Викладачі кафедри - активні учасники семінару «PROmarketing - Digital-маркетинг для Бізнесу»
Викладачі кафедри - активні учасники семінару «PROmarketing - Digital-маркетинг для Бізнесу»
19 жовтня 2018, 0:00
Доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України Рябчик Алла Володимирівна прийняла активну участь у семінарі «PROmarketing - Digital-маркетинг для Бізнесу» – просування сайтів і брендів в Інтернеті. На семінарі розглядались основні питання сучасної маркетингової діяльності у всесвітній мережі, зокрема:
- SEO - просування в Google: робочі методики просування сайту в ТОП Google або Яндекс, які дозволяють обійти конкурентів;
- Google Ads (платна робота в Google): лайфхаки настроювання контекстної реклами, які запобігають «злиттю» бюджету і збільшують обсяги продажів товарів (послуг);
- SMM – просування в соціальних мережах: створення попиту на товар (послугу) у фейсбуці і його перетворення в канал генерації продажів;
Google Analytics – аналітика для бізнесу: секрети та правила настроювання аналітики, без яких не можна обійтись у 2019 році.
Щиро дякуємо організаторам за можливість участі у семінарі!!!
Олена Барилович
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі