Виїзне заняття – екскурсія до Міжнародного виставкового центру

13 березня 2019 року
З метою ознайомлення з новинами рекламного ринку України і Європи, отримання конкретних порад від професіоналів та спеціалістів у рекламній і поліграфічній промисловості, 13 березня 2019 року викладачі Федосєєва Наталія Іванівна та Гурська Лариса Леонідівна в рамках декади циклової комісії маркетингу і торгівлі   відвідали Х виставку реклами та поліграфії RemaDays Kiev 2019 зі студентами ІІІ курсу групи 306 (210)–Т спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і студентами ІІ курсу групи 204–М спеціальності «Маркетинг» відділення підприємництва та інформаційних технологій.
Міжнародний виставковий центр став майданчиком розвитку прямих бізнес контактів та платформою для дискусії спрямованої на побудову реалій рекламного бізнесу, що постійно змінюються. Учасниками RemaDays Kiev 2019 були представлені рекламні сектори: Gifts & Textile          (сувеніри та рекламна продукція, фото / відео, виробництво упаковки), Sign & Visual (зовнішня і внутрішня реклама, рішення для організації заходів), Tech & Print (матеріали та техніка для виробництва реклами, друк, ІТ-рішення для реклами).
Здобувачі вищої освіти мали змогу взяти участь у дискусії під час REMAКонгресу, де професіонали та експерти ринку реклами ділилися своїм багатим досвідом у рамках галузевої конференції ПрактікКейс.
 
 
 
Федосєєва Наталія,
 викладач циклової комісії маркетингу і торгівлі,
Гурська Лариса,

викладач економічних  дисциплін. 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook