина Пархоменко: «Перевагами такого навчання можна виділити: 1. Унікальна можливість підлаштувати темп навчання під себе. 2. Знижується психічне та фізичне навантаження на студента. 3. Удосконалюється навичка самоосвіти та розвитку. 4. Можливість поєднувати роботу з навчанням (хоча не завжди виходить). До недоліків цього навчання можна віднести: 1. Недостатньо практики. 2. Недостатньо комунікації. 3. Відсутнісь «магії» навчального процесу».
Оксана Каленченко: «Враження від онлайн курсу «Міжнародні економічні відносини»: лекції відбувалися змістовно, цікаво та нестандартно, оскільки часто відбувалися обговорення різних питань, пов’язаних з економікою в різних країнах. Викладача було добре видно та чути, як і інших студентів. Ніяких перешкод для онлайн роботи не було. Щодо семінарів, то теж проходили доволі цікаво, оскільки ми постійно готувалися й показували презентації та доповідали й знову ж таки ділилися своїми думками стосовно навчальної дисципліни. Проблем зі з’єднанням ніколи не виникало».
Анжеліка Сітко: «Особисто моє враження від дистанційного навчання негативне. Адже я звикла до класичної схеми навчання. Я краще сприймаю інформацію, коли знаходжусь в аудиторії, коли бачу викладача, а навчання в онлайн режимі, на мій погляд, не таке ефективне. Та й взагалі, елементарно – не у всіх є доступ до Інтернету, можливо у когось немає комп’ютера або телефону, особливо у студентів та учнів, що живуть в селах або з малозабезпечених сімей.
Тому я сподіваюсь, що незабаром все у світі затихне і ми повернемось у звичайне русло: до аудиторного навчання та життя без дистанції і масок».
Наталія Мотенко: «Мені дуже подобається курс "Міжнародні економічні відносини", так як готуючись до занять ти дізнаєшся як дійсно функціонує система міжнародних економічних відносин. Хоча час від часу це не легко дається, ти можеш відвідати заняття та подискутувати з викладачем, який до того ж може пояснити те, чого ти не розумієш. На сьогодні всі міжнародні відносини базуються на економічних міждержавних відносинах, тому ми маємо вивчати економіки держав світу та їх основні механізми функціонування. Хоча ми навчаємось дистанційно, це не заважає нам отримувати знання і досліджувати далі сфери міжнародних економічних відносин».
Юлія Маршак (староста групи): «Дистанційне навчання відкрило перед нами можливості мультизадачності. Ми маємо змогу навчатися, працювати, займатися власними справами впродовж дня і абсолютно все встигати. Ми почали вчитись самостійно організовувати власний час, створювати комфортний графік для максимальної продуктивності. Проте великим мінусом все ж залишається відсутність комунікації вживу. Ми менше розуміємо співрозмовника і втрачаємо можливість встановлювати соціальні контакти. Але, беззаперечно, сьогоднішня ситуація, яка створила для нас такі умови, дала поштовх для того, щоб розвивати себе з різних сторін і відкривати нові можливості».
студенти групи МВ-17001б
гуманітарно-педагогічного факультету
Оригінальні вислови, неординарні та нестандартні бачення ситуації. Позитивний настрій і перспективні погляди й побажання на майбутнє.
Приємно працювати.
Дякую!
М. Свердан,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту