Завдання на самостійне опрацювання студентам від викладачів кафедри (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)

26 березня 2020 року

У наведеному нижче представлені завдання для самостійного опрацювання студентами замість пар, які повинні були бути у вказані числа. Завдання надані викладачами кафедри у такому форматі: дата заняття, академічна група, дисципліна, навчально-методичний матеріал для підготовки, завдання (що необхідно зробити).

 

Завдання від доц. Рибалка В.М.:

1. Понеділок, 30.03.20

2. 2га  група ТС (магістри)

3. Механіка конструкцій технічних систем

4. Конспект лекцій. Механіка конструкцій технічних систем (електронний варіант). Тема: Жорсткість конструкцій технічних систем. Умова жорсткості.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

  

 1. Вівторок, 31.03.20

 

 2. Гр. 1701, 1702, 1803ск, 3 курс. КД

3. Деталі машин.

4. Деталі машин (теми в ельорні). Тема: “Шпонкові та шліцьові з’єднання”

5. Конспектувати основні положення матеріалу.  Відповісти на контрольні питання.

  

 

1. П’ятниця, 03.04.20

2. 2га  група 4 курс КД

3. Основи конструювання л/г техніки

4. Основи конструювання л/г техніки. Посібник “Конструювання та розрахунок механізмів вантажопідйомної л/г техніки” 2019р. (електронний варіант). Тема “Вантажопідйомні крани”.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

1. Понеділок 06.04.20

2. 2га  група ТС (магістри)

3. Механіка конструкцій технічних систем

4. Конспект лекцій. Механіка конструкцій технічних систем (електронний варіант). Тема: Жорсткість конструкцій, 2га частина. Питомі показники жорсткості. Конструкційні способи підвищення жорсткості.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

1. Вівторок 07.04.20

2. Гр. 1701, 1702, 1803ск, 3 курс. КД

3. Деталі машин.

4. Деталі машин (теми в ельорні). Тема: “Шпонкові та шліцьові з’єднання”

5. Конспектувати основні положення матеріалу.  Відповісти на контрольні питання.

 

1. П’ятниця, 10.04.20

2. 2га  група 4 курс КД

3. Основи конструювання л/г техніки

4. Основи конструювання л/г техніки. Посібник “Конструювання та розрахунок механізмів вантажопідйомної л/г техніки” 2019р. (електронний варіант).

Тема “Констуруювання та розрахунок механізмів підйому вантажопідйомних кранів”.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

1. Понеділок 13.04.20

2. 2га  група ТС (магістри)

3. Механіка конструкцій технічних систем

4. Конспект лекцій. Механіка конструкцій технічних систем (електронний варіант). Тема: Контактна міцність конструкцій.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

1. Вівторок 14.04.20

2. Гр. 1701, 1702, 1803ск, 3 курс. КД

3. Деталі машин.

4. Деталі машин (теми в ельорні). Тема: Нарізні з’єднання. Частина 1. Класифікація, параметри, класи міцності.

5. Конспектувати основні положення матеріалу.  Відповісти на контрольні питання.

 

1. П’ятниця, 17.04.20

2. 2га  група 4 курс КД

3. Основи конструювання л/г техніки

4. Основи конструювання л/г техніки. Посібник “Конструювання та розрахунок механізмів вантажопідйомної л/г техніки” 2019р. (електронний варіант).

Тема “Констуруювання та розрахунок механізму переміщення візка вантажопідйомного крана”.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

1. Понеділок 20.04.20

2. 2га  група ТС (магістри)

3. Механіка конструкцій технічних систем

4. Конспект лекцій. Механіка конструкцій технічних систем (електронний варіант). Тема: Втомлюваність конструкцій. Особливості конструкцій, що працюють в умовах циклічних навантажень.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

1. Вівторок 21.04.20

2. Гр. 1701, 1702, 1803ск, 3 курс. КД

3. Деталі машин.

4. Деталі машин (теми в ельорні). Тема: Нарізні з’єднання. Частина 2. Силові фактори у різі, умова самогальмування, розрахунок нарізних з’єднань.

5. Конспектувати основні положення матеріалу.  Відповісти на контрольні питання.

 

1. П’ятниця, 24.04.20

2. 2га  група 4 курс КД

3. Основи конструювання л/г техніки

4. Основи конструювання л/г техніки. Посібник “Конструювання та розрахунок механізмів вантажопідйомної л/г техніки” 2019р. (електронний варіант).

Тема “Конструювання та розрахунок механізму повороту вантажопідйомного крана”.

5. Конспектувати основні положення матеріалу. Відповісти на контрольні питання.

 

 

Завдання від проф. Ловейкіна В.С.:

1. Вівторок, 17.03.20

2. Маг. КД гр .1801 (дослідники)

3. Динаміка й оптимізація машин

4. Посібник В.С.Ловейкіна, Ю.О.Ромасевича «Динаміка машин» розділ «Основи теорії оптимального керування» підроділ 4.1.

5. Опрацювати матеріал

 

 1. Середа, 18.03.20 

  2. Маг. АІ: гр. 1701 і 1702

  3. ПТМ

 4. Підручник Ф.К.Іванченко „Підйомно-траспортні машини”

 5. Опрацювати матеріал по тамам: Ланцюгові конвеєри; Конвеєри без гнучкого тягового органу; Пневматичний і гідравлічний транспорт.

  

 

 

1. Середа, 18.03.20 

 

  2. Маг. 1903 (ОЛК)

  3. Динаміка ОЛК

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 1.2 «Моделювання динаміки машин».

 5. Визначити параметри системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

  

1. Четвер, 19.03.20 

 

 2. Маг. гр. 1901, 1902

  3. ТТС

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «ТТС» розд. 3 «Основні поняття моделювання ТС».

 5. Визначити параметри системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях)

  

 

1. Вівторок, 24.03.20 

 

  2. Маг КД гр. 1801 (дослідники)

  3. Динаміка й оптимізація машин

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка й оптимізація машин» з розд. 4 «Основи теорії оптимального керування» підроділ 4.2.

 5. Визначити оптимальний режим поступального руху автомобіля, представленого одномасовою динамічною моделлю, з одного крайнього положення в інше за критерієм енергетичних витрат: маса автомобіля 1550 кг, переміщення 2000 м.

 

 1. Середа, 25.03.20

 

  2. Маг. 1903 (ОЛК)

  3. Динаміка ОЛК

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 1.3 «Моделювання приводних зусиль».

 5. Побудувати динамічну модель системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

 1. Четвер, 26.03.20

 

  2. Маг. гр. 1901, 1902

  3. ТТС

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «ТТС» розд. 5 «Математичне моделювання ТС».

 5. Побудувати динамічну модель системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

  

 

1. Вівторок, 31.03.20

 

  2. Маг КД гр. 1801 (дослідники)

  3. Динаміка й оптимізація машин

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка й оптимізація машин» з розд. 4 «Основи теорії оптимального керування» підроділ 4.3.

 5. Визначити оптимальний режим поступального розгону автомобіля, представленого одномасовою динамічною моделлю масою автомобіля 1500 кг до швидкості 72 км/год. При потужності двигуна 60 кВт і постійній силі опору 1500 Н за критерієм середньої потужності.

 

 1. Середа, 01.04.20

 

  2. Маг. АІ: гр. 1701 і 1702

  3. ПТМ

 4. Підручник Ф.К.Іванченко „Підйомно-траспортні машини”

 5. Опрацювати матеріал по тамам: Класифікація і основні параметри ПТМ; Приводи ПТМ; Гальмівні механізми ПТМ; Захватні пристрої ПТМ.

 

 1. Середа, 01.04.20

 

  2. Маг. 1903 (ОЛК)

  3. Динаміка ОЛК

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 1.4 «Сили опору робочих машин».

 5. Скласти математичну модель побудованої раніше динамічної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

 

1. Четвер, 02.04.20

 

 2. Маг. гр. 1901, 1902

  3. ТТС

 4. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 1.3 «Моделювання приводних зусиль».

  5. Скласти математичну модель побудованої раніше динамічної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).


1.       Вівторок, 07.04.20

2.        Маг. КД гр. 1801 (дослідники)

3.       Динаміка й оптимізація машин

4.       Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка й оптимізація машин» з розд7 «Функціональна оптимізація режимів руху машин» підроділ 7.2 та 7.3.

5.       Визначити оптимальний ривковий режим поступального розгону автомобіля, представленого одномасовою динамічною моделлю, до швидкості 72 км/год. При масі автомобіля 1800 кг, потужності двигуна 90 кВт і постійній силі опору 1900 Н.


1.       Середа, 08.04.20

2.       Маг.КД гр.1903 (ОЛК)

3.       Динаміка ОЛК

4.     Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 1.5 «Сухе та в’язке тертя» та 1.6 «Зв’язки в машинах та їх класифікація».

5.  Скласти розрахункову модель побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).


1.      Четвер, 09.04.20

2.      Маг.КД гр. 1901, 1902

3.      ТТС

4.    Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 1.4 «Сили опору робочих машин».

5.   Скласти розрахункову модель побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).


1.       Середа, 15.04.20

2.        АІ: гр. 1701 і 1702

3.       ПТМ

4.       Підручник Ф.К.Іванченко ПТМ

5.       Опрацювати наступні питання: 1) Механізми підйому; 2) Механізми повороту кранів.


1.       Середа, 15.04.20

2.       Маг.КД гр.1903 (ОЛК)

3.       Динаміка ОЛК

4.       Навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин»

5.       Опрацювати підрозд. 1.7«Типові елементи машин, що описуються нелінійними залежностями». 2.Скласти алгоритм розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).


1.       Четвер, 16.04.20

2.       Маг.КД гр. 1901, 1902

3.       ТТС

4.       Навч. посібник В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин»

5.       Опрацювати підрозд. 1.5 «Сухе та в’язке тертя» та 1.6 «Зв’язки в машинах та їх класифікація». Скласти алгоритм розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).


1.       Середа, 22.04.20

2.       Маг.КД гр..1903 (ОЛК)

3.       Динаміка ОЛК

4.       Навч. посібник В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин»

5.       Опрацювати з навч. підрозд. 2.1«Класифікація коливань» та 2.3  «Фазові траєкторії та фазовий портрет коливань». Розробити комп’ютерну програму розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).


1.       Четвер, 23.04.20

2.       Маг.КД гр. 1901, 1902

3.       ТТС

4.       Навч. посібник В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин»

5.       Опрацювати з підрозд. 1.7 «Типові елементи машин, що описуються нелінійними залежностями». Розробити комп’ютерну програму розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад побудови в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

 

29.04.20

Студ. АІ: гр. 1701 і 1702, дисц. ПТМ:

Опрацювати з підручника Ф.К.Іванченко ПТМ наступні питання:

   1.Механізми пересування.

   2.Механізми зміни вильоту стрілових кранів.

 

29.04.20

Маг.КД гр..1903 (ОЛК), дисц. «Динаміка ОЛК»:

1. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 2.4.Вимушені коливання механізмів. Механічний резонанс.

 2. Розробити комп’ютерну програму розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад розробки комп’ютерної програми в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

30.04.20

Маг.КД гр. 1901, 1902 дисц. «ТТС»:

1. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. . 2.1«Класифікація коливань» та 2.3  «Фазові траєкторії та фазовий портрет коливань».

2. Розробити комп’ютерну програму розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад розробки комп’ютерної програми в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

06.05.20

Маг.КД гр..1903 (ОЛК), дисц. «Динаміка ОЛК»:

1. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 2.5. Коливання в механізмі з пружною муфтою.

2. Розробити комп’ютерну програму розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад розробки комп’ютерної програми в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

07.05.20

Маг.КД гр. 1901, 1902 дисц. «ТТС»:

1. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд.2.4. Вимушені коливання механізмів. Механічний резонанс.

2. Розробити комп’ютерну програму розрахунку побудованої раніше математичної моделі системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад розробки комп’ютерної програми в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

 13.05.20

Студ. АІ: гр. 1701 і 1702, дисц. ПТМ:

Опрацювати з підручника Ф.К.Іванченко ПТМ наступні питання:

1.     Прольотні крани.

2.     Стрілові крани.

3.     Підйомники.

 

13.05.20

Маг.КД гр..1903 (ОЛК), дисц. «Динаміка ОЛК»:

1. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 2.7.Захист від дії коливань.

 2.За допомогою розробленої комп’ютерної програми розрахувати математичну модель системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад розрахунку математичної моделі в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).

 

13.05.20

Маг.КД гр. 1901, 1902 дисц. «ТТС»:

1. Опрацювати з навч. Посібника В.С.Ловейкін, Ю.О.Ромасевич «Динаміка машин» підрозд. 2.5. Коливання в механізмі з пружною муфтою. 2.7. Захист від дії коливань.

2.За допомогою розробленої комп’ютерної програми розрахувати математичну модель системи відповідно до завдання на курсову роботу (див. приклад розрахунку математичної моделі в методичних вказівках «Динамічний розрахунок машин і механізмів, які використовуються в сільському та лісовому господарстві», а також розглянуті приклади на попередніх заняттях).  

 

 

 Завдання від доц. Ромасевича Ю.О.:

1. Понеділок, 16.03.20

2. БЦІ-1804 (бакалаври)

3. Будівельна техніка (Building Machinery)

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Ropes, Blocks-and-Tackles, Load-Handling Devices (канати, поліспасти та вантажозахватні органи)

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються канатів (Ropes: Rope Structure; Types of Wire Rope Lay; Ropes commonly used in lifting machines; Wire rope calculation; Rope maintenance; Rope Inspection).

 

1. Понеділок, 23.03.20

2. БЦІ-1804 (бакалаври)

3. Будівельна техніка (Building Machinery)

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Ropes, Blocks-and-Tackles, Load-Handling Devices (канати, поліспасти та вантажозахватні органи)

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються поліспастів та вантажозахватних органів (Blocks-and-Tackles; Elements and Structure; Calculation of mechanical advantage of block and tackle; Load-Handling Devices).

 

 1. Понеділок, 30.03.20

 

  2. БЦІ-1804 (бакалаври)

3. Будівельна техніка (Building Machinery)

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Overhead (bridge and gantry) cranes (прольотні (мостові та козлові) крани)

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються будови кранів та режимних груп їх експлуатації (Cranes elements; Some definitions; Crane duty groups).

 

 1. Понеділок, 06.04.20

 

  2. БЦІ-1804 (бакалаври)

3. Будівельна техніка (Building Machinery)

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Overhead (bridge and gantry) cranes (прольотні (мостові та козлові) крани)

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються сигналів керування та розрахунків механізму підйому вантажу (Overhead cranes hand signals; Overhead cranes calculations).

 

 1. Понеділок, 13.04.20

 

  2. БЦІ-1804 (бакалаври)

3. Будівельна техніка (Building Machinery)

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Tower and Jib cranes (баштові та стрілові крани)

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються визначень, та елементів кранів (Some processes definitions, Anatomy of tower cranes).

 

 1. Понеділок, 20.04.20

 

  2. БЦІ-1804 (бакалаври)

3. Будівельна техніка (Building Machinery)

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Tower and Jib cranes (баштові та стрілові крани)

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються варіантів механізму повороту, консольних кранів та ручних сигналів керування (Slewing mechanisms variants; Jib cranes; Boom and jib cranes hand signals).

 

 1. Понеділок, 16.03.20

 2. МОБ-1801 (магістри)

3. Теорія мехатронних систем сільськогосподарських машин

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Нейронні мережі у системах керування

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються: використання штучних нейронних мереж у системах керування, їх переваги; модель нейрона: структура та математичний опис; види архітектур мереж. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск)

 

 1. Понеділок, 23.03.20

 

  2. МОБ-1801 (магістри)

3. Теорія мехатронних систем сільськогосподарських машин

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Нейронні мережі у системах керування

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються: сутності навчання нейронних мереж; три парадигми навчання нейронних мереж. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск).

 

 1. Понеділок, 30.03.20

 

  2. МОБ-1801 (магістри)

3. Теорія мехатронних систем сільськогосподарських машин

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Нейронні мережі у системах керування

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються: методу зворотного поширення помилки та його проблеми (самостійне вивчення); інші методи навчання нейронних мереж. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск).

 

1. Понеділок, 06.04.20

2. МОБ-1801 (магістри)

3. Теорія мехатронних систем сільськогосподарських машин

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

 5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються: основних завдань фільтрації даних; методу медіанного згладжування, методу ковзаючого середнього; методу зваженого ковзаючого середнього, методу інтерполяційного згладжування, визначення похідної за допомогою методу інтегполяційного згладжування, фільтр Калмана. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск).

 


 1. Вівторок, 17.03.20

 2. ОЛК-1903 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Презентація по темі лекції та підручник Таріка Рашида „Создаем нейронную сеть” (обидва файли завантажені на Google-диск). Тема: Нейронні мережі у системах керування

5. Переглянути відеоматеріали, презентацію та підручник. Законспектувати основні положення, що стосуються: математичної моделі нейрона та нейронної мережі (в описі моделі нейронної мережі використати представлення лінійної алгебри). Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск)

  

 

1. Вівторок, 24.03.20

 

  2. ОЛК-1903 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Презентація по темі лекції та підручник Таріка Рашида „Создаем нейронную сеть” (обидва файли завантажені на Google-диск). Тема: Нейронні мережі у системах керування

5. Переглянути відеоматеріали, презентацію та підручник. Законспектувати основні положення, що стосуються: математичної постановки задачі навчання нейронної мережі та парадигм навчання (навчання з вчителем, навчання без вчителя та навчання з підкріпленням). Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск).

 

 

1. Вівторок, 31.03.20

 

  2. ОЛК-1903 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Презентація по темі лекції та підручник Таріка Рашида „Создаем нейронную сеть” (обидва файли завантажені на Google-диск). Тема: Нейронні мережі у системах керування

5. Переглянути відеоматеріали, презентацію та підручник. Законспектувати основні положення, що стосуються: методу зворотного поширення помилки та метаевристичних підходів для навчання мережі. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск).

 

  

 1. Вівторок, 07.04.20

2. ОЛК-1902 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються: основних завдань фільтрації даних; методу медіанного згладжування; методу ковзаючого середнього; методу зваженого ковзаючого середнього. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск). 

 

1. Вівторок, 14.04.20

2. ОЛК-1902 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Презентація по темі лекції (завантажена на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

5. Переглянути відеоматеріали. Законспектувати основні положення, що стосуються: методу інтегполяційного згладжування; визначення похідної за допомогою методу інтерполяційного згладжування; фільтр Калмана. Дати відповіді на питання (завантажені на Google-диск). 

 

1. Вівторок, 21.04.20

2. ОЛК-1902 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Файл Дані для рохрахунків.nb (завантажений на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

5. Розробити цикли, які реалізують методи згладжування даних: медіанне згладжування, ковзаюче середнє. Цикли розобити у файлі Дані для розрахунку.nb. Результати обробки даних представити у вигляді графічних залежностей. Файл відправити на електронку [email protected].

 

1. Вівторок, 28.04.20

2. ОЛК-1902 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Файл Дані для рохрахунків.nb (завантажений на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

5. Розробити цикли, які реалізують методи згладжування даних: ковзаюче зважене середнє, інтерполяційне згладжування. Цикли розобити у файлі Дані для розрахунку.nb. Результати обробки даних представити у вигляді графічних залежностей. Файл відправити на електронку [email protected].

 

 

1. Вівторок, 05.05.20

2. ОЛК-1902 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Файл Дані для рохрахунків.nb (завантажений на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

 

5. Розробити цикли, які реалізують методи згладжування даних: визначення похідної за допомогою інтерполяційного згладжування. Цикли розобити у файлі Дані для розрахунку.nb. Результати обробки даних представити у вигляді графічних залежностей. Файл відправити на електронку [email protected].

 

 

1. Вівторок, 12.05.20

2. ОЛК-1902 (магістри)

3. Мехатронні системи ОЛК

4. Файл Дані для рохрахунків.nb (завантажений на Google-диск). Тема: Фільтрація даних датчиків

 

 

5. Розробити цикли, які реалізують методи згладжування даних: фільтр Калмана. Цикли розобити у файлі Дані для розрахунку.nb. Результати обробки даних представити у вигляді графічних залежностей. Файл відправити на електронку [email protected].

 

 

 

 

Завдання від ст. викл. Ляшко А.П.

 

  1 тиждень

1. Понеділок, 16.03.20 (1-2 пари)

2. ГМаш-1701 (англ) (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Презентація по темі лекції (завантажена в elearn). Тема 1: Transmition mechanism. Gear.Тема 2: INVOLUTE SPUR GEARS

5. Переглянути матеріали. Законспектувати основні положення.

 

 

1. Понеділок, 16.03.20 (3 пара)

  2. Гмаш-1802 (бакалаври)

  3. Лісогосподарські машини та знаряддя

 4. Тема: МАШИНИ ТА АПАРАТИ ДЛЯ ХІМІЧНОГО ЗАХИСТУ ЛІСУ

 5. Користуючись інтернет-джерелами, а також лабораторним практикумом «МЕХАНІЗАЦІЯ ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ТА САДОВО-ПАРКОВИХ РОБІТ» ознайомитись з існуючими конструкціями машин та апаратів для хімічного захисту лісу. Проаналізувати їх конструкцій та провести пошук закордонних аналогів. Скласти порівняльну таблицю в якій вказати переваги та недоліки даних конструкцій.

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ.

 

 1. Пятниця, 20.03.20 (4 пара)

 2. Гмаш-1803 (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

5. Переглянути теоретичні матеріали до лабораторної роботи, які завантажені в elearn (лабораторна робота 2). Визначити допустиме навантаження на підшипник 7208, встановлений в досліджуваній головці, при чому довговічність підшипника прийняти 10000 год. Частоти обертання: 1000, 2000, 3000 об/хв. Заповнити таблицю 1 в протоколі до лабораторної роботи.

  

 

2 тиждень

 

 1. Понеділок, 23.03.20 (1-2 пари)

 

  2. ГМаш-1701 (англ) (бакалаври)

 3. Деталі машин

 4. Презентація по темі лекції (завантажена в elearn). Тема 1: Gear Failure.Тема 2: Helical Spur Gear

5. Переглянути матеріали. Законспектувати основні положення.

 

 

1. Понеділок, 23.03.20 (3 пара)

 

  2. ГМаш-1802 (бакалаври)

  3. Лісогосподарські машини та знаряддя

 4. Тема: МАШИНИ І ЗНАРЯДДЯ ДЛЯ ЛІСОВИХ РОЗСАДНИКІВ

 5. Користуючись інтернет-джерелами, а також лабораторним практикумом «МЕХАНІЗАЦІЯ ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ТА САДОВО-ПАРКОВИХ РОБІТ» ознайомитись з існуючими конструкціями машин і знарядь для лісових розсадників. Проаналізувати їх конструкцій та провести пошук закордонних аналогів. Скласти порівняльну таблицю, в якій вказати переваги та недоліки даних конструкцій.

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ.

  

 1. Пятниця, 27.03.20 (4 пара)

 

  2. ГМаш-1803 (бакалаври)

 3. Деталі машин

 4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

 5. Переглянути теоретичні матеріали до лабораторної роботи, які завантажені в elearn (лабораторна робота 2). Визначити допустиме навантаження на підшипник 406, встановлений в досліджуваній головці, при чому довговічність підшипника прийняти 10000 год. Частоти обертання: 1000, 2000, 3000 об/хв. Заповнити таблицю 1 в протоколі до лабораторної роботи. Провести аналіз отриманих результатів та порівняти з результатами, отриманими 20.03. Пояснити різницю в отриманих значеннях допустимого навантаження.

 

 3 тиждень

 1. Понеділок, 30.03.20 (1-2 пари)

  2. ГМаш-1701 (англ) (бакалаври)

 3. Деталі машин

 4. Презентація по темі лекції (завантажена в elearn). Тема 1: Calculation of Spur Gear.Тема 2: Bevel Gear

5. Переглянути матеріали. Законспектувати основні положення.

 

 

 

1. Понеділок, 30.03.20 (3 пара)

 

 2. ГМаш-1802 (бакалаври)

  3. Лісогосподарські машини та знаряддя

 4. Тема: МАШИНИ ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ОРГАНО-МІНЕРАЛЬНИХ ДОБРИВ

 5. Користуючись інтернет-джерелами, а також лабораторним практикумом «МЕХАНІЗАЦІЯ ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ТА САДОВО-ПАРКОВИХ РОБІТ» ознайомитись з існуючими конструкціями машини для внесення органо-мінеральних добрив. Проаналізувати їх конструкцій та провести пошук закордонних аналогів. Скласти порівняльну таблицю, в якій вказати переваги та недоліки даних конструкцій.

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ.

 

 1. Пятниця, 03.04.20 (4 пара)

 

  2. ГМаш-1803 (бакалаври)

  3. Деталі машин

 4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

 5. Дати відповіді на контрольні питання до лабораторної роботи: 1)Які є основні складові моменту тертя в підшипниках кочення? 2) Від чого залежить момент тертя кочення в досліджуваних підшипниках? 3) Як впливає величина радіального навантаження на момент тертя в підшипниках кочення? 4) Як змінюється умовний коефіцієнт тертя в залежності від навантаження і частоти обертання? 5) Який вплив має заповнення підшипника оливою на умовний коефіцієнт тертя і момент тертя?

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ.

 

4 тиждень

 

 1. Понеділок, 06.04.20 (1 пара)

2. ГМаш-1701 (англ) (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Презентація по темі лекції (завантажена в elearn). Тема: Worm Gear

5. Переглянути матеріали. Законспектувати основні положення.

 

1. Понеділок, 06.04.20 (2 пара)

2. ГМаш-1701 (англ) (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА

КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ У РІЗІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ,

ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ НА ТОРЦІ ГАЙКИ (лабораторна робота 4 в elearn)

5. Ознайомитись з теоретичним матеріалом до лабораторної роботи 4.

 

1. Понеділок, 06.04.20 (3 пара)

2. Гмаш-1802 (бакалаври)

3. Лісогосподарські машини та знаряддя

4. Тема: Машини та механізми для рубок догляду за лісом.

5. Користуючись інтернет-джерелами, а також лабораторним практикумом «МЕХАНІЗАЦІЯ ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ТА САДОВО-ПАРКОВИХ РОБІТ» ознайомитись з існуючими конструкціями машин та механізмів для рубок догляду за лісом. Проаналізувати їх конструкцій та провести пошук закордонних аналогів. Скласти порівняльну таблицю в якій вказати переваги та недоліки даних конструкцій.

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ. 

 

1. Пятниця, 10.04.20 (4 пара)

2. Гмаш-1803 (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА

КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ У РІЗІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ,

ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ НА ТОРЦІ ГАЙКИ (лабораторна робота 4 в elearn)

5. Ознайомитись з теоретичним матеріалом до лабораторної роботи 4.

 

Завдання від ст. викл. Матухно Н.В.

1 тиждень

1. Вівторок, 17.03.20 (2 пара)

2. ГМаш-1701 (укр.) (бакалаври)

3. Деталі машин.

Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

5. Переглянути теоретичні матеріали до лабораторної роботи, які завантажені в elearn (лабораторна робота 2). Визначити допустиме навантаження на підшипник 7208, встановлений в досліджуваній головці, при чому довговічність підшипника прийняти 10000 год. Частоти обертання: 1000, 2000, 3000 об/хв. Заповнити таблицю 1 в протоколі до лабораторної роботи.

 

 

 1. Пятниця, 20.03.20 (2 пара)

  2. Гмаш-1702 (бакалаври)

 3. Деталі машин

 4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

 5. Переглянути теоретичні матеріали до лабораторної роботи, які завантажені в elearn (лабораторна робота 2). Визначити допустиме навантаження на підшипник 7208, встановлений в досліджуваній головці, при чому довговічність підшипника прийняти 8000 год. Частоти обертання: 1000, 2000, 3000 об/хв. Заповнити таблицю 1 в протоколі до лабораторної роботи.

  

 

2 тиждень

 

  1. Вівторок, 24.03.20 (2 пара)

2.ГМаш-1701( укр.) (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

5. Переглянути теоретичні матеріали до лабораторної роботи, які завантажені в elearn (лабораторна робота 2). Визначити допустиме навантаження на підшипник 406, встановлений в досліджуваній головці, при чому довговічність підшипника прийняти 10000 год. Частоти обертання: 1000, 2000, 3000 об/хв. Заповнити таблицю 1 в протоколі до лабораторної роботи. Провести аналіз отриманих результатів та порівняти з результатами, отриманими 17.03. Пояснити різницю в отриманих значеннях допустимого навантаження.

  

 

1. Пятниця, 27.03.20 (2 пара)

 

 2. ГМаш-1702 (бакалаври)

3. Деталі машин

 4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

 5. Переглянути теоретичні матеріали до лабораторної роботи, які завантажені в elearn (лабораторна робота 2). Визначити допустиме навантаження на підшипник 406, встановлений в досліджуваній головці, при чому довговічність підшипника прийняти 8000 год. Частоти обертання: 1000, 2000, 3000 об/хв. Заповнити таблицю 1 в протоколі до лабораторної роботи. Провести аналіз отриманих результатів та порівняти з результатами, отриманими 20.03. Пояснити різницю в отриманих значеннях допустимого навантаження.

  

3 тиждень

 1. Вівторок 31.03.20

2. ГМаш-1701(укр.) (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

5. Дати відповіді на контрольні питання до лабораторної роботи 2: 1) Які є основні складові моменту тертя в підшипниках кочення? 2) Від чого залежить момент тертя кочення в досліджуваних підшипниках? 3 )Як впливає величина радіального навантаження на момент тертя в підшипниках кочення? 4) Як змінюється умовний коефіцієнт тертя в залежності від навантаження і частоти обертання? 5) Який вплив має заповнення підшипника оливою на умовний коефіцієнт тертя і момент тертя?

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ.

 

 

 1. П'ятниця 03.04.20

  2. ГМаш-1702 (бакалаври)

 3. Деталі машин

 4. Тема: Визначення втрат на тертя у підшипниках кочення. Дослідження роботи підшипникових вузлів

 5. Дати відповіді на контрольні питання до лабораторної роботи 2: 1) Які є основні складові моменту тертя в підшипниках кочення? 2) Від чого залежить момент тертя кочення в досліджуваних підшипниках? 3) Як впливає величина радіального навантаження на момент тертя в підшипниках кочення? 4) Як змінюється умовний коефіцієнт тертя в залежності від навантаження і частоти обертання? 5) Який вплив має заповнення підшипника оливою на умовний коефіцієнт тертя і момент тертя?

ОФОРМЛЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАДІСЛАТИ В ELEARN ФОТОГРАФІЯМИ.

 

 

3 тиждень

1. Вівторок, 07.04.20

2. ГМаш-1701(укр.) (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА

КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ У РІЗІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ,

ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ НА ТОРЦІ ГАЙКИ (лабораторна робота 4 в elearn)

  

1. П'ятниця, 10.04.20 

2. ГМаш-1702 (бакалаври)

3. Деталі машин

4. Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА

КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ У РІЗІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПАРАМЕТРІВ,

ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ НА ТОРЦІ ГАЙКИ (лабораторна робота 4 в elearn)

 

  

 Завдання від ст. викл. Крушельницького В.В.:

1.     1. Вівторок 24.03.20

      2. ОЛК-1903 (магістри) 

      3. Мехатронні системи ОЛК

     4. Опрацювати матеріал (ст. 12-19) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

      5. Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     Четвер 26.03.20

2.     МОБ-1901 (магістри), МОБ-1901 (магістри)

3. Мехатроніка

4. Опрацювати матеріал (ст. 12-19) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

5. Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     1. Вівторок 31.03.20

      2. ОЛК-1903 (магістри)

      3. Мехатронні системи ОЛК

    4. Опрацювати матеріал (ст. 20-27) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

      5.     Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     Четвер 2.04.20

2.     МОБ-1901 (магістри), МОБ-1901 (магістри)

3.     Мехатроніка

4.     Опрацювати матеріал (ст. 20-27) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

5.     Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     Вівторок 07.04.20

2.     ОЛК-1903 (магістри)

3.     Мехатронні системи ОЛК

4.  Опрацювати матеріал (пункти 1.2.4.1, 1.2.4.2, 1.2.5.1) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

5.     Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     Четвер 09.04.20

2.     МОБ-1901 (магістри), МОБ-1902 (магістри)

3.     Мехатроніка

4.     Опрацювати матеріал (пункти 1.1.4, 1.1.5, 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

5.     Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     Вівторок 14.04.20

2.     ОЛК-1903 (магістри)

3.     Мехатронні системи ОЛК

4.     Опрацювати матеріал (пункти 1.1.4, 1.1.5, 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

5.     Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

1.     Четвер 16.04.20

2.     МОБ-1901 (магістри), МОБ-1902 (магістри)

3.     Мехатроніка

4.  Опрацювати матеріал (пункти 1.2.4.1, 1.2.4.2, 1.2.5.1) з навчального посібника Ловейкін В.С., Ромасевич Ю.О., Човнюк Ю.В. Мехатроніка. Навчальний посібник. – К., 2012. - 357 с.

5.     Виконати тестове завдання. Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

Вівторок 21.04.20

ОЛК-1903 (магістри)

Мехатронні системи ОЛК

Ознайомитись із матеріал відправлені викладачем.

 

Четвер 23.04.20

МОБ-1901 (магістри), МОБ-1902 (магістри)

Мехатроніка

Ознайомитись із матеріал відправлені викладачем.

 

Вівторок 28.04.20

ОЛК-1903 (магістри)

Виконати тестове завдання.

Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

Четвер 30.04.20

МОБ-1901 (магістри), МОБ-1902 (магістри)

Виконати тестове завдання.

Відправити бланк відповідей викладачу на електронну адресу.

 

 

 

 

Завдання від доц. Коробко М.М.

1. Понеділок, 06.04.20
2. АІ-1702
3. Підйомно-транспортні машини (лабораторні роботи)
4. ПТМ (ПМО) (https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=1361).
5. Завдання на самостійну роботу  № 3 і №4 виконати і надіслати зворотнім файлом на оцінювання
 
1. Вівторок, 07.04.20
2. ОЛК-1703
3. Машини для розчищали лісових площ, виконання меліоративних і дорожніх робіт. Машини і знаряддя для розробки грунту
4. ЛГМЗ (https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=2005#section-0). Опрацювати сторінки посібника ст. 250-282. Законспектувати основні положення
5. Виконати завдання №1 і№2  першого модулю курсу. 
 
1. Середа, 08.04.20
2. АІ-1701
3. Підйомно-транспортні машини (лабораторні роботи)
4. ПТМ (ПМО) (https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=1361).

 5. Завдання на самостійну роботу  № 3 і №4 виконати і надіслати зворотнім файлом на оцінювання


1. Понеділок, 13.04.20
2. АІ-1702
3. Підйомно-транспортні машини (лабораторні роботи)
4. ПТМ (ПМО) (https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=1361).
Завдання на сомостійну роботу  № 5 виконати і надіслати зворотнім файлом на оцінювання
 
1. Вівторок, 14.04.20
2. ОЛК-1703
3. Машини для збирання тa обробки насіння. Посівні машини
4. ЛГМЗ (https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=2005#section-0). Опрацювати сторінки посібника ст. 100-135. Законспектувати основні положення
5. Виконати завдання №3 і№4  першого модулю курсу. 
 
1. Середа, 15.04.20
2. АІ-1701
3. Підйомно-транспортні машини (лабораторні роботи)
4. ПТМ (ПМО) (https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=1361).

 

Завдання на сомостійну роботу  № 5 виконати і надіслати зворотнім файлом на оцінювання




 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook