- Головна
- Дистанційне навчання
- ОПП "АГРОНОМІЯ" ІІ (магістерського) рівня вищої освіти. Спеціальність 201"Агрономія"
- Протоколи засідань робочої групи та обговорення ОПП
- Методичні рекомендації
- Навчальна практика
- Навчальна (ознайомча) практика 2024р.
- Фотозвіт з практик 2023 р. (весняно-літній період)
- Фотозвіт 2024 р. (весняно-літній період)
- Завдання для проходження виробничої практики 2024
- Історія кафедри
- Навчальна робота
- Наукова робота
- Співпраця
- Рада роботодавців
- Гостьові лекції для студентів
- Навчальні та науково-дослідні лабораторії
- НАУКА БІЗНЕСУ
- Навчально-методичне забезпечення кафедри
- Робочі програми ОС "Бакалавр"
- Робочі програми ОС "Магістр"
- Загальноуніверситетські вибіркові дисципліни
- ОС "Доктор філософії"
- Публікації
- Профорієнтаційна діяльність кафедри
- Графік роботи НПП
- Розклад занять
- Фотогалерея
- Матеріально-технічне забезпечення
- Аспірантура
- Сторінка аспіранта
- Магістратура
- Завдання для проходження виробничої (науково-дослідної) практики ОС"Магістр"
- Сторінка магістра
- Сторінка бакалавра
- Конференції
- Нормативні документи
- Заохочення викладачів
- Куратори академічних груп
- Антал Тетяна Володимиріна
- Гончар Любов Миколаївна
- Карпенко Людмила Дмитрівна
- Пилипенко Вікторія Сергіївна
- Свистунова Ірина Володимирівна
- Скриник Олеся Атанасіївна
- Телефони гарячих ліній
- Рекомендації дій при виникнені надзвичайних ситуацій
- Академічна доброчесність, антикорупційна програма, протидія сексуальним домаганням, дискримінація
- Посібники та методичні рекомендації
Загальноуніверситетські вибіркові дисципліни
Назва дисципліни | Спеціальність | Електронна адреса розміщення навчально-методичного забезпечення дисципліни | ||
Навчальна програма | Силабус | E-learn | ||
ОС «Бакалавр» | ||||
Базове рослинництво | ОП НУБіП України | |||
ОС «Магістр» | ||||
Агроценологія | ОП НУБіП України | |||
Інноваційні технології адаптиції до змін клімату | ОП НУБіП України | |||
Нішеві культури | 201"Агрономія" | |||
Виробництво насіння кормових культур | 201"Агрономія" | Link | Link | Link |