Навчальна робота
Кафедра забезпечує підготовку студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" (магістр ветеринарного спрямування) за спеціальностями:
Факультет агробіологічний
201 - Агрономія
203 - Садівництво, плодовоовочівництво та виноградарство
Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології
101 - Екологія
202- Захист і карантин рослин
162 - Біотехнології та біоінженерія
Факультет ветеринарної медицини
211 - Ветеринарна медицина
212- Ветеринарна гігієна, санітарія та експертиза
Факультет харчових технологій та управління якістю продукції АПК:
181 - Харчові технології
229 - Громадське здоров"я
Навчально-науковий інститут лісового і садово-паркового господарства
205 - Лісове господарство
206 - Садово-паркове господарство
187 - Деревообробні та меблеві технології
Факультет конструювання та дизайну
133 - Галузеве машинобудування
192 - Будівництво та цивільна інженерія
Навчально-науковий інститут енергетики, автоматики і енергозбереження
174 - Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка
Факультет тваринництва та водних біоресурсів
204 - Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва
Факультет механіко-технологічний
208 – Агроінженерія
274 - Автомобільний транспорт
Викладачі кафедри проводять заняття зі студентами заочного відділення НУБіП України в міжкафедральних навчальних лабораторіях на базі
• Малинського лісотехнічного коледжу
• Лубенского лісотехнічного колледжу;
• Таращанського агротехнічного коледжу.
Основна мета навчальної роботи кафедри - постійно вдосконалювати педагогічну майстерність викладачів, методологію системного підходу до проведення всіх видів навчальної роботи.
Відповідно до цього, діяльність кафедри з навчальної роботи зосереджена на:
· вдосконаленні модульно-рейтингової системи навчання і контролю знань;
· подальшому аналізі робочих навчальних програм курсів, що викладаються кафедрою, з метою розширення міжпредметних зв’язків, максимальної профільованості курсів до майбутньої спеціальності студентів;
· вдосконаленні модульно-рейтингової системи навчання і контролю знань, широкому впровадженні самостійної роботи студентів, проблемних методів навчання та інших методів активізації навчального процесу;
· продовженні поновлення лекційного демонстраційного експерименту, створенні та широкому використанні наочних матеріалів та технічних засобів навчання;
Для активізації навчального процесу, підвищення мотивації студентів до набуття якісних знань, розвитку розумової діяльності, логічного мислення, перед кафедрою стоїть завдання впровадити в навчальнний процес комп"ютерні тренажери із загальної, неорганічної та аналітичної хімії.