Кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту запрошує до участі у ІV Всеукраїнському конкурсі студентських проєктів «ВІД ІДЕЇ ДО УСПІХУ»
Кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту запрошує до участі у ІV Всеукраїнському конкурсі студентських проєктів «ВІД ІДЕЇ ДО УСПІХУ»
30 листопада 2020 року
ON-LINE (ZOOM)
Шановне студентство!
Запрошуємо Вас взяти участь в роботі
ІV Всеукраїнського конкурсу студентських проєктів
«ВІД ІДЕЇ ДО УСПІХУ»
Форма проведення конкурсу: онлайн
Голова оргкомітету - д. екон. н., професор, член-кореспондент НАН України, Шинкарук Лідія Василівна
Тематичні секції конкурсу:
Секція 1. Проєкти в аграрному секторі
Секція 2. Проєкти в інших секторах економіки
Секція 3. Соціальні проєкти
Секція 4. Проєкти для громад
До участі у конкурсі запрошуються студенти бакалаврату та магістратури.
Проєкти можуть виконуватись групою студентів до 2-х осіб.
Умови участі у конкурсі:
1. До організаційного комітету мають бути надіслані презентації проєкту в Power Point та резюме Вашого проєкту в MS Word. Матеріали мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] до 29.11.2020 р. NB! Поштове надсилання проєктів не передбачається!!!
2. Незалежне журі обирає проєкти для подальшої участі у конкурсі й повідомляє учасників другого туру 30.11.2020 р.
Конкурс відбудеться 30.11. – 3.12. 2020 р.
Робочі мови конкурсу: українська, англійська.
УВАГА! Проєкти, що надіслані пізніше вказаного терміну, не будуть прийняті до розгляду комісією.
Контакти організаційного комітету:
тел.: 38 099-01-36-111 Дєліні Марина Миколаївна (секретар організаційного комітету д.е.н., доцент кафедри)
тел.:38 095-027-88-57 Миколаєнко Марина Анатоліївна (секретар організаційного комітету)
ВИМОГИ ДО ПРОЄКТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА КОНКУРС
Проєкт має бути закінченою роботою, яка вирішує нагальну потребу, що існує в різних секторах економіки, соціальному чи громадському просторі, надає можливість започаткувати власну справу та відповідати критеріям SMART.
Основні критерії, за якими буде оцінюватись проєкт:
- актуальність обраної ідеї, її оригінальність;
- повнота розкриття цілі та задач проєкту;
- формулювання та бачення кінцевого результату проєкту;
- врахування інтересів всіх зацікавлених сторін;
- оцінка ризиків проєкту;
- логіка викладення;
- бачення можливостей реального втілення проєкту;
- креативність подачі проєкту.
Структура проєкту є типовою та має наступні елементи:
Характеристика проєкту.
Концепція проєкту.
Аналіз цільового ринку.
Організаційно-виробничий план.
Маркетинговий план.
Фінансово-економічна оцінка проєкту.
Інвестиційний план.
SWOT-аналіз проєкту.
Оцінка ризиків.
ЧЕКАЄМО НА ВАШУ УЧАСТЬ ТА ПРОЄКТИ!