- Головна
- Історія кафедри
- Навчальна робота
- Розклад занять
- Робочі програми та силабуси курсів
- Навчально-методична робота
- Наукова робота
- Публікації
- Конференції
- Наукові проєкти та мікрокваліфікації
- План дій з гендерної рівності та рівних можливостей
- Практичне навчання
- Культурно-виховна робота
- Профорієнтаційна робота
- Міжнародна діяльність
- Освітні програми
- ОПП "Міжнародна економіка" зі спеціальності 051 "Економіка"
- ОПП «Прикладна економіка» зі спеціальності 051 «Економіка» (до 2024 р.)
- ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ
- Освітньо-професійна програма "Міжнародна економіка"
- Робочі програми, силабуси курсів, ЕНК ОПП "Міжнародна економіка"
- Стейкхолдери
- Обговорення ОПП
- Мотиваційні зустрічі, гостьові лекції ОПП "Міжнародна економіка"
- Навчально-наукова лабораторія "AGMEMOD"
- Сторінка аспіранта
- ЗДОБУТКИ СТУДЕНТІВ
- Співпраця з підприємствами, установами, організаціями
Профорієнтаційна робота
Одним з основних напрямків діяльності кафедри глобальної економіки, як структурного підрозділу НУБіП, безумовно, є профорієнтаційна робота, а саме заходи, які б стимулювали пошук абітурієнтом майбутньої професії, що забезпечить найефективніший рівень його розвитку і як фахівця, і як людини, що проявляє соціально-економічну ініціативу, вчиться отримувати інтелектуальну та трудову незалежності.
Головною метою профорієнтаційної роботи кафедри є сприяння усіма доступними методами посиленню конкурентоспроможності спеціальностей, яким навчають в університеті за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» та «магістр».
Важливими завданнями профорієнтації, яку проводить кафедра глобальної економіки є інформування майбутніх студентів про особливості та переваги економічних професій в цілому та про професійні можливості у їх кар’єрному зростанні.
Головним завданням профорієнтаціїкафедри глобальної економіки є виховання любові у потенційних студентів університету до будь-якого виду трудової діяльності, знайомство з потребами народного господарства країни в цілому і конкретного регіону зокрема у фахівцях на сучасному етапі і на найближчу перспективу.
Профорієнтаційна робота – це піднімати престиж затребуваних на ринку праці професій.
Завдання профорієнтаційної роботи кафедри - це допомога абітурієнту обґрунтовано вибрати професію, що повністю задовольнятиме як його особисті інтереси, так і суспільні потреби.
Профорієнтаційна діяльність кафедри глобальної економіки містить наступні види:
професійну інформацію – вона передбачає повне і всебічне знайомство абітурієнтів (випускників шкіл, коледжів тощо) зі світом професій, з правилами вибору професії, з соціально-економічними, психологічними і медико-фізіологічними аспектами вибору професії, що є найважливішою передумовою для вироблення готовності до професійного вибору;
професійне виховання – містить низку заходів із формування схильностей і професійних інтересів абітурієнтів. Цей напрямок профорієнтаційної роботи передбачає в якості основного підвищення її ефективності залучення абітурієнтів до зустрічей з викладачами кафедри, стимулювання пізнавальних можливостей (зокрема олімпіади), самопізнання і самовиховання. Адже, поза сумнівами, що тільки в конкретній роботі можливе виховання професійних інтересів, виховання поваги до професії, в основі якої повинна лежати любов до праці, психологічна готовність до будь-якої роботи;
професійна консультація – науково обґрунтована рекомендація конкретній особі (групі абітурієнтів) в період вибору професії.Впродовж консультації визначаються шляхи отримання освіти за обраною спеціальністю, терміни навчання, перспективи професійного зростання, затребуваність фахівців на ринку праці;
професійна діагностика – головний елемент профорієнтації кафедри, оскільки необхідно враховувати особистість абітурієнтів, оцінку процесу їх зростання, планування якостей, здібностей та інтересів. Це фундамент, на якому формується професійне самовизначення особистості.
Ці чотири складові системи профорієнтаційної роботи є головними для роботи кафедри глобальної економіки з абітурієнтами.
Успішність професійної адаптації є одним з головних критеріїв правильного вибору професії, оцінкою ефективності всієї профорієнтаційної роботи.
Отже, вміле поєднання всіх компонентів профорієнтації служить основою для подальшого вибору професії.
Додаток 1
План проведення профорієнтаційної роботи НПП кафедри глобальної економіки НУБІП на 2023-2024 н. р.
№ | Прізвище, ім'я, по батькові | Посада, науковий ступінь, вчене звання | Назва навчального закладу | Термін виконання завдань проф-орієнтаційної роботи |
1. | Вдовенко Н.М. | зав.кафедрою д.е.н., професор | Ліцей № 6 м.Бровари, вул.Герцена,3а тел.4-21-63 e-mail: [email protected] | 13.09.23 р. - 13.10.23 р. |
2. | Кірейцева О.В. | доцент, к.е.н | Школа №15 м. Київ, вул. Васильківська 12а тел.044 257-71-10 e-mail: [email protected] Школа №36 м. Київ ,вул.М.Стельмаха,9 тел.044 219-09-36 e-mail: [email protected] Школа №269 м. Київ , просп. А.Глушкова 17А тел.044 526-22-89 e-mail: [email protected] | 13.09.23 р. -13.11.23 р. |
3. | Тімченко О.Л. | доцент, к.е.н | Школа №6 м. Гайсин, вул. Соборна, 99 тел.04334 2-98-84 e-mail: [email protected] | 13.09.23 р. -13.10.23 р. |
4. | Косяк О.В. | доцент, к.е.н | Школа №85 м. Київ, просп.Голосіївський,36 044 525-84-59 e-mail: [email protected] | 13.09.23 р.-13.10.23 р. |
5. | Герасименко Н.А. | доцент, к.е.н | Школа №20 м. Київ, просп. Оболонський 32б. тел.044 411-11-48 | 13.09.23 р.-13.10.23 р. |
6. | Коробова Н.М. | доцент, к.е.н | Гімназія №13 м. Київ, вул. Новопольова, 106б. тел.044 408-39-45 | 13.09.23 р.-13.10.23 р. |
7. | Павленко М.М. | асистент кафедри | Зарічненський ліцей №1 Рівненська обл., смт.Зарічне, вул.Харківця, 28А тел.050 435 50 27 e-mail:[email protected] | 13.09.23 р.-13.10.23 р. |
8. | Перегуда Ю.А. | доцент, к.е.н | Козинський Ліцей №1 Київ.обл., Обухівський р-н., смт.Козин вул. Партизанська, 3 тел.04572 39-434 e-mail:[email protected] | 13.09.23 р.-13.10.23 р. |