Хочеться живого спілкування та навчання!!!
- Представтеся ,будь ласка. Де ви знаходитесь на період карантину?
Доброго Дня! Мене звати - Писанка Максим студент 1 року навчання магістратури, освітньої програми «Карантин рослин», факультету захисту рослин, біотехнології та екології. На період карантину знаходжуся в селі Велика Дівиця Чергігівської області, де проходжу дистанційне навчання.
-Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?
Звичайно, набагато краще та цікавіше живе спілкування було в університетських просторих аудиторіях, поруч з друзями.
Адаптація пройшла досить швидко, так як в нас були електронні курси в університеті майже з усіх предметів.
-Які маєте побажання до викладачів?
В даний час хочу побажати усім студентам та викладачам міцного здоров’я та сильного імунітету!
-Скільки часу в день йде на самостійне навчання?
Так як я проживаю в селі, то вільного часу не дуже багато, але стараюсь приділяти максимальну кількість часу навчанню. Вдень навчання може займати до 4 годин. А решту часу витрачаю на допомогу батькам по господарству, бо в селі завжди багато роботи.
-Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?
Звичайно, стараюсь приділяти увагу і саморозвитку.
-Назвіть переваги та недоліки дистанійного навчання?
До переваг віднесу: само-розподіл часу. За час дистанційного навчання я підготував он-лайн доповідь тему: «Знезараження вантажу зернових-колосових під плівкою», де приділив увагу процесу фумігації. Правила безпеки у підготовці та проведенні процесу знезараження. Особливості фумігації у складських приміщеннях та елеваторах.
До недоліків можу віднести наступне: жоден комп’ютер не замінить живого спілкування з викладачами та відчуття того, що ти не один.
Дистанційну розмову провела
доцент кафедри інтегрованого захисту
та карантину рослин Тетяна Чернега