Підсумки онлайн-сесії

3 червня 2020 року

    Ось і завершилась онлайн-сесія. Час підбивати підсумки. Викладачі кафедри механізації тваринництва, в цілому, позитивно оцінюють результати дистанційного навчання, продемонстровані студентами академічних груп, під час іспитів.
     На жаль, не всі студенти дотримувались принципів академічної доброчесності і це додало зайвої роботи як викладачам, так і самим студентам, оскільки недобросовісно виконанні лабораторні чи практичні роботи доводилось відсилати на доопрацювання. Проте, таких студентів на механіко-технологічному факультеті виявилось не багато. Більшість учасників навчального процесу, все ж таки, працювали самостійно і сумлінно та змогли отримати позитивні оцінки на екзаменах.
     Останніми іспит із дисципліни «Машини та обладнання для тваринництва» здавали студенти групи АІ-1804 (скороченого терміну навчання). Оксана Ачкевич, що вела лабораторно-практичний курс, підвела підсумки по навчальній роботі групи, а лектор Василь Хмельовський, після перевірки екзаменаційних робіт, надісланих студентами на електронну пошту, оголосив оцінки, які студенти могли покращити підчас дистанційного обговорення результатів екзамену.

 





    Важливим чинником, що впливає на якість студентської освіти онлайн є технічне оснащення та спроможність вітчизняних інтернет-мереж. Викладачі кафедри, що працювали з магістрами спеціальності «Агроінженерія» магістерської програми «Технології і техніка в тваринництві», Василь Хмельовський (дисципліна «Проектування технологічних процесів у тваринництві») та Світлана Потапова (дисципліна «Управління технологічними процесами у тваринництві») відмітили, що деякі студенти мали обмежені можливості щодо входу та роботи з електронними курсами.
    Проте, всі студенти магістратури пройшли курси з відповідних дисциплін та здали екзамени дистанційно. 29 травня та 1 червня відбулись екзамени з дисципліни «Проектування технологічних процесів у тваринництві» та «Управління технологічними процесами у тваринництві». Після іспитів відбулись онлайн-співбесіди, на яких студенти, які хотіли підвищити свої оцінки, мали можливість показати свої знання, а викладачі – об’єктивно оцінити їх роботу.


    При дистанційному навчанні посилюється роль старости академічної групи. Тому слід відмити роботу старости групи АІ-1901м (ТТТ) Олександра Капленка, який не тільки сам сумлінно і наполегливо працював над вивченням матеріалу електронних курсів підчас дистанційного навчання, а ще й чітко координував роботу своєї групи.
    В цілому, при дистанційному навчанні навантаження на викладачів збільшується. І ця екзаменаційна сесія була дуже не проста, як для викладачів кафедри, так і для студентів. Проте всі ми отримали важливий досвід, який дасть можливість, врахувавши та виправивши існуючі недоліки, атестувати електронні курси, які ще не пройшли атестацію, та вдосконалити вже атестовані курси.

 

Світлана Потапова, старший викладач кафедри механізації тваринництва.

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook