Лекція на тему «Швидше. Вище. Сильніше. Контекстна реклама – 2019» для студентів-маркетологів

4 грудня 2018 року

     4 грудня 2018 року в Національному університеті біоресурсів і природокористування України у 233 аудиторії 10 навчального корпусу на 3 парі о 11.40 відбулася лекція студента магістратури спеціальності «Маркетинг» Олександра Омельяненка – преміального партнера Google Ukraine, на тему «Швидше. Вище. Сильніше. Контекстна реклама – 2019» для студентів 4 та 1 курсу за спеціальністю «Маркетинг». На лекції були присутні: заступник декана, к.е.н, доцент Новак О. В., т.в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, д.е.н, професор Буряк Р. І., к.е.н., доцент Ніколаєвська В. В., к.е.н., асистент Завальнюк К. С. та асистент кафедри Луцій К. М.

     Олександр, з практичним досвідом понад 7 років з digital-маркетингу, познайомив студентів та викладачів із останніми тенденціями digital-ринку в Україні та перспективами розвитку на 2019 рік. Лектор розповів про існуючі пошукові системи мережі Інтернет та їх можливості. Більш детально зупинився на особливостях контекстної реклами у пошуковій і в контекстно-медійній мережі (КМС), перевагах та недоліках останніх у використанні для бізнесу. На прикладах пояснив як правильно необхідно підбирати ключові слова у контекстній рекламі задля відображення найбільш релевантної реклами.

 

     Олександр розповів про можливості відео платформи YouTube, якій все більше надають перевагу користувачі Інтернету як пошуковій системі. За допомогою інструментів YouTube можна ознайомити цільову аудиторію з товарами-новинками, акційними пропозиціями та анонсувати про заплановані заходи (майстер-класи, конференції, виставки та ін.). Також лектор розкрив секрет як повернути користувачів, які одного разу побували на сайті, але пішли до здійснення цільової дії, а також які методи і стратегії необхідно при цьому застосовувати.

      В процесі свого виступу Олександр зорієнтував студентів у якому напрямку слід рухатися щодо вивчення існуючих інструментів Інтернет-маркетингу та надав рекомендації як стати сертифікованим фахівцем Google Partners Україна.


     У сучасних умовах Інтернет-реклама все більше закріплює свої позиції щодо просування товарів та послуг. Тому слід приділяти значну увагу вивченню сучасних інструментів, методів та принципів маркетингу для збільшення обсягів продажу продукції, прибутку підприємства та залучення нових клієнтів.
Головне завдання сьогодення для майбутніх маркетологів це слідкувати за тенденціями ринку, вивчати нові тренди, інструменти та засвоювати свої знання на практиці для власного кар’єрного розвитку.

 

Дякуємо Олександру Омельяненку за виступ та всім присутнім за проведений час з користю!

 

Калина Луцій
асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook