Дистанційне навчання: погляд з міста Бернбург (Німеччина)

16 квітня 2020 року

- Представтеся, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?
Доброго дня, мене звати Парасочка Павло, студент економічного факультету, магістр першого року навчання, спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціалізація «Управління фінансами підприємств». Оскільки я навчаюсь за обміном студентів від НУБіП України в Німеччині, то під час карантину я перебуваю у місті Бернбург земля Захсен-Анхальт, Університет прикладних наук Анхальт.

- Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?
Я уже 2-й семестр навчаюся за індивідуальним графіком в НУБіП України, тому адаптація до дистанційного навчання дається відносно легко.

- Які маєте побажання для викладачів?
Побажання доволі прості, мені подобається що більшість викладачів із порозумінням сприйняли ситуацію з карантином і дистанційним навчанням. Більшість завдань зрозумілі, доступні до виконання і окреслені чіткі умови виконання такі як: вчасне та повне виконання, невчасне повне, часткове і т д. Є конкретні строки, конкретні умови виконання, доступні для розуміння тести та завдання, в більшості випадків, в потрібній кількості. У новому форматі проводяться лекції з дисциплін: Фінанси природокористування, Фінансова санація за допомогою сучасних платформ для онлайн спілкування великої кількості людей, таких як Zoom, планується запуск подібних лекцій з інших предметів.
Що стосується навчання на інформаційній платформі Elearn, то практичних завдань і самостійної роботи більш ніж достатньо. Щодо складності завдань і тестів теж все добре, є лише питання по окремим задачам, коли при звичайному відвідуванні пар були б приклади рішення схожих практичних завдань, а наразі таких прикладів немає і при вирішенні конкретних задач виникають складнощі, тому прохання в особливо складних для розрахунку задач в методичних рекомендаціях надавати приклади розрахунку подібних задач або покрокову методологію розрахунку, оскільки в деяких випадках з такими завданнями ми стикаємося вперше.

- Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?
В моєму випадку час розподілений нерівномірно. Я можу сконцентрувати свої зусилля на одній задачі, наприклад, вільного часу в декілька днів і потім переходити до іншої. Так, наприклад, для мене зручно сісти за завдання дистанційного навчання на повних один або два дні і зробити великий об’єм роботи за раз. Тому на тиждень виходить близько 22-24 годин, тобто, якщо взяти середньому близько 3-3,5 годин на день.

- Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?
Серед основних завдань на карантині, окрім дистанційного навчання в НУБіП: час для заняття спортом у вигляді розминок і улюбленого настільного тенісу, час на підготовку до сесії в університеті в Німеччині. Оскільки ми встигли здати лише частину сесії до карантину, час на вивчення німецької мови, особистий час на перегляд новин і розважального контенту в YouTube. У вільний час працюю над написанням фахової статті та магістерської роботи, яка є актуальною і цікавою на сьогоднішній день на тему «Фінансові кризи в контексті циклічності економічного розвитку», адже Україна разом з усім світом переступила поріг чергової глобальної фінансової кризи. Ми з моїм науковим керівником проф. Давиденко Н.М. плануємо одним із пунктів розглянути питання впливу COVID – 2019 на фінансову нестабільність.

- Як проходить дистанційне навчання у Німеччині?
Наразі в Німеччині, в моєму випадку, дистанційне навчання не проводиться, система побудована таким чином, що була необхідність безпосереднього спілкування в аудиторіях. Оскільки все бюрократично, то купівля прав на масове використання програмного забезпечення типу Zoom затягується. Наразі мені відомо про проведення роботи над розробкою внутрішньо університетського програмного забезпечення. При цьому маю відмітити що рівень використання технологій до карантину був доволі високий, але вони були в якості підтримання, супроводу або полегшення навчання, але не його повного заміщення.

- Які переваги чи недоліки навчання на дистанційній формі?

Переваги сконцентровані на економії часу на навчання, доступності матеріалу, можливості дистанційного навчання як такого, швидкій комунікації.
Недоліки відображаються в відсутності живого спілкування з викладачами та студентами, балансу кількості завдань, предмети займають зовсім різний час на їх опрацювання. Іноді буває занадто багато завдань, іноді все можна вирішити занадто швидко втрачаючи в якості.

Дякую за можливість надати інтерв’ю і поділитися своїм досвідом та пропозиціями щодо дистанційного навчання в НУБіП України.
Дякую за підтримку у навчанні кафедру фінансів!

Розмову вела доцент кафедри фінансів
Галина Скрипник

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook