Опановуємо маркетинг під час карантину

6 квітня 2020 року
     Карантин – це серйозний і неочікуваний виклик. Водночас це прекрасна можливість для навчання, саморозвитку та вдосконалення!
 
     Безперервність навчання на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі забезпечується з використанням системи дистанційного навчання навчально-інформаційного порталу університету http://elearn.nubip.edu.ua. Максимально використовуються можливості сучасних інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення ефективності навчального процесу.
     Для студентів дистанційна організація навчання стала своєрідним викликом, адже вони повинні по-новому організувати свій час, щоб встигати виконувати всі надані їм завдання, знаходячись по домівкам, не переривати зв’язку зі своїми викладачами.
     Завдяки електронним курсам на платформі «Еlearn», а також месенджерам та соціальним мережам забезпечується постійний зв’язок зі студентами, які активно задіяні в освітньому процесі.
      Студенти другого курсу спеціальності 071 «Облік і оподаткування» виконують завдання з дисципліни «Маркетинг» та подають на перевірку відповідно до розкладу освітнього процесу. Активною є взаємодія зі студентами, кожен прагне отримати високий бал та консультуються щодо правильності виконання робіт.
 

     Досить активними є магістри спеціальності 075 Маркетинг, які вчасно та креативно виконують поставлені завдання, зокрема з дисципліни «Бренд-менеджмент», опрацьовують теоретичний матеріал, самостійно знаходять цікаві факти щодо розвитку брендингу.

      Для кожного з нас, студентів та викладачів, дистанційне навчання - це не лише можливість навчатися онлайн, але і цінний досвід та можливість обмінюватися інформацією, залишатися на зв’язку та опрацьовувати матеріал у зручний час.
 
 
Зі студентами спілкувалася Вікторія Ніколаєвська
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook