Ректорат: готовність до нового навчального року, наукова робота та господарські питання

21 червня 2019 року
     21 червня 2019 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося розширене засідання ректорату. На розгляд перших питань порядку денного, які стосувалися господарських питань, запросили і безпосередніх відповідальних – керівників служб, комендантів корпусів та завідувачів гуртожитків.

 

     У травні університет продовжив позитивну динаміку ощадного використання енергоносіїв та води, розпочав доповідь проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко. Зекономлено 1,4 мільйони гривень, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Разом з тим ще залишаються невикористаними внутрішні резерви, на що потрібно звернути увагу, оскільки передбачається подальший ріст комунальних тарифів.

     Продовжуємо і ремонтні роботи, зазначив проректор, та представив план робіт на літній період. Окрім стратегічних ремонтів, які стосуються дахів, утеплення, встановлення автоматизованих теплопунктів, велика увага приділятиметься підготовці матеріальної бази, гуртожитків до нового навчального року. Декани факультетів, директори ННІ, коменданти корпусів і завідувачі гуртожитків підняли багато господарських питань, які повільно вирішуються. Причина цьому – відсутність системної роботи, ефективного управління господарськими службами, низька поінформованість. На часі реформування і оптимізація цієї структури. Головному механіку Петру Виштаку та головному енергетику Євгену Кулибабі доручено в літній період провести ретельну ревізію стану мереж і здійснити всі необхідні профілактичні ремонти.

 

     Про підготовку кампусу до нового навчального корпусу доповів директор студмістечка Сергій Стецюк. Затверджений розподіл місць між факультетами та ННІ, складений графік дезінсекції та дератизації, продовжується ремонт у кімнатах для першокурсників (82 вже готові, а у 37 йдуть роботи), проводяться тендери на закупівлю фарби та меблів, вже закуплені миючі та дезінфікуючі засоби тощо.

     Перший проректор Ігор Ібатуллін нагадав, що цього річ науковці університету завершують виконання науково-дослідних робіт за державним фінансуванням на 13,5 мільйонів гривень. Це означає, що у конкурсі на фінансування в 2020 році ми можемо претендувати на 41 мільйон гривень. Цю можливість потрібно використати. Станом на сьогодні вчені розробили і подали 117 проектів, 24 з яких мають високі бали. Ще є час доопрацювати проекти з тим, аби мати якомога більше шансів.

     Пропозиції зі встановлення плати за навчання для вступників 2019 року озвучив проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук. При їхній розробці враховані ціни в інших столичних вишах та проект бюджету університету на 2020 рік, де закладаються підвищення комунальних тарифів і ріст мінімальної заробітної плати. В той же час вони залишаються вельми конкурентними. Ректорат прийняв рішення взяти пропозиції за основу, за потреби внести корективи, та 24 червня затвердити відповідним наказом. Також Вадим Ткачук торкнувся питання сплати за навчання та проживання в гуртожитках – 1 липня спливає термін, до якого потрібно це зробити.

     57 осіб і 20 командних місць. Саме стільки студентів НУБіП стали переможцями і призерами всеукраїнських олімпіад з предметів і спеціальностей, зазначила начальник навчального відділу Оксана Зазимко. У цьому навчальному році 197 представників університету взяли участь у 70 інтелектуальних змаганнях. Нагадаємо, минулого року мали 44 призера та переможця.

     За пропозицією начальника планово-фінансового відділу Олега Броніна ректорат розглянув питання передачі частини вільних площ в оренду та продовження її термінів.

 

 

     На завершення проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша представив детальний аналіз показників всеукраїнського рейтингу вишів «ТОП-200 Україна», згідно з яким НУБіП традиційно входить до десятки кращих. У цьому році була змінена методика його складання і нові критерії треба врахувати в нашій діяльності, зазначив проректор. Разом із тим поліпшення потребує міжнародна діяльність, зокрема входження до міжнародних асоціацій та спілок. Опрацювати умови вступу до них доручено проректору Вадиму Ткачуку.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015