Просування сучасних правових питань нашими аспірантами

1 квітня 2019, 14:48

Особистий бренд інхауса: варто чи ні?

Всі ми повинні розуміти важливість брендингу. Ми - керівники наших власних компаній: Я Інк (Me Inc.). Для того, щоб бути в бізнесі сьогодні, наша найважливіша робота - бути головним маркетологом бренду, який називається Ти.

- Том Пітерс, бізнес-гуру

Важливість особистого бренда зовнішнього юриста вже стало поняттям звичним і таким, що не піддається ніякому сумніву. Бренд юридичної компанії нерозривно пов‘язаний з особистими брендами юристів такої компанії, та ототожнюється з особистим брендом кожного Партнера. Для інхаусів поняття «особистий бренд» ще й досі залишається примарним явищем, таким собі віддаленим безлюдним островом, до якого професійний корабель не має часу чи бажання пришвартуватися. Досить часто інхауси навіть не задумуються, що у них вже є їх особистий бренд, який вони можуть розвивати. Але бувають і випадки, коли роль інхауса є недооцінена на підприємстві і, як наслідок, керівники нехтують чи навіть заважають розвитку особистого бренда свого корпоративного юриста.

Чому для інхауса та для керівництва підприємства особистий бренд не є головним? На відміну від зовнішнього юриста, інхаусу не потрібно шукати клієнтів та продавати свої послуги. Керівництво підприємства оцінює роботу інхауса виходячи з якості його обслуговування внутрішніх клієнтів, тобто бізнес підрозділів. Оскільки юридичний відділ підприємства не є комерційним («прибутковим») підрозділом, а скоріше «рядком витрат», то, на думку багатьох керівників, витрачати кошти та енергію інхауса на побудову особистого бренда є недоречним.

З іншого боку, існують інхауси, які через свою байдужість, не приділяють значення особистому бренду. Інхаусу кожного дня доводиться «гасити пожежі», управляти ризиками, судовими процесами, корпоративними питаннями та угодами. Остання річ на розумі інхауса або у його календарі це – його бренд. Звісно, інхаус не може нехтувати виконання своїх функціональних задач. До того ж, професійні знання та якісне виконання прямих обов‘язків характеризують інхауса як компетентного, надійного та працелюбного, а отже, є підґрунтям для розвитку особистого бренда.

Для досягнення успіху, своє професійне життя, інхаус може поділити на дві частини:

1. 50% - виконання функціональних задач. Якщо інхаус не в змозі виконати свої прямі обов‘язки, то двері на професійну арену топових юристів для нього будуть зачинені, адже факт некомпетентності буде досить швидко виявлений.

2. інші 50% - це робота над «непрофесійним продуктом». Що це означає? Якщо інхаус не може «продати» результати своєї роботи своїм внутрішнім клієнтам, його професійна компетентність не буде мати значення. Інхаус має піднести результати своєї праці таким чином, щоб ні в кого не виникало сумнівів, що при виникненні юридичної проблеми, він зможе її вирішити.

Отже, чому інхаус має піклуватися про особистий бренд? Ціллю брендингу є побудова обізнаності серед внутрішніх клієнтів та інших «послідовників» щодо обіцянки, досвіду та відчуття, що виникають у зв‘язку з інхаусом. Якщо говорити про зовнішні контакти, то особистий бренд притягує увагу не лише до інхауса, але й до підприємства в цілому. Сильний особистий бренд кожного ключового співробітника, у тому числі й інхауса, у сукупності сприймається як сильний бренд самого підприємства. Зрештою, бренд підприємства-роботодавця, у якого працюють найкращі спеціалісти у своїй галузі, відіграє велике значення в умовах погоні за талантами.

Якщо залишаються сумніви щодо доречності створення особистого бренду, інхаус має запитати себе, що вирізняє його поміж іншими юристами і, чому роботодавець має надати перевагу саме йому (чи в наданні роботи чи в кар‘єрному просуванні), якщо інші юристи мають такий самий досвід роботи та освіту. Відповідь полягає саме у тих 50%, які відповідають за робота над «непрофесійним продуктом», який буде виділяти інхауса не тільки як професіонала, але й особистість.

Для того, щоб зрозуміти напрям та стратегію розвитку свого особистого бренду, можна поставити наступні питання:

·         що я найкраще роблю?

·         яким я хочу, щоб був мій особистий бренд?

·         як я хочу, щоб мене сприймали колеги, «послідовники» та професійна юридична спільнота?

·         як мій особистий бренд підвищує стратегію бренду мого підприємства?

·         чи відповідає мій особистий бренд бренду підприємства?

Ніхто з нас не може контролювати обставини, які трапляються навколо нас, адже ці обставини складаються з багатьох непідконтрольних нам факторів. Брендинг – це продукт, який включає в себе професійні навички, особистий авторитет та ідеї, які ми відстоюємо. Саме особистий бренд буде слідувати за нами через всю нашу кар‘єру і напряму впливатиме на неї. Якщо Ви приділяєте увагу своєму особистому бренду, то рано чи пізно Ви обов‘язково отримаєте позитивний результат.

Сторінки з №11(665)_9.pdf - Adobe Acrobat Pro

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook