Бізнес і суспільство: вибір учасників наукового гуртка "Макроекономічні аспекти економічного зростання в Україні"

30 квітня 2020, 13:03
НУБіП України

     28-29 квітня 2020 року CSR Ukraine в рамках Програми SDG-Амбасадори, за підтримки Міністерства молоді та спорту України, провела дводенний онлайн-нетворкатон для молоді «Бізнес і суспільство». Учасники з усієї України створили перший Каталог внеску компаній в Україні для боротьби з COVID-19, який містить 320 вдалих кейсів. Протягом 7 годин команди шукали кейси українських компаній в умовах пандемії у всіх доступних та перевірених джерелах для створення Каталогу відповідальних компаній.

    «Молодь має розуміти, що таке соціально відповідальний бізнес. Тому ми запропонували молоді створити Каталог внеску бізнесу в боротьбі із COVID-19. В результаті 6 команд зібрали 320 практик компаній на загальну суму більше 900 000 000 грн. Важливо, що в Каталозі будуть практики національних та регіональних компаній», – зазначила керівниця Центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна.

    Одним з учасників цього заходу стала учасниця студентського наукового гуртка «Макроекономічні аспекти економічного зростання в Україні», студентка 1 курсу 3 групи економічного факультету Вершута Юлія, команда якої зайняла почесне 2 місце.

      В результаті 6 команд зібрали 320 практик компаній на загальну суму більше 960 000 000 грн. Каталог містить перелік компаній за алфавітом. Кожна практика має посилання на офіційні ресурси, вид допомоги та рівень підтримки. Всі учасники отримали сертифікати за активну участь в заході.

 

                                      Юлія Вершута,

студентка економічного факультету

Олена Коваль,

науковий керівник студентського гуртка

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook