Семінар тренінг «Сарафанний маркетинг як метод просування товарів і послуг»

25 березня 2021 року

 

1В рамках тижня Global Money Week 2021 25 березня відбувся семінар - тренінг «Сарафанний маркетинг як метод просування товарів і послуг» під керівництвом викладачки циклової комісії спеціальних економічних дисциплін Ірини Палінської та здобувачами освіти групи ОФП- 31М.

2

В ході тренінгу Ірина Палінська представила презентацію, в якій поступово розкрила суть «Сарафанного маркетингу», його історію виникнення, як цей дієвий метод реалізується в Україні, та застосування його для просування комерційних та персональних брендів.

3

Мета тренінгу - ознайомити учасників з новою філософією бізнесу і засвоєнню прикладного інструментарію сучасних видів маркетингу.

4

Також під час презентації було висвітлено переваги, недоліки та ефективність даного виду маркетингу.

5

Під час тренінгу слухачі проявили інтерес до даної теми, наведено багато прикладів сарафанного маркетингу з власного досвіду.

За результатом тренінгу зроблено висновок, щоб досягти успіху у навчанні та в подальшій професійній діяльності необхідно бути компетентним в термінології і теорії маркетингу, а також в області цифрового маркетингу.

Викладач циклової комісії спеціальних економічних дисциплін
Олег АНДРУСЯК

       

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook