Маркетинг – спеціальність майбутнього!!!! 6 травня відбувся День Відкритих Дверей в on-line форматі для абітурієнтів спеціальності «Маркетинг»

7 травня 2020 року
     Відповідно до графіка проведення Дня Відкритих Дверей в Національному університеті біоресурсів і природокористування України у он-лайн форматі проведено День Відкритих Дверей для абітурієнтів спеціальності «Маркетинг» (з використанням програми Zoom). Захід був організований кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі спільно з кафедрою економічної теорії. Тому 6 травня о 12.00 було відкрито «он-лайн двері» для всіх бажаючих вступників дізнатися про свої майбутні можливості щодо навчання на факультеті аграрного менеджменту та освоєнні професії маркетолога. Захід зібрав понад 70 учасників – це майбутні вступники зі шкіл та коледжів, їх батьки, представники кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі та кафедри економічної теорії, керівництво факультету аграрного менеджменту, випускники-маркетологи, представники студентства.
 
     З вітальним словом до гостей звернувся завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Буряк Руслан Іванович, який також був модератором зустрічі, і представив всіх виступаючих та запрошених гостей заходу.
     Перший, хто почав розповідь про факультет – це декан факультету агарного менеджменту к.е.н., доцент Остапчук Анатолій Дмитрович. Анатолій Дмитрович розповів про можливості, які відкриваються перед майбутніми абітурієнтами-маркетологами. Було зазначено про можливість навчання в англомовних групах, практична та навчальна підготовка у надсучасних аудиторіях, можливість навчання на програмах подвійних дипломів у європейських університетах-партнерах факультету. Декан також акцентував увагу про можливість одночасного навчання на військовій кафедрі не лише юнаків, а й дівчат, та отримання військового звання. Наголошено про спортивний розвиток, адже на факультеті є призери міжнародних спортивних змагань (студент 4 курсу спеціальності маркетинг Федір Черкашинчемпіон Європи з боксу), які і навчаються і займаються професійним спортом. Анатолій Дмитрович також акцентував увагу на тому, що в розпорядженні факультету є гуртожиток, який знаходиться в пішій доступності від навчальних корпусів, і всі іногородні студенти на період навчання мають змогу проживати в ньому. Також було сказано, що гордістю факультету є його випускники – які працюють як у сфері бізнесу, так і державного управління.

 

 

     Ректорат та керівництво університету представляв директор навчально-наукового центру виховної роботи та соціального розвитку Геннадій Миколайович Ржевський, який акцентував увагу на тому, що університет надає прекрасні можливості для культурного розвитку та забезпечує соціальну захищеність студентства НУБіП України.
     Завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Руслан Іванович Буряк акцентував увагу на спеціалізаціях, за якими провадиться підготовка фахівців ОС «Бакалавр» спеціальності "Маркетинг". Зокрема, це такі спеціалізації: маркетинг на ринку товарів та послуг і цифровий маркетинг, які вивчатимуть студенти. Студенти-маркетологи крім навчальної роботи успішно реалізують себе у науковій сфері –студентський науковий гурток «Маркетинг» з 2015р. займає перше місце на Фестивалі студентської науки НУБіП України.
 
      
     Завідувач кафедри економічної теорії Талавиря Микола Петрович зупинився на фундаментальних питаннях теоретичної підготовки майбутніх спеціалістів.
     До заходу також долучилася заступник відповідального секретаря приймальної комісії Гончарук Оксана Миколаївна, яка детально зупинилися на умовах вступу в університет у 2020 р. Виступ Оксана Миколаївни викликав жваву дискусію у абітурієнтів. Зокрема, у чаті Оксані Миколаївні було задано понад 10 питань, на які вона дала вичерпні відповіді.

     Професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларіна Ярослава Степанівна досить детально розповіла абітурієнтам про важливість професії маркетолога. Ознайомила вступників із функціями та завданнями, які повинен виконувати фахівець з маркетингу у сучасних компаніях. Незважаючи на те, що спеціальність «Маркетинг» в українських вузах з’явилася менше 20 років тому, але на сьогоднішній день на маркетологів є значний попит на ринку праці. Ярослав Степанівна люб’язно запросила присутніх на заході абітурієнтів до навчання на спеціальності «Маркетинг» в НУБіП України.
     Активну участь у Дні Відкритих Дверей взяли випускники спеціальності «Маркетинг» Олександр Омельяненко, власник компанії «Омельяненко Pro», яка є партнером «Google» та успішно надає послуги у сфері інтернет-маркетингу. Олександр зупинився на важливості самоорганізації майбутнього вступника та можливостях, які він матиме на кафедрі.
     Випускниця 2018р. спеціальності «Маркетинг» Катерина Гречана – нині менеджер з комунікацій агрохолдингу «LNZ-Group» наголосила, що університет дає всі можливості для навчання та розвитку. Маркетолог - це той, без кого в сучасних умовах неможлива діяльність підприємства. А робота з маркетинговими комунікаціями, організація event-заходів – це те, без чого Катерина не уявляє свого життя та професійної діяльності. Тому навчатися потрібно і це круто!!!
     Активну участь у заході взяла сьогоднішня, студентка 4 курсу (випускниця спеціальності «Маркетинг»), голова студентської організації факультету протягом трьох років Анна Кравчук. Анна зазначила, що вона зараз наполегливо працює над підготовкою випускної бакалаврської роботи і цей факт викликає у неї сум, адже закінчуються її найкращі студентські роки. Анна активний учасник Студентської Республіки, пісенних баталій, студентського «Брейн-Рингу», Голосіївської весни, які щороку проводять на базі університету та факультету.

     До заходу також долучилася студентка магістратури спеціальності «Маркетинг» Дарина Миргородська, яка зараз навіть в період карантину перебуває на навчанні у Франції за програмою Erasmus+ в Університеті  ICA м.Лілkь за спеціальністю «Маркетинг». Дарина розповіла про особливості навчання за програмами подвійних дипломів та поєднання навчання в Україні та Франції.

     До заходу також долучилися і викладачі університету: професори Василь Збарський, Вікторія Байдала, доценти Олена Бабічева, Алла Рябчик, Юрій Власенко, які наголосили про важливість та надзвичайну актуальність професії маркетолога на сучасному ринку праці.
 

 

  

Щиро дякуємо всім за виділений час та відвідування нашого заходу. Сподіваємося на скору зустріч на теренах університету та факультету!!!

 
Олена Четверик
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook