Кафедра загальної, органічної та фізичної хімії

Навчальна робота

 Кафедра забезпечує підготовку студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" (магістр ветеринарного спрямування) за спеціальностями:

Факультет агробіологічний

201 - Агрономія·

203 - Садівництво та виноградарство

 

Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології

101 -  Екологія

202- Захист і карантин рослин

162 - Біотехнології та біоінженерія

 

Факультет ветеринарної медицини
211 - Ветеринарна медицина

212- Ветеринарна гігієна, санітарія та експертиза

 

Факультет харчових технологій та управління якістю продукції АПК:
181 - Харчові технології

Навчально-науковий інститут лісового і садово-паркового господарства

205 - Лісове господарство
206 - Садово-паркове господарство

187 - Деревообробні та меблеві технології

 

Факультет конструювання та дизайну

133 - Галузеве машинобудування
192 - Будівництво та цивільна інженерія

Навчально-науковий інститут енергетики, автоматики і енергозбереження

151 - Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

 

Факультет тваринництва та водних біоресурсів

204 - Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва

 207 - Водні біоресурси та аквакультура·

 

Факультет механіко-технологічний

208 – Агроінженерія

274 - Транспортні технології (автомобільний транспорт)



 

 

Викладачі кафедри проводять заняття зі студентами заочного відділення НУБіП України в міжкафедральних навчальних лабораторіях на базі

      • Малинського лісотехнічного коледжу
• Лубенского лісотехнічного колледжу;
• Таращанського агротехнічного коледжу.


  Основна мета навчальної роботи кафедри - постійно вдосконалювати педагогічну майстерність викладачів, методологію системного підходу до проведення всіх видів навчальної роботи.
  Відповідно до цього, діяльність кафедри з навчальної роботи зосереджена на:

 

· вдосконаленні модульно-рейтингової системи навчання і контролю знань;
· подальшому аналізі робочих навчальних програм курсів, що викладаються кафедрою, з метою розширення міжпредметних зв’язків, максимальної профільованості курсів до майбутньої спеціальності студентів;
· вдосконаленні модульно-рейтингової системи навчання і контролю знаньширокому впровадженні самостійної роботи студентів, проблемних методів навчання та інших методів активізації навчального процесу;
· продовженні поновлення лекційного демонстраційного експерименту, створенні та широкому використанні наочних матеріалів та технічних засобів навчання;

Для активізації навчального процесу, підвищення мотивації студентів до набуття якісних знань, розвитку розумової діяльності, логічногомислення перед кафедрою стоїть завдання впровадити в навчальнний процес комп.ютерні тренажери із загальної, неорганічної та аналітичної хімії


 


 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015