Сплата за навчання та планування роботи на найближчий період – у фокусі уваги оперативного штабу
13 липня під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося засідання Оперативного штабу, присвячене плануванню роботи на найближчий період. Найактуальніші питання, які розглядалися – вступна кампанія, підготовка до нового навчального року та санітарно-епідеміологічна ситуація.
Проте розпочали засідання з інформації проректора з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадима Ткачука щодо стану сплати за навчання та проживання в гуртожитках. Загалом сплачено ще майже 80%. На запрошення участь в засіданні взяли декани факультетів інформаційних технологій Олена Глазунова, юридичного Олена Яра та агробіологічного Оксана Тонха, де ситуація не з найкращих. Усі вони повідомили, що з боржниками працюють індивідуально, є позитивна динаміка погашення боргів, частина студентів просить відтермінування та почасткової оплати. Домовлено, що до 1 серпня всі борги мають бути ліквідовані.
Перший проректор Ігор Ібатуллін зупинився на підготовці до акредитації 31 освітньо-наукової програми, 87 наукових проектів для участі в конкурсі на державне фінансування, 7 проектів вчених та 4 проектів молодих вчених на конкурс Національного фонду досліджень. У навчально-дослідних господарствах заплановано 15 липня розпочати жнива ранніх зернових.
Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко доповів, що наразі робота його служб сконцентрована на студентських гуртожитках. У гуртожитках №2, 6, 9 ремонтні роботи завершують підрядні організації. Також в полі зору студентський арт-простір та спортивний майданчик біля гуртожитку №10.
Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук проінформував про перебіг вступної кампанії для іноземців, запит на навчання в аспірантурі для групи здобувачів з Китаю, необхідність відновлення англомовних магістерських програм.
Директор студентського містечка Сергій Стецюк доповів про готовність 117 кімнат для першокурсників, ще 62 ремонтуються. Підготовлений наказ на розподіл місць для поселення студентів та готується інформація щодо поселення співробітників.
Учений секретар Оксана Барановська зупинилася на проведенні серпневої вченої ради за участі завідувачів кафедрами, молодих вчених, студентського активу, на якій традиційно розглядатимуться підсумки минулого навчального року і будуть поставлені завдання на наступний.
Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша акцентував увагу на державному замовленні, обсяги якого повинні бути затверджені урядом найближчим часом. Також проінформував про роботу щодо розробки проекту графіку навчального процесу наступного семестру. Остаточний – буде винесений на розгляд ректорату, який пройде цього тижня.
Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Проректорам Ігорю Ібатулліну, Сергію Кваші, відповідальному секретарю приймальної комісії Ларисі Коропець – забезпечити ефективне проведення вступної кампанії. Ігорю Ібатулліну, Сергію Кваші, Вадиму Ткачуку – проаналізувати результати діяльності ННІ та факультетів за показниками рейтингу «ТОП-200 Україна». Проректору Валерію Іщенку, директору студмістечка Сергію Стецюку – проаналізувати плани ремонтних робіт у навчальних корпусах та гуртожитках щодо підготовки до нового навчального року. Ученому секретарю Оксані Барановській – на найближчому засіданні ректорату передбачити розгляд питань щодо графіку навчального процесу з І семестру наступного навчального року, стану сплати за навчання та проживання в гуртожитках, аналізу надходжень від діяльності госпрозрахункових підрозділів, наукової діяльності. Ларисі Коропець – проаналізувати подачу документів випускниками підготовчого відділення та учасниками олімпіади. Проректору Вадиму Ткачуку – посили роботу зі студентами-іноземцями. Проректору Сергію Кваші – запровадити ретельну перевірку акредитаційних справ відокремлених підрозділів, підготувати проект рішення серпневої вченої ради, розробити сценарний план проведення Дня знань, узагальнити досвід та напрацювати рекомендації щодо організації навчання в дистанційному режимі, запланувати нараду з викладання дисциплін англійською мовою.
Розглядалися й інші питання життєдіяльності університету.
Денис Рудень