Студенти факультету аграрного менеджменту дізналися про нюанси організації ресторанного бізнесу

6 квітня 2018, 10:55

5 квітня 2018 року члени студентського наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення» кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту, взяли участь у Всеукраїнському ресторанному саміті, в рамках якого провідні експерти галузі ділилися секретами побудови стабільного і процвітаючого підприємства. Участь у заході для студентів організували доценти кафедри Тетяна Лобунець та Тетяна Мостенська.

Студенти дізналися про світові тренди ресторанного бізнесу, технології створення сильного бренду та фірмового стилю закладу, основні секрети системної роботи компанії та планування розвитку і масштабування ресторану, процедуру стандартизації процесів всередині ресторану та вибір платформи і підрядника з автоматизації обліку, а також про особливості розробки успішної концепції, яка приверне увагу клієнтів та матиме конкурентні переваги.

 

Крім того, студентам розкрили секрети утримання бізнесу на «плаву»: як зробити так, щоб ресторан не закрився в перші 3 роки; як боротися з високою плинністю кадрів та утримати цінних працівників; як управляти фінансами та уникати організаційного хаосу в компанії.

Спікери саміту поетапно розкривали секрети реалізації успішного ресторану як бізнес-проекту. Зокрема, від Ігоря Сухомлина студенти дізнались про бізнес-модель, концепцію і формат ресторанного проекту, його цінності,місію,цільову аудиторію та вибір локації. Від Олександра Мусатова – про стандартизацію ресторану, приклади успішних практик та адаптацію стандартів під специфіку кожного окремого закладу. Кирило Куницький розкрив особливості застосування системного підходу до побудови команди – як створити ту саму dream team.

На завершення Ірина Добруцька додала студентам трохи маркетингових практик щодо того, як створити Love Brand ресторану та скільки ж все-таки доцільно витрачати на маркетинг?

Провівши день в колі експертів та провідних фахівців ресторанного бізнесу майбутні менеджери переконалися, що для вирішеня проблем з управління компанією, потрібно з самого початку вибудовувати злагоджені бізнес-процеси, забезпечуючи безперебійну роботу закладу на всіх рівнях. Отримані знання допомогли їм на практиці засвоїти теорію, з якою вони ознайомились під час вивчення професійно-орієнтованих дисциплін з менеджменту та маркетингу.

Тетяна Лобунець, Тетяна Мостенська

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook