ІІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПСИХОЛОГІЯ І ЖИТТЯ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСВІТИ»: ПІЗНАВАЛЬНІ ПЛЕНАРНІ ВИСТУПИ, СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ, МАЙСТЕР-КЛАСИ ПРОВІДНИХ ПЕДАГОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ

16 листопада 2018 року

1

 

14-15 листопада 2018 року в Білоруському державному педагогічному університеті імені Максима Танка (м. Мінськ) відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психологія і життя: актуальні проблеми психології освіти», присвячена обговоренню актуальних питань і перспективних напрямів науково-дослідної, науково-методичної і практичної діяльності в системі освіти. Проблемне поле конференції становили питання освіти в сучасному світі, теоретико-методологічних проблем дослідження особистості в освітньому процесі. Особливий акцент ставився на освітнє середовище як ресурс розвитку дорослих і дітей та психологію батьківства в навчанні та вихованні. Торкнулися учені і проблеми розвитку особистості дитини у взаємодії сім’ї та соціальних інститутів. Одним з домінуючих питань став психолого-педагогічний зміст інклюзивної освіти. Жваву дискусію присутніх викликали проблеми освіти та кар’єри, гендерних аспектів освіти. Обговорювалися також критичні ситуації в освіті та вихованні особистості, психолого-педагогічний супровід самореалізації особистості, розвиток професійної майстерності викладача психології.  

У роботі конференції взяли участь директор Бережанського агротехнічного коледжу, к. філол. н., доц. Світлана Пилипишин з доповіддю на тему: «Формування особистості в умовах реформування системи освіти в Україні» та викладач-методист циклової комісії гуманітарних дисциплін, к. психол. н., доц. Ольга Макух, яка представила доповідь на тему: «Соціально-психологічні механізми мотивації сучасних студентів». Світлана Пилипишин у своєму виступі розглянула основні тенденції розвитку освіти в Україні в контексті освітніх реформ. Проаналізувала роль освіти у формуванні особистості ХХІ століття, а також умови становлення та самореалізації людини в сучасному суспільстві. Висвітлила питання щодо ролі Державної національної програми «Освіта (Україна ХХІ століття)» у реформуванні системи управління освітою України. Окреслила категорії сучасного процесу реформування освіти.

234567У другий день роботи конференції після секційних засідань проходили майстер-класи провідних учених в галузі педагогіки і психології: «Культурний інтелект у сучасній освіті» (проф. Дроздова Н.В., м. Мінськ); «Психологія кар’єри: погляд чоловіка і жінки» (проф. Поліщук Ю.О., проф. Сутович О.І., м. Мінськ), «Концепція тренінгу нормалізації харчової поведінки і корекції ваги «Вітрило мрії» (проф. Шебанова В.І., м. Херсон).

89121314151617Два дні роботи конференції збігли швидко, непомітно за цікавими виступами, новими знайомствами, професійними майстер-класами. Учасники зійшлися на одному: сучасний освітній процес потрібно вибудовувати з врахуванням необхідності забезпечення високої функціональності людини в умовах, коли зміна ідей, знань і технологій відбувається набагато швидше, ніж зміна поколінь людей. Теперішня молодь – це нове покоління Z. Вони прийшли і це їхній час!

Оксана Лещишин
завідувач навчально-методичного кабінету
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook