Патріотизм. Журналістика. Освіта. Любов до Батьківщини

20 серпня 2018, 10:31

«Сильна родина, якісна освіта - успішна країна, саме ці принципи підтримує декан Гуманітарно-педагогічного факультету, професор Василь Дмитрович Шинкарук (публіцист, журналіст)», - зазначає Вероніка Чекалюк. Для студентів важливо не лише бездоганно опанувати свій фах (журналіста) а й усім серцем любити Україну, знати історію і традиції.

У світі Україну сприймають як державу, котра останні 10 років швидко розвивається. Досліджуючи тематику, вважаємо необхідним створення фахових IR агенцій як своєрідних кластерів з метою формуванню атрактивтивного іміджу України у cвіті.  Медіа-кластер (авт. Чекалюк) – це певна комунікативна група фахівців (IR менеджерів, журналістів, іміджмекерів, фотографів, юристів, економістів, фінансових аналітиків, IT фахівців та ін.), котрі об’єднані в  агенцію і працюють за кордоном для аттрактивного позиціонування країни. Мета діяльності - викликати здоровий інтерес до України  на рівні держав і громадян - бажання відвідати її  як турист, бути лояльнішими до українців, котрі перебувають за кордоном. Найдієвішим каналом творення репутації, формування, трансформації та тиражування іміджу об’єкта  є медіа - якісна журналістика. Місія ЗМІ у формуванні іміджу держави відбувається під впливом таких факторів, як історичне минуле (політичні і культурно-мистецькі події, екологічні та ін. катастрофи, війни, революції, наукові досягнення, спортивні перемоги, конфлікти між державами і всередині країни), туристичні особливості й географічне положення країни, дії публічних осіб та громадських діячів, їх вплив на формування іміджу держави. Матеріалом для формування позитивного іміджу держави у світових медіа є якісні інформаційні приводи. У роботі іміджево-інвестиційних агенцій варто акцентувати увагу на тиражуванні позитивної іміджетворюючої інформації, а не розпорошуватися на спростування негативних факторів й зосередитися на індивідуальній роботі з потенційним інвестором.

 

Імідж підприємств, політичні й економічні реалії, сьогодення диктують нові умови для творення державного іміджу. Україні необхідно підкорегувати  діяльність ЗМІ як інструмента творення іміджу країни, вийти на новий рівень співпраці ЗМІ і державних органів, удосконалити внутрішню редакційну політику. Як це зробити без конфлікту інтересів і хаосу у суспільстві, які інструменти необхідні для цього – головна тема для досліджень міжнародних і вітчизняних експертів. Медіамеханізми формування позитивного державного іміджу у ХХІ ст. використовуються іміджмейкерами, політологами, IR аналітиками, дипломатами, науковцями на повну потужність.  Вплив ЗМІ на формування іміджу держави - беззаперечний. Медіа органи формують і програмують імідж держави. Яким буде імідж України у світі напряму залежать від економічної стабільності, матеріально добробуту українців, життєдіяльності середнього класу, подачі матеріалів у ЗМІ, їх впливу на цільову аудиторію. Правильна інформаційна кампанія - основа успішної держави: економічна незалежність і стабільність, послідовна дипломатична політика, інвестиційна привабливість держави, високий рівень туристичного інтересу до країни, військова міць та готовність і бажання лідерів налагоджувати дипломатичні відносини на всіх рівнях.

Любов до рідної землі додає сил, оберігає, як мамина молитва. 

«Молитва мами відкриває небо, молитва мами рятує свою дитину і дає їй ключі до життя вічного», – Блаженніший Святослав. Силa материнської молитви, без якої немає справжнього життя, немає розвитку особистості й держави.

За матеріалами наукових праць Чекалюк Вероніки Василівни
кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри журналістики та мовної комунікації НУБІП

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook