ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ: ПОГЛЯД ПЕРШОКУРСНИКІВ

1 квітня 2020 року

         Я, Веремчук Тетяна Вікторівна, студентка 1 курсу, староста 2 групи спеціальності «Облік та оподаткування» економічного факультету НУБіП України.

Коли в країні було прийнято рішення запровадити карантинні заходи, то я, як і всі відповідальні громадяни, вирішила поїхати додому та перечекати ці нелегкі часи там. Стараюсь якомога менше виходити з будинку для безпеки себе та інших. Спочатку думала, що дистанційне навчання це круто, адже не потрібно буде рано вставати та відвідувати заняття, відповідати на семінарських... Але не сталось, як хотілося б. До дистанційного навчання мені було складно призвичаїтись, тому що я, напевно як і більшість, звикла отримувати матеріал напряму від викладача, маючи з ним діалог та можливість провести дискусію, а також можливість пояснення будь-яких математичних чи економічних задач. З платформою ELEARN я була знайома ще з вересня, адже викладачі запрошували на свої курси, та інформували про здачі практичних та лабораторних робіт та роботу мені це не полегшило. І зараз для навчання потрібно виділяти втричі більше часу, щоб правильно зрозуміти матеріал.

Побажань до викладачів є декілька:

-  конкретизувати навчальний матеріал (інформації занадто багато як для однієї теми);

-  більш детально пояснювати вирішення математичних та економічних задач;

-  зменшити обсяг домашнього завдання, адже студенти просто фізично не завжди все встигають здавати, тому що з кожного предмету задається не мала кількість завдань, зі здачею робіт в обмежений термін;

-  збільшити час на здачу модульних робіт, тому що вдень навчальний сайт перевантажений, і на завантаження лише самого завдання витрачається від 2 то 5 хвилин.

Хотіла б ще звернутись до адміністрації університету, щоб виправили проблеми із сайтом, тому що практично завжди сайт перевантажений, що стає на перешкоді для нормальної здачі модульних робіт. Студенти не завжди встигають пройти всі завдання до кінця, таким чином втрачають свої бали.

В середньому в мене на навчання в день витрачається від 6 до 7 годин, саме через те, що матеріалу як і завдань до студентів є дуже багато, і з кожним днем їх більшає, і так на власні якісь захоплення, якщо і залишається час, то бажання - ні.

Хочу подякувати викладачам, які стараються щодня з нами підтримувати зв’язок та полегшити вирішення деяких завдань. Це неабияк допомагає! 

         Я, Моторний Юрій Юрійович, студент 1 курсу спеціальності «Облік і оподаткування» економічного факультету НУБіП. На період карантину повернувся додому, в Черкаську область.

Початок дистанційного навчання був чудовим, адже ми опрацьовували теми, які ще вивчали в аудиторії. Але потім ми дійшли до тем, з якими ознайомлюємося самостійно - це погіршило розуміння деяких тем. Отже, на мою думку, адаптація до дистанційного навчання складає 65-75%.

Для викладачів маю такі побажання:

·        конкретизувати навчальний матеріал (багато інформації, що заплутує);

·        більш детально пояснювати вирішення практичних завдань;

·        виконання модульних робіт ставити в той час, коли платформа ELEARN не перегружена студентами. Особисто я не зміг повністю виконати модуль із-за нехватки часу, що було спричинено довгою загрузкою питань (20 питань за 25хв, а питання грузяться по 2-5 хвилини);

·        з деяких предметів задавити менше самостійних завдань.

Під час карантину навчання триває  по-різному, в середньому 2 - 3 години. У вільний час вдається займатися спортом і читати зарубіжну літературу, але є ще і домашні справи. 

          Я студентка економічного факультету 1 курсу 2 групи спеціальності «Облік та оподаткування» Скібчик Софія Анатоліїна. У зв’язку з карантинними заходами, які ввели нещодавно, я змушена була поїхати з Києва. На даний час перебуваю вдома, у Рівненській області. Тому зараз ми навчаємось дистанційно. На початку я думала, що це буде краще, аніж ходити на пари, слухати лекції та відповідати на семінарських заняттях, бо буду знаходитись вдома. Але не все сталося так, як хотілося б.

Адаптуватись до дистанційного навчання було не тяжко, адже  з електронними ресурсами я знайома ще з вересня. Викладачі нас інформують, за допомогою різних соціальних мереж, поштою чи ресурсами. Складнощі виникли при проходженні тестів. Зокрема, це стосується того, що ресурси часто зависають і показують помилку, при тому час спливає. Я дуже хочу, щоб адміністрація врахувала це, бо через такі випадки студенти втрачають свої бали, які дуже потрібні нам.

Ще одним мінусом дистанційного навчання є те, що деякі викладачі дають дуже багато матеріалу для самостійних робіт. Так, вони пояснюють як це робити, але все ж таки хотілося б, щоб викладачі теж розуміли студентів, бо окрім часу на навчання, потрібно мати час для себе і для допомоги батькам. Особисто я на карантині хотіла підтягнути рівень іноземної мови, почитати цікаву книгу, але на це не маю часу. Я дуже багато часу проводжу за ноутбуком для того, щоб все вчасно здати і зрозуміти. Сподіваюсь, що це вирішиться у найближчий час.

Але є й плюси такого навчання. По-перше, це самоізоляція від страшного вірусу. По-друге, я перебуваю вдома, біля своїх рідних. Викладачі вимагають багато, але добре, що вони з нами підтримують зв’язок. Коли мені щось незрозуміло, то я можу попросити допомоги у викладача, а він з радістю підставить своє плече. Електронні ресурси нашого університету з кожним днем оновлюються і якість навчання підвищується. Я сподіваюсь, що найближчим часом всі проблеми будуть вирішені. 

Я, Матвійчук Діана, студентка І курсу 2 групи спеціальності «Облік і оподаткування».

Під час карантину знаходжусь вдома. До дистанційного режиму навчання адаптуватись не легко, тому що деякий матеріал без допомоги викладачів важко опрацювати. Найбільшим побажанням для викладачів є зменшити кількість завдань, тому що за такий малий термін важко все вивчити та виконати самостійно. В день на самостійне опрацювання йде приблизно 6-7 годин, тому що завдань багато, а термін їх здачі дуже малий. А ще хочеться подивитись цікавий фільм, почитати книгу, допомогти батькам по господарству.

 

Розмову вела к.е.н., доцент кафедри обліку та оподаткування, куратор студентів 2 групи 1 курсу спеціальності «Облік і оподаткування»

Деревянко С.І. 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook