Методичні підходи до формулювання тем дипломних і магістерських робіт, кандидатських і докторських дисертацій.

14 березня 2012 року

Загальний комплексний підхід до побудови та розуміння сутності елементів тем дипломних і магістерських робіт, кандидатських та докторських дисертацій для добровільного використання в різних навчальних і наукових закладах при підготовці спеціалістів, магістрів, а також кандидатів і докторів наук за більшою частиною різних напрямків та спеціальностей.

         Для досягнення зазначених вище цілей пропонується використовувати розроблений  "алгоритм Valeri", сутність яких полягає в тому, що правильно сформульована (відповідно до рекомендованих вимог) теми дипломної чи магістерської роботи, або кандидатської чи докторської дисертації, - окремими словами (у правильному їх граматичному й логічному поєднанні) відображає (повинна відображати) сім обов'язкових складових елементів (формула):

 

Т=А+Б+В+Г+Д+Е+Ж,

 

         де Т – тема дипломної чи магістерської роботи, кандидатської чи докторської дисертації;

         А – мета роботи – головне завдання, яке необхідно запропонувати та обґрунтувати доцільність його практичного запровадження;

         Б – предмет дослідження й удосконалення – те, що в об'єкті дослідження підлягає глибшому вивченню та удосконаленню і є видом чи елементом або функцією обраного об'єкта дослідження;

         В – об'єкт дослідження й удосконалення – визначається відповідно до назви спеціальності студента, магістранта, аспіранта чи докторанта;

         Г – суб'єкт дослідження – група підібраних підприємств чи організацій окремої галузі або сфери, серед яких знаходиться базова організація, що обрана для порівняння й глибшого дослідження та удосконалення об'єкта і предмета дослідження й апробації авторських розробок;

         Д – масштаби практичних досліджень – обраний для дослідження регіон (населений пункт, район, область, регіон, країна, група країн тощо);

         Е – мета роботи – очікуваний корисний результат (економічний, соціальний, екологічний тощо) від запровадження авторських пропозицій для власників суб'єкта дослідження та/або працівників, держави, населенні і ін.;

         Ж – актуальність теми – умови, за яких актуальне, доцільне і результативне практичне застосування авторських пропозицій в обраному суб'єкті дослідження. 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook