Перше враження – запорука успіху або поразки

23 лютого 2021 року

Щороку телефонна книга кожного із нас поповнюється новими контактами, новими друзями. Усі ми люди різні і усі потребують поваги і уваги. Нас об’єднують спільні погляди і захоплення, робота і навчання у колективі. Ми усі різні за характером, походженням, віросповіданням, національністю, освітою, статками, політичними поглядами, тощо. Якими б ми не були – ми маємо бути культурними. Ми маємо зберігати свою унікальність і при цьому не втрачати нагоду спілкуватися з друзями, новими знайомими. Ключем до успіху є етикет комунікацій. Перше враження під час знайомства з людиною здебільшого є вирішальним. Як довідатися: – будете ви спілкуватися, співпрацювати із партнером чи ні? Ми можемо самі обирати відповідь у залежності від завдань та мети. Як саме? про це ми довідалися у бізнес тренера, авторки програм навчання з етикету, консультанта у сфері ділового та світського етикету Юлії Юдіної, авторки книги «Час бізнес-етикету, як монетизувати привітання».

  

Юлія Юдіна, професійний управлінець, автор освітнього проекту «Сучасна репутаційна поведінка», експерт з питань світського і ділового етикету, у 2021 році презентувала громадськості свою авторську книгу-інструкцію для тих, хто хоче опанувати інструменти комунікаційної поведінки і розібратися у тонкощах ділового етикету. Унікальна методика розвитку ефективних навичок самопрезентації, розроблена й апробована Юлією Юдіною орієнтована на самосвіту, розвиток власної харизми, опанування правил етикету, вміння спілкування. Ці легкі правила етикету є базовими у комунікації між освіченими людьми, легко застосовуються у щоденній практиці і допомагають налагодити стосунки між людьми.

Книга Юлії Юдіної «Час бізнес-етикету, як монетизувати привітання» написана стисло, концентровано, зрозуміло для сприйняття і досягнення швидкого результату. Читається на одному диханні. Ця книга посібник для усіх, хто готовий до змін на краще та готовий отримати нові інструменти довгострокового комунікаційного ефекту. Що ж у книзі… про це ми довідалися одними із перших.
Для початку пропонуємо визначення поняття етикет – це загальноприйняті правила поведінки людей у суспільстві. Сукупність правил про те, як слід поводитися, щоб про тебе склалася гарна думка, приємні враження, позитивний настрій, виникло бажання оточуючих дружити і працювати разом, щоб люди щиро прагнули спілкуватися з тобою. Які правила етикету існують в сучасному суспільстві мають здатність вдосконалюватися, відповідно до запитів часу. Наприклад, із появою гаджетів та інтернету, людина змогла отримати можливість комунікувати цілодобово, але така свобода регулюється етикетними нормами та регламентом листування і відеодзвінків. Бути культурною людиною – це ціле мистецтво. Крім безумовної ввічливості, жестикуляції, привітної міміки і правильної мови, правила етикету мають на увазі також не лише охайний, а й доречний зовнішній вигляд, вміння контролювати свої емоції і діяти у відповідності до загальноприйнятих норм поведінки. Існує градація комунікацій між старшими по рангу і молодшими, між дорослими і дітьми. Вести правильну телефонну розмову ще важче, ніж в реальному житті, оскільки ми не бачимо людину. Консультант з етикету Юлія Юдіна у книзі розповіла про всі тонкощі телефонної розмови, зокрема про час і зміст розмови, рекомендовані звертання і толерантність.

Юля Юдіна понад 20 років викладає етикет, експерт каналу 1 + 1 програма «Сніданок з 1 + 1», учасниця серії ефірів «Обозреватель», каналів «Прямий», СТБ, ефірів «Громадське», «Європа плюс», «Столиця», радіо і ТБ «Вільні люди», консультант телевізійних і кінематографічних проектів. Має низку нагород та подяк, зокрема: нагороджена срібним орденом першого ступеня «Меценат Вітчизни»; Володар Всеукраїнської премії «Жінка третього тисячоліття»; іменна подяка від Національної телекомпанії України за відмінну роботу в рамках підготовки та проведення пісенного конкурсу «Євробачення», і вагомий внесок у створення позитивного іміджу України на міжнародній арені. Юля Юдіна активно займається благодійними проектами, нагороджена срібним орденом першого ступеня «Меценат Вітчизни», фахівець амбітно і впевнено втілює в життя власний план зі зміни усвідомленості суспільства щодо покращення репутаційної поведінки, виховання культурного інтелігентного суспільства. Юля Юдіна наголошує на тому, що варто вчитися щодня, час диктує нові правила й ми маємо йти в ногу із змінами. Звертаємо увагу на основні постулати:
1) Якщо Ви хочете справити враження то ніколи не спізнюйтеся на зустріч! Будь-яке запізнення, на корпоративний захід в тому числі, неприпустимо! Вважається некоректною поведінкою, коли Ви приходите тільки на застілля, чи концерт, програмну частину, пропускаючи офіційну, або просто спізнюєтеся більш ніж на п'ятнадцять хвилин.
2) Зовнішність. Коригування зовнішнього вигляду має відбуватися відповідно до передбаченого дрес-коду: на стадіон (спортзал) у спортивному вбранні і взутті, на лекції – в офіційно-діловому, тощо… Для дівчат і жінок: не варто чепуритися у публічних місцях, зачіску чи макіяж варто підправити подалі від сторонніх очей, у публічних місцях з’являйтеся вже красивою.. Пам'ятайте, дівчата, що поправити зачіску, макіяж, змінити взуття, виправити що-небудь в своєму туалеті ви можете тільки в дамській кімнаті. Перед дзеркалом у гардеробі ви можете лише окинути поглядом своє відображення і, помітивши якийсь недолік, пройти в туалетну кімнату і там причепуритися. Якщо на корпоративному заході заявлений тематичний або спеціальний дрес-код, не слід нехтувати цим. Дотримуючись правил, Ви демонструєте повагу до організації, а також до її керівництва.

Юлія Юдіна підсумовує сказане: «Я сподіваюся, що нехитрі правила, запропоновані мною, допоможуть вам гідно витримати випробування першого знайомства й подальших дружніх і ділових стосунків, нехай спілкування принесе вам тільки позитивні емоції, будьте щирими й освіченими. Будьте успішними у колективі і у побуті, нехай про кожного складається враження прекрасно вихованої людини».

Подробиці на персональній сторінці:
https://instagram.com/_yuliya_yudina?igshid=1arym9zdz8wwa

Олена Цимбаленко
(учениця 10 класу, НВК школа-ліцей 2, м. Вінниця),
член гуртка “Юний журналіст”.

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook