Реалізація дистанційного навчання на кафедрі тракторів, автомобілів та біоенергосистем

2 квітня 2020 року

 На сьогоднішній день Національний університет біоресурсів і природокористування України, використовуючи у навчальному процесі сайт дистанційного навчання, як один із додаткових засобів ведення навчального процесу, виявився готовим до тих викликів і ситуацій, які панують сьогодні в Україні і у світі.
    У зв’язку з карантином НУБіП України перейшов до освітнього процесу у вигляді дистанційної форми навчання, яка запроваджена упродовж періоду з 12 березня по 24 квітня 2020 року.
   Викладачі кафедри тракторів, автомобілів та біоенергосистем забезпечують надання лекційних матеріалів, лабораторних, практичних і семінарських робіт, консультацій та інформування студентів щодо освоєння конкретних дисциплін з використанням сайту https://elearn.nubip.edu.ua/. Для створення комунікаційних груп зі здобувачами вищої освіти використовуються месенджери Telegram, Viber, Whats app тощо.

   Використання блоку новин на сторінці кожної дисципліни дозволяє миттєво надсилати інформацію на електронну скриньку студентів, які зараховані на даний електронний навчальний курс, а також вести статистичний контроль ефективності відвідування та виконання студентами навчальної програми.


   Минулого тижня студенти разом із викладачами почали активно долучатися до дистанційної форми навчання, використовуючи не тільки платформу дистанційного навчання https://elearn.nubip.edu.ua/, а й виконуючи лабораторно-практичні роботи та відсилаючи їх на перевірку на електронні скриньки викладачів.


   Студенти факультету конструювання та дизайну (групи ГМАШ-1701, ГМАШ-1702 та ГМАШ-1903ст) завершують вивчення теми «Трансмісії транспортних засобів» здають лабораторні роботи та самостійну роботу за перший навчальний модуль. Згідно статистичних даних курс на протязі тижня студентами відвідано більше 1000 разів, а середня регулярна відвідуваність курсу становить близько 200 чоловік.
   Студенти механіко-технологічного факультету (групи АІ-1801, АІ-1802) підійшли до вивчення теми «Структура передаточних чисел КП автомобіля» та виконують розрахунки по курсовій роботі на тему «Тягово-динамічні розрахунки мобільних енергетичних засобів» з консультаціями в телефонному режимі та в режимі електронної пошти. В середньому кожен студент на протязі тижня відвідав курс близько 4 разів.
   Хочеться відмітити активність студентів при вивченні дисципліни «Паливно-мастильні та інші експлуатаційні матеріали», протягом тижня студенти відвідали курс більш ніж 2000 разів.
   Бешун Олексій Анатолійович відмічає активність студентів скороченого терміну навчання при вивченні дисципліни «Трактори і автомобілі», і окремо виділяє активність та цілеспрямованість в опануванні дисципліни яку проявляють Лоцман Андрій та Демяненко Андрій.

   Чуба В’ячеслав Володимирович відмічає активність освоєння дистанційної форми навчання при вивченні дисципліни «Енергоекологічна оцінка конструкції машин» магістрів І року навчання факультету конструювання та дизайну групи ТС-1904, а особливо старосту Красновського Олександра та Кондратенко Максима.


   Студенти механіко-технологічного факультету (групи ТТ-1905) вивчили лекційний матеріал на тему «Дослідження конструктивних особливостей підвіски і коліс транспортних засобів» та виконали лабораторну роботу на відповідну тему. Виконані роботи надсилаються на електронну скриньку викладача. Особливо хочеться відмітити активну роботу студентів Баштанара Богдана, Кулібаби Олександри, Янішевського Івана, Рзаєва Саміра, Дітте Андрія та Кісіль Владислава.
    Усі викладачі кафедри тракторів, автомобілів та біоенергосистем висловлюють окрему щиру подяку старостам груп, які в складний час стали з’єднувальною ланкою між викладачами та студентами. Саме активна та наполеглива співпраця студентів з викладачами реалізує ідею якісного опанування навчальних програм за допомогою дистанційної форми освіти.
    На превеликий жаль, відмітити всі здобутки наших студентів в рамках однієї статті досить важко, тому хочеться побажати усім міцного здоров’я, активно долучатися до дистанційних форм навчання та освоювати нові виклики.
  Щодо подальшої роботи, то в період карантину планується також використовувати наступні інструменти дистанційної роботи:
 1) застосування додатку Skype, Discord https://discordapp.com/, Jitsi Meet https://jitsi.org/jitsi-meet/;
  2) можливості доступу до віддалених віртуальних лабораторій та наукового обладнання (дуже цікавий і корисний ресурс для технічних спеціальностей)
(https://docs.google.com/presentation/d/1VYylKifnm9iFJx8xH5JVswUjmKtOC9AX... edit#slide=id.p1);
  3) онлайн сервіси для формування завдань для поточного та підсумкового контролю знань здобувачів, зокрема:
- Google форми (https://www.google.com/intl/uk_ua/forms/about/);
- Proprofs (https://www.proprofs.com/);
- Kahoot! (https://kahoot.com/);
- Easy test maker (https://www.easytestmaker.com/).

 

Віталій Курка, доцент кафедри тракторів,
автомобілів та біоенергосистем

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook