Вершини педагогічної майстерності майбутнього викладача іноземних мов

1 листопада 2018, 16:10
Гуманітарно-педагогічний факультет

   Чи любите Ви Хелоуін? Я теж не дуже люблю. Однак, для майбутнього викладача іноземних мов кожна можливість тренувати свої педагогічні навички є маленькою сходинкою до вершини, яка зветься «творчий викладач іноземної мови». Як зазначив у своєму виступі перед випускниками коледжів та технікумів наш ректор, Станіслав Ніколаєнко, допомогти реалізуватися можуть лише «власні руки та розум. Головне щоб людина була налаштована і готова навчатися». Знання мають глибокими і, водночас, корисними та практичними для студентів. А отримують творчий досвід майбутні майстри своєї справи в університетських аудиторіях, в яких відбувається симбіоз знань і практичних навичок.

 


   31 жовтня для декількох кращих студентів, які вивчають англійську філологію, стало першим досвідом у ролі вчителя, хоча багато з них не в захваті від перспективи бути викладачем іноземних мов. Студенти асистували основному викладачеві і, водночас, полірували англійську вимову, тренували засвоєний граматичний матеріал і відкривали таємниці методики успішного викладання англійської мови.
26 юних гостя з закладів середньої освіти Києва завітали в Національний університет біоресурсів і природокористування України, де на них чекала захоплююча подорож у світ однієї із містичних традицій англомовного світу, що викликає найбільше протиріч.

  


   Вони були приємно вражені, коли викладач з кожним привіталась окремо і запросила в аудиторію, де на них чекало перше завдання, назвати слова, які починаються з літер англійського алфавіту. Дехто сказав «Ой, так це ж легко». Але коли почали складали із цих слів історії в групах, завдання виявилось не таким уже і легким. А щоб таке завдання було цікавіше виконувати, викладач попросила старшокласників намалювати свою розповідь, що викликало неймовірне захоплення серед юної аудиторії. Яких лише історій юні творці не придумали. Кожна розповідь отримала свій приз та овації аудиторії. А далі було традиційне аудіювання, що перевірило вміння викладача адаптуватися, коли трапляються технічні проблеми, як ось комп’ютер перестав реагувати. Впевненість, оптимізм і запас творчих вправ завжди допоможуть викладачеві творчо вийти з неприємної ситуації, слухачам насолодитися хвилинкою веселих фізичних вправ, а другокурсникам, моїм творчим помічникам, швидко налаштувати технічну апаратуру. На завершення школярі виконували веселі кросворди, а, побачивши набір звичайних паперових серветок налаштувались на нове незвичне завдання. Виконували те, що викладач говорила англійською мовою «покладіть серветку на долоню, візьміть за один кінець, помахайте і скажіть «Good bye». Це завдання викликало і сміх, і здивування, і розчарування, що подорож закінчилась.

    Опісля, аналізуючи заняття, я знову запитала студентів «Що ви відчували в ролі викладача?» Відповідь була «А тепер ми хочемо бути викладачами іноземної мови. Це не так і страшно. Головне отримати якісні знання і практичні навички в закладі вищої освіти, щоб іти у великий світ із творчим багажем кваліфікованого викладача іноземних мов».

Олена Соловйова
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook