ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАНЯТТЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

3 березня 2021 року

 

1Вивчати мови з різних сторін,
різними шляхами,
за допомогою різних форм роботи
Г.Е. Пальмер
 

Знання іноземної мови – це запорука професійного успіху, засіб особистісного розвитку та самореалізації фахівців нової генерації. Здобуваючи майбутній фах, студенти оволодівають метамовою спеціальності у процесі іншомовної підготовки.

234

2 березня в групі ФП-31М, викладачкою циклової комісії гуманітарних дисциплін Наталією БІЛАН, проведено відкрите інтерактивне заняття з навчальної дисципліни «Німецька мова за професійним спрямуванням» на тему «Ринок, ціна, ціноутворення». Мета спрямована на формування іншомовної комунікативної професійної компетентності здобувачів освіти засобами інноваційних технологій навчання. Гармонійне поєднання традиційних методів навчання з інтерактивними, проєктними технологіями, навчальної платформи Moodle з онлайн-сервісом Learning Apps дозволило викладачці створити студентоцентроване освітнє середовище іншомовної підготовки. Усі етапи заняття ґрунтувалися на індивідуальному та диференційованому підходах навчання, реалізовані з урахуванням персональних особливостей, мотивів, можливостей, здібностей, потреб, інтересів майбутніх фахівців з ефективності підприємства та фінансово-кредитної безпеки, зокрема:

- мовленнєва зарядка проведена у формі інтерактивної гри «Асоціації», що дозволило не лише налаштувати студентів на сприйняття іншомовного мовлення, але й повторити фахову лексику, активізувати її вживання, визначити рівень словникового запасу;

- контроль домашнього завдання здійснювався на основі представлення індивідуальних професійно-орієнтованих проєктів «Економіка Німеччини», «Суть та завдання економіки», «Вільна ринкова економіка», «Переваги та недоліки ринкової економіки», «Ринок. Види ринків» у формі монологу із супроводжувальною мультимедійною презентацією;

- основна частина заняття була спрямована на формування практичних умінь і навичок шляхом виконання комплексу інтерактивних мультимедійних завдань репродуктивного, трансформаційного, творчого характеру, розроблених за допомогою онлайн-сервісу Learning Apps та закріплених на навчальній платформі Moodle;

- подання домашнього завдання – перегляд тематичного відеоматеріалу «Ринок. Види ринку» з описом індивідуальних вражень.

786510

Вирішення комунікативних ситуацій, розв’язання кросвордів, проведення гри «Перший мільйон» активізували роботу студентів, надали відкритому заняттю різностороннього емоційного забарвлення, сприяли одночасному удосконаленню рецептивних та продуктивних видів мовленнєвої діяльності, які є основними показниками рівня сформованості іншомовної комунікативної професійної компетентності здобувачів освіти.

Викладачка циклової комісії гуманітарних дисциплін,
Тетяна ГАЛЬЧАК
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook