Особливості практичної підготовки студентів: навчальна (реабілітаційна) практика студентів ІІІ курсу

2 лютого 2021, 20:13

    Практична підготовка студентів вищих навчальних закладів є компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь.

 

      1 лютого 2021 року кафедра психології провела настановчі збори студентів 3-го курсу щодо проходження  навчальної (реабілітаційної) практики.

   Модератор заходу - завідувач кафедри д.психол.н., проф. Віталій Шмаргун.

Присутніми на цьому заході були також наукові керівники практикантів – професор кафедри Світлана Яшник та доцент кафедри Лариса Афанасенко.

   Збори  розпочалися із вступного слова завідувача кафедри психології Віталія Шмаргуна, який розповів присутнім про порядок проходження, концепцію, мету й завдання навчальної (реабілітаційної) практики студентів, надав методичні рекомендації щодо  оформлення звітної документації та провів інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності на робочих місцях.

  Під час виступу, Світлана Яшник, ознайомила учасників заходу із базами навчальної (реабілітаційної) практики на 2020/2021 навчальний рік, якими є: Київський міський комунальний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень «Трамплін», Громадська організація «Центр АВА-терапії», Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська наркологічна клінічна лікарня «Соціотерапія» та Центр у справах сім’ї та жінок «Родинний дім». Доповідачка  звернула увагу студентів на окремі актуальні питання проведення й підведення підсумків навчальної (реабілітаційної) практики та виконання професійно-орієнтованих завдань у відповідності з актуальними проблемами, які стоять перед психологом організації. 

 

   В промові, Лариси Афанасенко, розглядалось питання деонтологічних особливостей проходження навчальної (реабілітаційної) практики. Практичне навчання студентів забезпечує виконання навчально-практичних завдань на основі реалізації головного принципу роботи психолога – «не нашкодь!» Оскільки ситуацій, в яких студент-практикант може свідомо чи несвідомо нашкодити клієнту, існує чимало і всі їх передбачити неможливо. Було наголошено, що у випадку, коли студент-практикант сумнівається у своїх діях, він повинен звернутися до керівника навчальної  практики чи практичного психолога за роз’ясненням окремих положень Етичного кодексу.

   До зустрічі доєдналась Надія Галінкіна, практичний психолог Центру у справах сім’ї та жінок «Родинний дім», яка розповіла про діяльність організації, провела історичний екскурс його створення, зазначила завдання та основні напрями роботи. Жваве обговорення серед практикантів викликав аналіз Комплексної Програми корекційно-реабілітаційної роботи з дівчатами (14-18 років) та жінками, які пережили насильство або належать до групи ризику та Комплексної Програми корекційної роботи з чоловіками, які вчиняють насильство або належать до групи ризику щодо його вчинення, що є методичним матеріалом для їх подальшої практично-орієнтованої роботи. 

 

 Колектив кафедри психології бажає успіхів практикантам і щиро сподівається, що успіше проходження практики сформує навички професійної діяльності на основі поєднання теоретичних знань і практичних умінь!

 

доцент кафедри психології

Лариса Афанасенко

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook