Перший педагогічний досвід студентів 4 курсу спеціальності 035 «Філологія»

27 лютого 2020, 23:56

 Триває виробнича педагогічна практика студентів 4 курсу спеціальності 035 «Філологія», яка розпочалася 17 лютого 2020 р. Керівниками практики (згідно наказу) призначено проф. Кравченко Н.К. та доц. Козуб Л. С.

До початку практики перед студентами було поставлено низку завдань: ознайомитись із школою, її традиціями, режимом роботи, а також з навчально-методичним забезпеченням викладання іноземної мови (навчальними планами, програмами, тестами тощо); відвідати уроки вчителів, до яких прикріплені студенти; скласти тематичні плани-конспекти уроків; підготувати завдання для самостійної роботи; провести заняття (не менше 5 уроків на тиждень); виготовити наочність, роздатковий матеріал; відвідати заняття, які проводять однокурсники, проаналізувати їх; підготувати і провести позакласний (виховний) захід; систематично вести щоденник практики, один раз на тиждень давати його на перевірку керівнику від бази практики; скласти звіт про виконання програми педагогічної практики; підготувати звітну документацію.
 
 
На сьогодні студенти-практиканти проводять відкриті уроки, які свідчать про те, що вони успішно оволоділи методикою викладання іноземних мов, зокрема англійської. Під час практики студенти демонструють хороші знання англійської мови, проявляють себе як знаючі і творчі вчителі, проводять цікаві уроки, достатньо часу приділяють позакласній і виховній роботі, намагаються знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Проведені студентами уроки відповідають всім вимогам, які висуває сучасна методика, а саме комплексність уроку, структурна цілісність і змістовність.
 
 
А ось і враження студентів про їхній перший педагогічний досвід:
 
Шевченко Марія:
«Я проходжу педагогічну практику у Вишгородській спеціалізованій школі «Сузір‘я», учні якої вразили мене своїми знаннями англійської мови. Я проводила уроки і в молодших, і в старших класах, оскільки мені було цікаво попрацювати з учнями різного віку. Спочатку було трішки лячно виступати у ролі вчителя. Однак, після кількох проведених уроків я зрозуміла, що мені надзвичайно подобається працювати в школі і ділитися своїми знаннями з учнями. Педагогічний колектив школи зустрів мене дуже люб’язно, вчителі допомагають з підготовкою до уроків надаючи професійні поради. Сподіваюсь, після закінчення навчання, я повернусь до цієї школи вже справжнім вчителем.»
 
 
Шумнова Анастасія:
«Свої враження про проходження виробничої педагогічної практики в Барахтівському НВК Васильківського району Київської області я можу описати словом – чудово! Дітки всі надзвичайно старанні, слухняні, активні і допитливі, завжди прагнуть дізнатися щось нове. Практика у 6 класі дає мені змогу спробувати себе у ролі вчителя, допомагає отримати колосальний досвід спілкування з дітьми, а також сприяє розвитку моїх педагогічних здібностей.»
 
 
Сисман Даша:
«Моя педагогічна практика проходить у Васильківській ЗОШ I-III №7. Я маю безліч позитивних вражень від учнів, всі такі різні та водночас цікаві особистості. Я надзвичайно рада, що практика триватиме ще один тиждень, який я зможу провести зі своїми учнями.»
 
 
Важливо заначити, що вчителі і адміністрація шкіл, у яких студенти проходять практику, дають позитивні відгуки про роботу студентів 4 курсу спеціальності 035 «Філологія».
 
 
Кафедра романо-германських мов і перекладу бажає студентам успішного проходження практики протягом наступного тижня і чекаємо на їхні позитивні відгуки після повернення у стіни рідного вузу на підсумковій конференції.
Козуб Л.С.,
доцент кафедри романо-германських мов і перекладу
 
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook