Науково-методичний семінар «Школа молодого педагога»
9 вересня 2019 року о 13.30 в аудиторії 228 корпусу №3 відбудеться науково-методичний семінар для молодих науково-педагогічних працівників ННІ/факультетів, педагогічний стаж яких не перевищує трьох років. Програма семінару та склад організаційної робочої групи додаються.
Гуманітарно-педагогічний факультет
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
«Школа молодого педагога»
для науково-педагогічних працівників НУБіП України
Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) | Тема заняття | Мета і завдання | Роздатковий матеріал | Доповідач | ||
13:30 – 14: 00 | Про стан та перспективи розвитку системи освіти в Національному університеті біоресурсів і природокорис-тування України
| Мета: ознайомити науково-педагогічних працівників зі стратегічними напрямами розвитку освіти університету; мобілізувати колектив на підвищення якості освітньої, наукової та інноваційної діяльності. Завдання: - надати інформацію про сутність та особливості функціонування університету в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях; - розкрити інноваційні шляхи розгортання різних видів діяльності в університеті з метою підвищення його рейтингу, як у національному, так і міжнародному вимірі. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Ректор НУБіП України, член-кореспондент НАПН України доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Ніколаєнко Станіслав Миколайович | ||
Запитання та відповіді | ||||||
14:00 – 14: 30 | Про базові вимоги до підвищення якості освітнього процесу | Мета: ознайомити молодих науково-педагогічних працівників з особливостями педагогічної діяльності наставників академічних груп НУБіП України. Завдання: - надати інформацію про основні напрями діяльності наставників, мобілізувати молодих викладачів на підвищення якості виховної роботи із студентською молоддю; - надати інформацію про сутність та особливості функціонування інституту наставників в університеті в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Проректор з навчальної і виховної роботи Кваша Сергій Миколайович
| ||
Запитання та відповіді | ||||||
14.30 – 15.00 | Організація навчального процесу у закладах вищої освіти у світлі вимог законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту»
| Мета: ознайомити молодих викладачів з особливостями організації навчального процесу у НУБіП України на 2019-2020 н.р. Завдання: - надати НПП інформацію про нормативну документацію щодо організації навчального процесу в державі та в НУБіП України; - актуалізувати знання молодих НПП про їх посадові обов’язки у справі організації навчального процесу. | Нормативні документи з питань організації навчального процесу та електронні посилання на них | Начальник навчального відділу, к. т. н., доцент Зазимко Оксана Володимирівна
| ||
Запитання та відповіді | ||||||
15.00 – 15.30 | Реалізація ідей В. Сухомлин-ського в аспекті формування особистості | Мета – розкрити погляди В. Сухомлинського на основні напрями виховання студентської молоді Завдання: – ознайомити викладачів з педагогічними поглядами В. Сухомлинського; – показати практику реалізації ідей В. Сухомлинського у вихованні студентської молоді. | Електронний варіант презентації | Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Васюк Оксана Вікторівна | ||
Запитання та відповіді | ||||||
15:30 – 16:00 | Art of Self-Presentation. Мистецтво створення «Я» - образу | Мета: ознайомити молодих викладачів з особливостями створення «Я» - образу Завдання: - ознайомити молодих НПП з психолого-педагогічною проблемою створення «Я» - образу; - озброїти молодих викладачів практичними порадами щодо створення «Я» - образу. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германських мов і перекладу Чайка Оксана Ігорівна | ||
Запитання та відповіді | ||||||
16:00 – 16:30 | Smart-освіта – сучасний тренд у освіті | Мета: ознайомити молодих викладачів із поняттям «Smart-освіта» Завдання: - ознайомити молодих НПП з визначенням поняття «Smart-освіта», програмним забезпеченням Smart-освіти; - розкрити особливості Smart-комплексу як педагогічної системи. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки Прохорчук Олександр Михайлович | ||
Запитання та відповіді | ||||||
16:30 – 17.00 | Практична психологія в освітньому процесі ЗВО | Мета: показати доцільність впровадження п’ятиступеневої моделі позитивної психотерапії (як стратегії розвитку у клієнта готовності до самодопомоги) в освітній процес ЗВО для розвитку у студентської молоді готовності до самоосвітньої діяльності Завдання: - актуалізувати розуміння необхідності розвитку у студента готовності до самоосвітньої діяльності; – ознайомити із сутністю п’ятиступеневої моделі самодопомоги, розробленої Н. Пезешкіаном для психотерапевтичного процесу; – показати, яким чином стратегія самодопомоги позитивної психотерапії може використовуватись як методика викладання навчальних дисциплін; – продемонструвати застосування п’ятиступеневої моделі під час лекції; – продемонструвати застосування п’ятиступеневої моделі під час практичних занять. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології | ||
Запитання та відповіді | ||||||
|
|
|
|
| ||
ЗАВЕРШЕННЯ СЕМІНАРУ |
- Програма семінару.pdf (pdf, 216.26 КБ)
- РОБОЧА ГРУПА з підготовки та проведення науково-методичного семінару.doc (doc, 35.5 КБ)