Екскурсія до найбільшого інноваційного в Україні ринку «Столичний»: пізнаємо практику з аграрного маркетингу

13 лютого 2020, 22:10

      11 лютого навчальні заняття студентів факультету аграрного менеджменту спеціальності “Маркетинг” були проведено на найбільшому в Україні оптовому ринку сільськогосподарської продукції «Столичний». Ринок є надзвичайно інноваційним!!! Інноваційна модель ринку передбачає поєднання класичних форм торгівлі сільськогосподарською продукцією із розвинутою логістикою та дистрибуцією.

      Студенти 3-го і 4-го курсів за підтримки професора, завідувача кафедри маркетингу і міжнародної торгівлі Буряка Руслана Івановича побували на ринку, який обслуговує приблизно півтора мільйони покупців за рік згідно зі світовими стандартами якості, безпеки, асортименту, товарності продукції, об'єктивною ринковою ціною і сучасні умови продажу продукції.
 

    «Нам екскурсію проводив директор з розвитку оптового ринку сільськогосподарської продукції «Столичний» В’ячеслав Забєлін. Він ознайомив студентів НУБіП з особливостями маркетингової діяльності на ринку «Столичний», розповів про статистику продажу основних груп товарів. В’ячеслав Забєлін розповів про розвиток компанії від початку діяльності (з 2010 року) до тепер. Наприклад, на ринку реалізується 380 тисяч тон продукції щороку. На сьогодні компанія «Оптовий ринок сільськогосподарської продукції «Столичний» надала робочі місця понад 3200 співробітникам. Також, нам, як майбутнім спеціалістам у сфері маркетингу, розповіли про повний ланцюжок постачання товару, починаючи від місця виробництва до його потрапляння на прилавок, зазначає студентка 3 курсу Катерина Бобко.

 

 

     Студенти повністю впевнилась в якості продукції, на території ринку знаходиться достатня кількість новітнього лабораторного обладнання для перевірки якісних параметрів агропродовольчої продукції. В лабораторії якості нам також показали основні документи на продукцію та сертифікати якості основних товарів, які потрапляють на ринок.

     Нас, як студентів також вразив такий новітній формат ринку, чистоту та якість продуктів було помітно навіть скептичним поглядом прихильників супермаркетів. Ми досі під враженням, що такий формат ринків є у нас в Україні і всі, без винятку студенти, прагнуть проходити виробничу практику з маркетингу сам тут.

 

     Завдяки налагодженим комунікаціям кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП з різними передовими компаніями України, студенти мають можливість проходити виробничу практику з подальшим працевлаштуванням.


 

Можливостей все більше і більше, все залежить лише від твого особистого бажання і старання!
 
Катерина Бобко
студентка 3 курсу спеціальності «маркетинг»

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook