Команда студентів від кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту «Нове бачення» - фіналісти Всеукраїнського кейс-чемпіонату!
«Кожен, хто перестає вчитися, старіє,
незалежно від того, вам 20 чи 80 років,
і тільки ті, хто продовжують вчитися, залишаються молодими.
Найголовніше у житті - зберігати мозок молодим»
Генрі Форд
Провчившись осінній семестр, студенти вийшли на фінальний рубіж. Вам потрібно лаконічно повторити все, що було вивчено з вересня. Комусь це вдається легко, комусь складніше. Сесія в університетах означає мобілізацію студентських сил для повторення того, що було вивчено, та вивчення того, що було втрачено. Студенти вчаться визначати основну інформацію, формувати чітку структуру відповіді. Саме під час сесії менеджер навчається управляти, бухгалтер - вести облік, економісти - аналізувати, психологи - розуміти і т. д., тому що при підготовці до заліку або іспиту студенти набувають тісного зв'язку між теорією та практикою.
Досить часто виникають ситуації у студентів, коли після навчання виникає відчуття, що частина інформації пролетіла повз вуха або взагалі нічого не запам'яталося. Чому одні студенти навчаються більш ефективно, ніж інші?
Хочемо розповісти вам як побудована технологія навчання на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту. Найперше – це кейс-навчання. Згідно з дослідженням Всесвітнього економічного форуму, рейтинг найважливіших компетенцій визначатиметься здатністю вирішувати складні завдання, критичним мисленням, творчістю та вмінням керувати людьми.
Щоб навчити студентів вирішувати складні нестандартні задачі, під час навчання використається кейс-метод. Основа кейсів - це конкретні практичні завдання, що розглядаються в освітніх цілях, часто є реальними або максимально наближеними до конкретної компанії, регіону. Працюючи з кейсом, студенти знайомляться з його описом, аналізують його самостійно, організують обговорення, дискусії та презентації.
Далі, важливим аргументом якісного навчання - постановка навчальних цілей. Згідно з науковими дослідженнями встановлено, що цілі навчання, сформульовані спочатку, безпосередньо впливають на ефективність навчання і якість засвоєння інформації. Це пов'язано з тим, що цілі навчання, сформульовані на початку, відразу ж направляють увагу студентів на матеріал, який варто вивчити і використовувати для перевірки знань.
Які цілі навчання і як вони підвищують ефективність навчання?
Наукова участь дозволяє студенту зрозуміти різні складні питання. Тривала підготовка та критичне осмислення різноманітних поглядів сприяє пошуку креативного та цікавого рішення складних завдань. Першою ланкою такої підготовки є наукові гуртки.
На кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту діє науковий гурток «Менеджмент і сьогодення». У нас розроблено комплексну роботу по залученню студентів до креативних підприємницьких проєктів. Щорічно проводиться Всеукраїнський конкурс студентських проєктів «Від ідеї до успіху». Така активність полягає в реальній можливості молоді реалізувати свій потенціал через презентацію професіоналам у сфері бізнесу своїх ідей, а роботодавцям не тільки справедливо оцінити представлені проєкти, а й дати їм можливість бути реалізованими. Заходи, які постійно втілює в життя кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту дають неоціненний позитивний досвід адаптації до «нової реальності» сьогодення і доводять, що спеціальність проєктного менеджера – перспектива майбутнього.
Цього разу студенти в рамках підготовки до сесії та перевірки власних сил, прийняли участь у Всеукраїнському кейс-чемпіонаті спільноти Casers «SkillsUp: 5 кейсів від громад України», кейс від Таращанської ТГ «Оцінка інвестиційної привабливості ділянки для будівництва елеватора».
Можемо привітати команду «Нове бачення» (Борщ Марина, Красноштан Анна, Яцюта Євгеній) з успішним проєктом, який був високо оцінений журі та був представлений у фіналі конкурсу. З відео-виступом можна ознайомитися за посиланням «Фінал чемпіонату «SkillsUp: 5 кейсів від громад України».
Отже, кінцевий результат будь-якої навчальної діяльності, виражений в точних і недвозначних категоріях і концепціях є запорукою успішного навчання. Словом, завдяки освітнім цілям, таких як, конкурси, студент відразу розуміє, що буде в реальних ситуаціях і на що потрібно звернути увагу. Якщо цілі навчання чітко відображають те, що буде обговорюватися в аудиторіях, студенти з більшою ймовірністю досягнуть цих цілей.
Бажаємо команді «Нове бачення» нових досягнень та результативних виступів! А всім студентам наполегливості та успіху!
Віталій Гаврилюк,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту