Заліщицький фаховий коледж імені Є. Храпливого: Проблеми професійної орієнтації школярів у сучасному соціокультурному просторі
24 лютого 2021 року у відокремленому структурному підрозділі «Заліщицький фаховий коледж імені Є. Храпливого НУБіП України» відбулась науково-практична онлайн-конференція «Проблеми професійної орієнтації школярів у сучасному соціокультурному просторі».
Матеріали конференції свідчать про тісну співпрацю коледжу з навчальними закладами середньої освіти Тернопільської, Чернівецької, Івано-Франківської областей, кафедрами та Навчально-науковим інститутом неперервної освіти і туризму НУБіП України.
Учасники конференції у дискусіях знайшли точки дотику з актуальних для сучасного соціокультурного простору проблем профорієнтаційної роботи.
Провідні наукові співробітники НУБіП України – Ковальова Олена Вікторівна, директор Навчально-наукового інституту неперервної освіти і туризму, доктор економічних наук та Цизь Олександр Михайлович, заступник декана агробіологічного факультету з профорієнтаційної роботи, кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри овочівництва і закритого грунту; педагогічні працівники коледжу – Глова Володимир Степанович, директор коледжу; Сопилюк Михайло Васильович, заступник директора з навчальної роботи; Червоняк Артур Михайлович, викладач та Перит Валентина Володимирівна, секретар приймальної комісії; працівники закладів середньої освіти – Петрів Любов Андріївна, директор Косівського закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів; Юрійчук Марія Василівна – заступник директора з навчально-виховної роботи Новосілківського закладу середньої освіти І-ІІ ступенів та Козіцька Марія Василівна, директор Буряківського закладу середньої освіти І-ІІ ступенів на пленарному засіданні аналізували питання: стан та перспективи розвитку освітнього середовища в регіоні, роль фахового коледжу у сприянні професійної орієнтації школярів в умовах сучасного соціокультурного простору, освітні проблеми сучасного соціокультурного простору, мотиви вибору професії, сучасні інформаційні технології у профорієнтаційній роботі, роль батьків у сприянні професійному вибору школярів, проблеми організації дистанційного навчання.
Цікаві дискусії щодо організації профорієнтаційної роботи продовжились на засіданнях секцій. Представники шкіл в ході конференції одержали вичерпну інформацію про особливості організації освітнього процесу, спеціальності, компетенції, ступеневу освіту, високу якість фахової підготовки, конкурентоздатність випускників коледжу та НУБіП України.
За матеріалами конференції підготовлено електронний збірник. Учасники конференції отримали «Сертифікат учасника».
Ольга Петрівна Слободян,
методист Заліщицького фахового коледжу
імені Є. Храпливого