Заочне навчання дистанційно
Новий навчальний рік посилено триває в дистанційному форматі. Режим карантину продовжено, в цих уже відносно «звичних» умовах відбувається й навчання. Обставини змушують до навчання в будь-якій ситуації. Головне, щоб це було ефективним і давало бажаний позитивний результат.
В дистанційному режимі триває навчання на заочній формі навчання гуманітарно-педагогічного факультету спеціальності «Управління навчальним закладом» при вивченні дисципліни «Стратегічний менеджмент».
Про свої враження розповідають студенти.
Захарченко Тетяна Василівна: «На даний час навчаюся на заочній формі навчання, в умовах пандемії, ще й дистанційно. Хочу відзначити курс лекцій “Стратегічний менеджмент”, який викладає Свердан Михайло Михайлович. Всі лекції намагаюся не пропускати, бо все надзвичайно цікаво та допомагає розширити поняття менеджменту в цілому. На платформі ZOOM викладач чітко, грамотно, в невимушеній і доступній манері діалогу, «викладач-студент», вичитує весь матеріал. Також для передачі лекційної інформації, завдань,тестів викладач користується різними додатками в інтернеті, а саме Вайбер, Телеграм-канал, Електронна пошта, що надзвичайно зручно та полегшує підготовку до іспитів».
Бондаренко Наталія Василівна: «На лекціях у цього викладача цікаво. Сам матеріал Михайло Михайлович викладає змістовно, лаконічно, доступно. Лекції проходять на рівні діалогу викладача з студентом. Ставлення викладача до студентів лояльне, не відчувається ніякої зверхності, відчувається високий рівень подання матеріалу».
Овдій Наталія Миколаївна: «Зараз навчаємося дистанційно. Всі предмети дуже цікаві, але особливо хочеться відзначити предмет “Стратегічний менеджмент”. Лекції викладач, Михайло Михайлович, проводить в ZOOM дуже цікаві та змістовні, використовуючи презентації та відеоматеріали. А також, нам викладач пересилає лекційні матеріали, з якими ми можемо ознайомитися в будь-яку хвилину і це є дуже зручно».
Безумовно, дистанційно навчатись можна, продуктивно й ефективно. Звісно ж, відчувається дефіцит живого спілкування, безпосередньої роботи студентів в аудиторії, комунікації викладачів зі студентами. Але й за таких умов навчання може бути успішним!
Михайло Свердан,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту